1. leht 1-st

E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(Bosch)]

Postitatud: 02.08.2008 19:15 57
Postitas janarp
nii plaan siis mootor ära vahetada, aga juhtmestik nagu ei istu täpselt...
kas saab nii teha et vahetan mootri peal anduriid välja oma siemensite vastu?
aju peaks nagu ka ära vahetama...

ühesõnaga antde infot, kuidas toimida, et mootor peal käiks, aga juhtmestik jääks siemens, sest nende vahetamine juba liigne töö...

uuema tüübi mootrid mõlemad...(2.0 110kw ja 2.5 141kw)

Postitatud: 02.08.2008 19:29 09
Postitas Karol
See on ka paljus kinni, et kas vanosega või ilma. Kui on mõlemad vanosega, siis tõsta ümber. M50 mootoritel peaks need otsad sobima. Mis ots sultäpsemalt ei sobi? Kuid on erinevus viiese ja kolmese mootoritel. Neil pead karteri, õlivõtturi ja väljalaske kolle vahetama. Kui on vaid pistiku tüüp erinev siis on lihtsam pistik vahetada. Aju juhtmed peavad tal sobima.

Postitatud: 02.08.2008 22:32 26
Postitas jargo
mootor on mootor! bmw-l ei ole erinevaid mootoreid,siemens või bosch.elektrisüsteemid on erinevad!mootori plokk on mehaaniline osa ja seal ei ole küll siemeni või boshiga mingit pistmist.ainuke asi mida pead uurima on kas pihustid peavad ka siemensi omad asemele panema või sobivad ka boschi omad! ;) kui kõik andurid jäävad samad mis sul ka praeguse mootoril küljes on siis peab ka tööle hakkama!
vända andur
nuka andur
tempi andurid
ja lambda andur
rohkem ju neid otseselt mootori küljes pole

ülejaanud töötavad samamoodi edasi kui vanal mootorilgi :lol:

Postitatud: 09.08.2008 14:17 28
Postitas janarp
nii, tekkis küsimus et mis pisik on karteri kaane küljes...
minu 2.0 mootoril seda polnud, aga 2,5 mootoril on...
õiget pilti kahjuks näidata pole..., aga asub umbes seal kus punane ring ümber...

Pilt

Postitatud: 11.08.2008 09:40 11
Postitas truumu
kogu juhtmestik on erinev

Postitatud: 11.08.2008 16:47 40
Postitas janarp
aga kui ma vahetan andurid ära, kas ta siis ei hakka tööle?
ainus koht kuhu midagi torgata pole, ongi see seal karteri küljes...

Postitatud: 12.08.2008 15:39 12
Postitas mätas
see on õlitaseme andur :)

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 10.02.2010 19:03 51
Postitas alartolk
mul endal sama asi käsil ,kuna 2,0 vanos läks õhtale.Panin 2,5 vanos peale,läks käima küll aga madalate pööretel pagub ja turtsub.kat läheb ka põhja erepunaseks ,nii tekkis oht juba põlema minna.Peale jäi siis Samuti Siemensi aju,juhtmestik,pihustid,õhulugeja.aga jah jama see et madalatel pööretel ei käi ja tyhikäiku pole yltse.oskaks keegi nõu anda.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 25.02.2010 15:38 45
Postitas janarp
ega ta päris hästi käima ikkagi nii ei hakkagi...
tuleks ikkagi kogu mootori juhtmestik, andurid ja aju ära vahetada poschi vastu...
täpsemalt oskab sulle rääkida kasutaja jargo, tema tegi ka minu alustatud lõpuni...

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 25.02.2010 22:49 52
Postitas jargo
põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 25.02.2010 23:39 52
Postitas toivoku
jargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaa :)

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 26.02.2010 10:12 50
Postitas jargo
toivoku kirjutas:
jargo kirjutas:põhimõtteliselt kõik elektriga seotud tuleb vahetada boschi vastu.juhtmed,aju,andurid,õhukululugeja ja nii edasi.mitte terve auto el süsteem vaid ainult mootoriruumis olev!
no seljuhul mootor koos mootori juhtmestikuga ja voilaa :)
jep :D
lambda andur ka!

