1. leht 1-st

aitake mull aku alati tühjeneb

Postitatud: 06.08.2008 22:20 21
Postitas valer
kui ma paar paevaautod ei puudu üldse to parast käima ei saagi.miles problems on

Postitatud: 06.08.2008 22:26 56
Postitas vaikeboa
Äkki räägid ka mis autoga on tegemist!

Postitatud: 06.08.2008 22:30 44
Postitas Indrek_M
Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.

Postitatud: 06.08.2008 22:32 28
Postitas Urmet_N
kui akus asi osta uus kui aku uus siis jääb lihtsalt mingi el.tarbija taha mull oli selline probleem makk jäi tööle mis sellest et ta välja lülitasin makki viga autoks minul E36 318i sedaan ostsin uue makki pole probleemi enam

Postitatud: 06.08.2008 22:40 45
Postitas vaikeboa
Indrek_M kirjutas:Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.
Kunagi Fordiga oli sama jama!Kaks päeva ja puuks-aku tühi.
Võtsin siis pagasniku pirnid välja ja viga oligi käes.
Aga miks küsisin auto marki.Asi selles,et vanemal autol võib olla ka selline asi,et mõni relee jääb kinni (kontaktid põlenud).Ka selline asi omal olnud.

Postitatud: 06.08.2008 22:45 17
Postitas valer
mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju

Postitatud: 06.08.2008 23:14 27
Postitas TiitR
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:

Postitatud: 06.08.2008 23:17 37
Postitas vaikeboa
Mine elektriku juurde ja lase elektrolüüdi tihedus ära mõõta.Kui kasvõi ühel purgil on tihedus teistest madalam on viga akus.

Postitatud: 07.08.2008 00:01 43
Postitas hansu
TiitR kirjutas: :D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Mis akusid sa kasutad? :shock:

Postitatud: 07.08.2008 00:26 36
Postitas wunderbaum
Minul oli ka selline probleem,autoks oli e36 325..kui auto 5 päeva seisis,jooksis aku tühjaks,akus probleem ei olnud,see oli uus.signast ei sõltunud,panid peale või oli maas,tühjaks jooksis ikka,pirne kuskil põlema ei jäänud ja maki võtsin välja..ja lahendust ei leidnud isegi auto elektrik :? testeriga sai mõõdetud voolutarbimist,võttis natuke lubatust rohkem,aga mis võttis ei saanudki teada :cry:
järelikult tuleb autoga võimalikult tihti sõita,sest seismine on auto surm :D

Postitatud: 07.08.2008 00:56 57
Postitas TiitR
hansu kirjutas:
TiitR kirjutas: :D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Mis akusid sa kasutad? :shock:
Olen täheldanud (firmas suht suur masinapark), et kui akul garantii, e. 2a. otsa saab, siis kohe-kohe kustub ära ka aku ise.

Postitatud: 07.08.2008 06:41 45
Postitas Trionic
E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.

Postitatud: 07.08.2008 06:43 13
Postitas mart551
generaator on ka selline imevidin,mis akut suudab natuke elustada - vb näiteks selle laadimispinget kontrollida ?

Postitatud: 07.08.2008 09:09 24
Postitas kimmo
Kokkuvõtlikult - külasta elektrikut. Lase üle kontrollida laadimine, aku korrasoleks ning võimalik tarbija.

Postitatud: 08.08.2008 14:41 34
Postitas Silver_S
Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)

Postitatud: 08.08.2008 15:15 40
Postitas MehisM
Aga sul võimendi on muidu?kui on siis äki jääb võim pidevalt sisse ja ka sellepärast aku pidevalt tühi!! :cool: Endal on juhtnud seda päris tihti!!

