1. leht 1-st

E34`90 525i salongiradika paigaldus

Postitatud: 10.09.2004 16:03 40
Postitas WagaBond7
Tere

Äkki keegi soovitab mõnda head kohta, kus saaks kohe ja korralikult.
Praegu juhtmed ripuvad ja härrad, kes lahkelt lahti võtsid saavad sellega tegeleda alles järgmine nädal.

Kontakt: 52 276 83

Postitatud: 10.09.2004 18:28 16
Postitas WagaBond7
või siis keegi juhatab mitte lekkiva radika juure.
UM-s 3200 B.Laagris ple sellist, b-kat poes ooteaeg 1kuu, sauel ja mujal lammutustes kõike muud peale minu radika :evil: :evil: :evil:

Postitatud: 10.09.2004 20:44 41
Postitas priitv8

Postitatud: 10.09.2004 23:47 18
Postitas Ragnar
mis marki radikas sul on?

Postitatud: 11.09.2004 11:43 41
Postitas WagaBond7
Radikas siemensi oma koodiga 1 388 170 1 see siis asja peal.
Tootja kood UM-st: 64 11 6 922 977

Postitatud: 11.09.2004 12:03 36
Postitas WagaBond7
Radiaator.ee vastas telefonis nagu katkine grammofon ainult esinduse rida, ainult esinduse rida, ainult esinduse rida, ainult esinduse rida.......
nimelt olin ma enne Baltilaagris käinud, kes olivad sealt seda uurinud.

Postitatud: 11.09.2004 17:45 47
Postitas Ragnar
krt see siemensi oma on üks õnnetus.
mul sama tüüpi. ja laseb läbi :oops:

UM'is on ta hind 3K ja radiaator.ee vastas mu mailile et nemad seda ei paku.
b-kat poes ooteaeg 1kuu
mis sa selle all mõtlesid? et saab b-osana kuskilt?


UM muide oleks küsinud vahetuse eest 2000eek tööraha, kuigi see on aint kruvide lahti/kinni keeramine.

Postitatud: 11.09.2004 18:12 59
Postitas Kristjan_K
Tiba OT aga selline küs, et kuidas teha kindlaks kas mootori osad (radikad jne) on simensi või näiteks boshi omad?

Postitatud: 11.09.2004 20:04 48
Postitas 325 ix
Peal ju kirjas.

Postitatud: 11.09.2004 23:06 41
Postitas WagaBond7
Käisin kadaka pst. Baltilaagris ja selle kõrval varuosade poes. Baltilaagrist ma abi ei saanud aga seal varuosade poes üteldi, et kuu läheb. Kõige lahedam on see, et koodid radikal ja nende bmw baasis klapivad aga pildi peal on see pisut teistsugune :roll: räägiti selle kohta kahest versioonist:
1. Vahest joonistel ebatäpsused :evil:
2. Ja siis mõnel ongi pisut teistmoodi, aga õnneks on juhised kaasas, et radikat "kohandada" tema pessa.

aega läks pea nädal aga õnneks kätte sain ühe suht korraliku, abiks oli seekord kuldne börs ja sealt üks eraisik. Nüüd ootab esmaspäeva ära ja siis saab jälle natuke aega rahulikult sõita ;)

Järgmise auto ostan selle järgi kuidas talle radikat saada on :lol:

Postitatud: 19.09.2005 08:45 19
Postitas mätas
Kas keegi räägiks, kuidas seda radikat täpsemalt eemaldada? Enad autol see ka nagu lekib... :(

Postitatud: 19.09.2005 10:10 33
Postitas Jaxa13
mätas kirjutas:Kas keegi räägiks, kuidas seda radikat täpsemalt eemaldada? Enad autol see ka nagu lekib... :(

mis tüüpi sul see radikas on ? Valeo ,Siemens , Bosch ?Behr vms ?