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 28.02.2010 17:53 24
Postitas alartolk
aga mis siis saab kui kõik andurid ja asjad on pandud siemensi omad, mõtlen et 2,0 jupid 2.5le.mul mootor töötas aga tyhikäiku polnud ja paugutas madalal pöördel ning sumpa läks punaseks. A kytte segu on ka paigast ära,natuke aega garaasis käib siis võib ära surra bena haisu kätte.julm toores on sumpast väljas :D pööretel jälle töötaks nagu normaalselt jõudu on ja edasi läheb kaa.käis ka uks diagnostik ja vaatas arvutiga et kõik OK.ühtegi viga arvuti ei näidanud.vaatama veel kuhugi viima äkki ikka saab lõpuks käima,masendus peal juba :D

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 01.03.2010 10:12 05
Postitas tramtram
diagnostik oleks pidanud peale vigade lugemist ka mootori live data kontrollima, õhulugeja, lambda jne väärtused. siis oleks näinud, kui rikkalt tegelikult töötab. kui aju enam ei suuda segu uue mootori peal õigeks seada, peaks selle siis uue mootori järgi ka programmeerima, aga ma ei tea, kas siemensile seda teha saab.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 01.03.2010 13:13 57
Postitas jargo
selles viga ongi et õhulugeja vale.kahjuks siemensil ei ole 2,5-se m50 mootorile õhulugajat.ainult 2.0 on siemensi tehnikaga.
kas pihustid jäid ka vanad või panid ikka 2,5l omad.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 01.03.2010 20:51 11
Postitas alartolk
viga selles vist oligi et 2,5 pihustid olid peal,nüüd panin 2.0 omad ja tundub et töötab.bena haisu ei aja sumpast välja ning sumpa ei lähe kuumaks ja mootor töötab ka normaalselt,ei lonka ega pöörded kõigu.arvuti vigasid ei näita.vaatan sõidan nats aega et mis teeb ja eks ytlen kas on mingeid muutusi.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 01.03.2010 22:22 32
Postitas jargo
hiljem oleks sul mõistlik ikka panna peale 2,5 toitesüsteem.pihustid,aju,õhulugeja ja nii edasi.ta lihtsalt ei anna sul praegu täit võimsust.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 19.01.2012 18:12 09
Postitas Osvald
Terv
Kui juba vahetuse jutuks läks, siis sihuke küsimus et kas 2.0 ja 2.5 käigukastid on samad , nii sisult kui välis kinnitustest ? Arvatavasti peal olev 2.0 annab saba varsti ning plaanix ka peale seda 2.5 peale üle minna. Kuna siis oli juttu 3-se ja 5-se erinevustest, siis kui palju nänni peaks peale mootori veel välja vahetama peale mootori juhtploki , pihustite , ehk õhumõõturi ? poolid ja juhtmestik jääb samaks (?) ehk, kuna mõlemad on bosch-i omad.

E: Vist postitasin vales osakonnas, kuna minu puhul oleks tegemist E36-ga

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 19.01.2012 19:45 40
Postitas StenV70
Minu e34 520ia-le istus üsna ilusti e36 325ia kas otsa.
Kasti otsast asendati ainult üks detail vana kasti omaga..See kuhu kardaan ja kastipadjad kinnituvad(sobis 2.5-se kasti otsa 1-1 le 2-se oma).

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 27.01.2012 16:43 05
Postitas Osvald
Kuidas see käigukang peaks välja tulema kasti küljest tuleva suurema hoova munakast? Seal mingi plastikust ümbris ka vahel, kas seda tuleb kuidagi keerata või mis ?

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 28.01.2012 19:39 51
Postitas pikk66
Seda plastmass jurakat peaks keerama jah, isegi spets võti esinduse meestel olemas. Tegelikkuses raske kätte saada. Lihtsam on võtta hoovad käigukasti kyljest lahti. Ylemine on natuke loogikat nõudev, nimelt seal tuleb plekiklamber ylesse keerata, siis saab tihvti kätte.

Re: E34 mootori vahetus [2.0(siemensi) asemele 2,5(posh)]

Postitatud: 28.01.2012 20:23 58
Postitas Osvald
See pärast võtsingi kasti koos kangiga küljest, kuna ei saanud aru kuidas see ülemine hoob kasti küljest lahti tuleb.. seal ainult üks tavaline auk selle kinnituse toru keskel... ehk asi selles miks aru ei saanud et kast sealt paksult õline.