1. leht 1-st
e39 kliima vent anomaalitseb
Postitatud: 11.07.2008 14:47 07
Postitas Rennokas
Terv,
Avastasin et kliima vent käitub imelikult. Kapoti all temperatuur sooja ilmaga (kui kliima ka sees) väga kõrge. Angel eye konverterid sulasid ära

ja kui mootor välja suretada teeb vent suht tugevat häält. Milles võib siinkohal viga olla? Kas vent on kutu või mingi muu viga?

Postitatud: 11.07.2008 15:02 42
Postitas aise
termosiduril midagi viga äkki... kliimavent sekkub siis kui asi jamaks läheb temperatuuriga
Postitatud: 11.07.2008 16:52 56
Postitas dantee
Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
Postitatud: 11.07.2008 22:16 04
Postitas Rennokas
dantee kirjutas:Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
võimalik on et lekib, kuna olen tähelepannud et miskit tilgub auto alt. Pole igatahes kütus ega õli...
Postitatud: 11.07.2008 22:19 33
Postitas Cert85
Aga täite ventiilist saab ju kontrollida, kas on surve sees. Olla ettevaatlik selle tegevuse juures.
Kui surve on liigmadal ei tohiks pump rakenduda. Aga üldjuhul muutub jah kliima tegevus ennem kasutuks, kui ta registreerib madala surve süsteemis.
Postitatud: 11.07.2008 23:06 57
Postitas dantee
Rennokas kirjutas:dantee kirjutas:Kui kliimaseadmes pole piisavalt freooni või mis ta ka iganes pole, uhab vent kogu aeg vahet pidamata. Iseloomulik on, et mootoriruumis tänu sellele ka temperatuur tõuseb, kuna kliimapump töötab automaat asendis vahetpidamata ega jõua ikkagi salongis soovitud temperatuuri saavutada.
Tihedamini esinevad vead on lekkiv süsteem või mööda lastud korraline hooldus, tänu millele süsteemis lihtsalt normaalseks tööks gaasi napib.
võimalik on et lekib, kuna olen tähelepannud et miskit tilgub auto alt. Pole igatahes kütus ega õli...
Oleneb, kus tilgub? Kõhu alla, mootori ja torpeedo vahele tilgub ka kliimaseadme salongiradika alla kogunev kondents. Kõige odavam lahendus, enne kui hakkad raha tuulde loopima on ära käija spetsialistide juures. Kui lekib, leiavad lekke üles ning üldjuhul kõrvaldavad selle lihtsate vahenditega. Kui ei leki, täidavad normi ja asi hingab jälle edasi.

Postitatud: 12.07.2008 10:47 18
Postitas priitv8
Minuteada on R134a meie välistemperatuuril õhust kergem (s.t. keemispunkt on -30*C) ja auto alla ei satu vaid lendub. Kliimast saaks tilkuda ainult kompressoriõli, aga seda on seal nii vähe (mõõdetakse milliliitrites), et ma ei tea, kas seda auto all ikka näha saab.
Postitatud: 12.07.2008 10:49 34
Postitas Cardo
Olenevalt lekke suurusest ei pruugigi seda leida.
Postitatud: 12.07.2008 17:52 46
Postitas dantee
Kui tahavad leida, leiavad ikka! Selleks on olemas värviline gaas, mis värvib lekkekoha roheliseks.