Postitatud: 19.09.2005 13:10 59
Postitas mätas
Pole isegi vaadanud. Enne tahaks natuke selle radika eemaldusest teada, et kust poolt lammutama hakata. Pole ju mõtet ülemäära ka lammutada.
Muidu arvan, et siemensi omaga tegu.

Postitatud: 19.09.2005 18:45 01
Postitas Jaxa13
mätas kirjutas:Pole isegi vaadanud. Enne tahaks natuke selle radika eemaldusest teada, et kust poolt lammutama hakata. Pole ju mõtet ülemäära ka lammutada.
Muidu arvan, et siemensi omaga tegu.
maha pead v6tma k6ik konsooli..seal kus sul makk ja kellad ja ahju regullimis jubinad on..siis kindalaekas peab ka kaduma ja kyljepealt neid vidinajd ja asju... p2rast seda n2ed seal sellist musta a'la korpust kus see radikas elab.... edasi juba s6ltub mis tyypi ta sul on et kuda edasi lammutada... teada seda saad selle musta korpuse pealt seal peaks olema kirjas et näiteks Valeo ja numbrid numbrid numbrid...mul oli sael roheline paberi lipakas kyljes näiteks...

Postitatud: 19.09.2005 19:37 59
Postitas Valdek
Jaxa13 kirjutas: maha pead v6tma k6ik konsooli..seal kus sul makk ja kellad ja ahju regullimis jubinad on..siis kindalaekas peab ka kaduma ja kyljepealt neid vidinajd ja asju...
nii palju pole ka nüüd vaja sellise asja pärast autot ära lõhkuda...

Postitatud: 19.09.2005 21:08 14
Postitas Jaxa13
Valdek kirjutas:
Jaxa13 kirjutas: maha pead v6tma k6ik konsooli..seal kus sul makk ja kellad ja ahju regullimis jubinad on..siis kindalaekas peab ka kaduma ja kyljepealt neid vidinajd ja asju...
nii palju pole ka nüüd vaja sellise asja pärast autot ära lõhkuda...

ei tea r22gin nii kuidas ja mis endal maha v6tsin.. m6ni asi kuidagi ikka segab...samas usun et s6ltub radikast ka kuna Siemensi oma k2ib minu teada otse v2lja ja mul oli Valeo mis mille v6tsin juhipoolt v2lja...

Postitatud: 20.09.2005 08:37 36
Postitas mätas
Valdek äkki räägid lähemalt, kuidas sina selle radika sealt kergema vaevaga kätte saad?

Postitatud: 20.09.2005 09:21 46
Postitas Jaxa13
mätas kirjutas:Valdek äkki räägid lähemalt, kuidas sina selle radika sealt kergema vaevaga kätte saad?
jah, ja milline see sul on ....

Postitatud: 20.09.2005 15:30 15
Postitas Maxxtro
Pidevalt kaob jahutusvedelik , mootoriradikas terve , voolikud kah , on see sama viga mul ? salongi radikas ? mudel 525i E34 M50

Postitatud: 20.09.2005 16:03 58
Postitas hacman
mnjaa..mul just ka käidud tee.. ja olen ka yhe õnnetu bemari omanik millel paigaldatud jubinad sealt kuradima siemensist tulnd :(
uus on suht osta..UM'is 3.5k :shock:
aga õnnestus sauelt saada..aga seal sihuke värk et soovitavalt võta vana näppu..muidu öeldakse sulle igasugu asju!
ma läksin ETK pildiga ja sellepeale irivitati mulle näkku ja toodi kolma sarnast..kuid erinevat radikat lauale!!
õnneks olin oma ennem näind ja korra maha võtnud ja radikal oleva numbri kirja pand ..niiet leidisn ka sobiva numbriga seal pakutavast valikust..! 650eeku ja meie teed läksid lahku.

see deinstalatsioon on suht keerukas(kuna igapäev seda ei tee, kuid nüüd targem).. omal võtsin kaa keskkonsooli ja pardaka maha..ja radikas tuleb välja rooli alt nibin-nabin mahtudes roolilati alt!

edu lammutamisel...