1. leht 1-st

K: e39 esiamortide kohta..

Postitatud: 10.07.2008 17:50 00
Postitas djarx
küsimus siis selles ,et mis amordid lähevad alla kui on m-paketi vedrud all..osades kohtades olen kuulnud ,et vahet ei ole läheb tavaline amort alla ,sest m-paketi vedru on ainult natu jäigem ja madalam kui tavaline..kui m vedrud on all siis saan aru ,et läheb m-amort või sport aga küsimus just m-paketi vedrude kohta, et kas läheb siis tavaline amort või miskit muud ? ja jutt on e39 525tds 98a masinast

Postitatud: 10.07.2008 22:13 59
Postitas Indrek_M
Ei lähe tavaline. Teine amort on M-paketi (sport) madalduse jaoks.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10

Postitatud: 10.07.2008 22:51 09
Postitas djarx
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=10 aga võta nüüd näpust kumb on kas m sports suspentsion 2 või m sports suspension..ja mis vahe neil veel on ? üks siis täis sport variant ja üks siis lahjem ?

Postitatud: 10.07.2008 23:37 44
Postitas priitv8
M-sport II (SA705) on koos M-paketiga (SA337).
V8 autol on see identne M5-ga.
M-sport (SA704) oli eraldi tellitav lisa.
Madaldused on ka veidi erinevad neil.

Kumb on saad teada, kui küsid UM-st auto koostelehe.

Postitatud: 11.07.2008 09:35 55
Postitas djarx
ma arvan ,et m-sport on sest täis m-paketi mul ei ole..ainult vedrud ja sisustus ,aga eks ma uurin esindusest täpsemalt järgi siis on asi kindel :)

Postitatud: 11.07.2008 18:49 53
Postitas priitv8
Võtame nt. diiselmootoriga E39 esisilla kõrgused 16" velje puhul:
Seeria: 592mm
SA704 (M-tech): 572mm
SA705 (M-Sport): 572mm

Aga nt sama asi V8 puhul:
Seeria: 592mm
SA704 (M-tech): 572mm
SA705 (M-Sport): 575mm