aitake mull aku alati tühjeneb
Postitatud: 06.08.2008 22:20 21
kui ma paar paevaautod ei puudu üldse to parast käima ei saagi.miles problems on
Kunagi Fordiga oli sama jama!Kaks päeva ja puuks-aku tühi.Indrek_M kirjutas:Erilist vahet pole mis autoga tegemist ... ilmselt kas kindalaekasse, salongi või pagasnikusse jääb tuli põlema ... või jamab alarm.
aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Mis akusid sa kasutad?TiitR kirjutas: aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Olen täheldanud (firmas suht suur masinapark), et kui akul garantii, e. 2a. otsa saab, siis kohe-kohe kustub ära ka aku ise.hansu kirjutas:Mis akusid sa kasutad?TiitR kirjutas: aku eluiga umbes 2 a. piirdubki
Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul põhjustas aku tühjenemist kliima "siili" lühis .. ühel päeval lõpetas salongivent lihtsalt töö (loomulikult oli tegu selle suve kuumima päevaga ) .. UM-st uus "siil" ca 1200.- pool tundi tööd ja probleem lahendatudSilver_S kirjutas:Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.
Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.TiitR kirjutas:aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Kas akul kuupäev näha? Mu praegusel on ka originaal aku peal, kuid vahetatud 2006a. saksamaalleits kirjutas:hmm, mul on 2003a e39 ja siiani originaal aku.töötab probleemi vabalt. sureb, siis sureb ka paugust.TiitR kirjutas:aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Jutt käib siiski ilmselt "siilist", mis vajab tolmust puhastamist või siis juba välja vahetamist ja asub kliima juhtploki taga.Silver_S kirjutas:Räägi täpsemalt.Trionic kirjutas:E-39 on suht tavaline häda,et salongiventilaator jääb peale süüte väljakeeramist väikseima kiirusega tööle.Viga eeldaks kliimamooduli vahetust,kuid saab ka teisiti lahti sest hädast.
Mul mitte ei jää väikseima kiirusega tööle, vaid aegajalt kohe puhub, siis jääb jälle vait.
Viga olevat salongiventika regulaatoris(võimalik et sama asi mida nimetad kliimamooduliks.)
Ise küsid, ise vastad! Probleem on ilmselt siiski selles, et sõidad vähe. Kulutad akusse kogutud energija käivitamiseks + sõit tuledega jms. Lühidalt öeldes kulutad ära rohkem energijat, kui generaator tagasi toota suudab. Samuti ei püüa e39 laadimislamp sulle eriti silmapaistvalt päevasel ajal seletada, et laadimisega probleemid. Tule võbelemist võid märgata vaid pimedas või vaid siis, kui rihm laiali jookseb. Kui aga harjad läbi hakkavad saama, ei lähe tuli põlema vaid hõõgub õrnalt ning laadimist praktiliselt ei toimu.valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Pigem on probleem kehvasti paigaldatud signas. Lasid pädevas kohas paigaldada või on keegi ise pusinud?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju
Kuule TiitR, vaevalt, et Sa isegi ideaalselt emakeelt oskad ja nn. haugud siin teiste yle! Teen siis Sulle endlegi märkuse, et peale koma, punkti jne. peaks tyhik ka olema. Seega ärme nokime teiste vigu, kirjutaja vöib olla ka muust rahvusest ja väga positiivne on kui inimene yritab. Loodan, et ei teinud kellelegi sellega ylekohut?. Ja olge söbralikud mitte ärge nokkige. Issegi Audiklubis, kus on öigekirja mitteoskamise pärast kontosulgemine, möistetakse seda kui kirjutab keegi kes ei oska ideaalselt eesti keelt.TiitR kirjutas:aku eluiga umbes 2 a. piirdubki, ilmselt mõni purk/plaat juba vanadusest lühises ja jookseb vool maha. P.S mis see kirjatehnika hinne koolis ka oli?valer kirjutas:mul on 520i 91a ja makk on täitsa uus signa mull ka ei ole peal praigu,aku on ka ales 2a vana ,kui ma signa peale panen siis pare paevaga tuhjeneb .Kas selles võib ka problem ola et ma ei sõida palju