K: 525 tdsi keti vahetus?
Postitatud: 23.07.2008 23:34 30
pealkirjas siis kysimus kirjas? palju tdsi kett maksab ja palju jeblamist selle vahetusega on?
Ehk saaksid pikemalt rääkida mis sundis keti vahetama( üldse mis oli põhiline viga, teised vead). Ja kuidas olid lood peale vahetust. Kas jäid rahule mattes mootorisse 6k....Lauri_L kirjutas:Kodustes tingimustes kanalil ja põlve otsas tehes kulus 2 päeva. Varuosad läksid 6+ k (ketid, osad tallad, pinguti, tihendid, hammasrattad). Varuosasid vist peale UMi keegi ei paku
Kuna tegemist väga hästi säilinud masinaga, millega siiani rahul oldud ning ka plaanid järgmised aastad sõita, siis ei olnud kahju seda summat välja käia. Ketti ajendas vahetama vaikselt tekkiv klõbin sooja mootoriga, mis viitab antud juhul pisut kulunud ketipingutile (sarnane lugu oli ka minu 1,8tds-iga). Nii ka oli. Tegelikult oleks piisanud täiesti ainult pinguti ning kahe talla vahetusest, kuid läksin kallimat teed - võta nüüd kinni kas oma lollus või mitte Hammasrattad oild iseenesest kenad, kett oli veninud minimaalselt, siiski oli tunda imepisikest lõtku ketilülide vahel. Kaks talda oleksid ka veel täitsa head olnud.Danil523 kirjutas:Ehk saaksid pikemalt rääkida mis sundis keti vahetama( üldse mis oli põhiline viga, teised vead). Ja kuidas olid lood peale vahetust. Kas jäid rahule mattes mootorisse 6k....Lauri_L kirjutas:Kodustes tingimustes kanalil ja põlve otsas tehes kulus 2 päeva. Varuosad läksid 6+ k (ketid, osad tallad, pinguti, tihendid, hammasrattad). Varuosasid vist peale UMi keegi ei paku
Oled sa kindel, et nukkvõlli hammasrattal on mingi märk?Teijo kirjutas:Mitu ketilüli vahet on nukkvõlli hammasratta märgist pumba hammasratta märgini?