Postitatud: 08.08.2008 22:45 00
Postitas Hannes
Viga võib olla genekas.Genekas tarbib voolu.Mul endal oli nii.Kõige lihtsam seda teada saada on nii, et jäta õhtul auto seisma ja kui hommikul lähed auto kallale-tee kapott lahti ja katsu kas genekas on soe/leige.Kui on siis järelikult genekas peetis. :cool:

Postitatud: 09.08.2008 16:11 43
Postitas Joel_H
Silver_S kirjutas:
Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Mul põhjustas aku tühjenemist kliima "siili" lühis .. ühel päeval lõpetas salongivent lihtsalt töö (loomulikult oli tegu selle suve kuumima päevaga :D) .. UM-st uus "siil" ca 1200.- pool tundi tööd ja probleem lahendatud ;)

Postitatud: 09.08.2008 22:10 15
Postitas valer
võimendi mul ei ole , ja selle geneka värgika peab provima ja kõige parem peab elektriku jures ära käima {ärge vead pange tähele}

Postitatud: 11.08.2008 20:21 11
Postitas volli777
endal oli ka kunagi sama jama 525tdsiga, viga oli selles et seal soenduslülitite juures oli mingi el tarbiv asi väikse resti taga, sai tollel juhtmed tagant kakutud ja peale seda pole aku tühjaks saanud

Postitatud: 11.08.2008 20:32 06
Postitas leits
TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.

Postitatud: 11.08.2008 21:31 45
Postitas TiitR
leits kirjutas:
TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.
Kas akul kuupäev näha? Mu praegusel on ka originaal aku peal, kuid vahetatud 2006a. saksamaal :roll:

Postitatud: 12.08.2008 22:26 34
Postitas dantee
Silver_S kirjutas:
Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Räägi täpsemalt.

Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.

Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Jutt käib siiski ilmselt "siilist", mis vajab tolmust puhastamist või siis juba välja vahetamist ja asub kliima juhtploki taga.

Postitatud: 12.08.2008 22:37 42
Postitas dantee
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Ise küsid, ise vastad! Probleem on ilmselt siiski selles, et sõidad vähe. Kulutad akusse kogutud energija käivitamiseks + sõit tuledega jms. Lühidalt öeldes kulutad ära rohkem energijat, kui generaator tagasi toota suudab. Samuti ei püüa e39 laadimislamp sulle eriti silmapaistvalt päevasel ajal seletada, et laadimisega probleemid. Tule võbelemist võid märgata vaid pimedas või vaid siis, kui rihm laiali jookseb. Kui aga harjad läbi hakkavad saama, ei lähe tuli põlema vaid hõõgub õrnalt ning laadimist praktiliselt ei toimu.
Alustuseks soovitan siiski laadida statsionaarse laadijaga aku täis ja kui siis nädala pärast ikka aku tühi, mine elektrikule külla (järgmine võimalus üldjuhul, et harjad kinni jäänud või kulunud)! ;)

Postitatud: 13.08.2008 07:29 51
Postitas Indrek_M
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Pigem on probleem kehvasti paigaldatud signas. Lasid pädevas kohas paigaldada või on keegi ise pusinud?
E39 puhul kui signa on valesti paigaldatud, siis auto ei lähe "unerežiimi" ja ongi paari päevaga aku tühi.

Re:

Postitatud: 30.11.2012 12:34 17
Postitas kuldar
TiitR kirjutas:
valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
:D aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli? :roll:
Kuule TiitR, vaevalt, et Sa isegi ideaalselt emakeelt oskad ja nn. haugud siin teiste yle! Teen siis Sulle endlegi märkuse, et peale koma, punkti jne. peaks tyhik ka olema. Seega ärme nokime teiste vigu, kirjutaja vöib olla ka muust rahvusest ja väga positiivne on kui inimene yritab. Loodan, et ei teinud kellelegi sellega ylekohut?. Ja olge söbralikud mitte ärge nokkige. Issegi Audiklubis, kus on öigekirja mitteoskamise pärast kontosulgemine, möistetakse seda kui kirjutab keegi kes ei oska ideaalselt eesti keelt.