1. leht 2-st
E34 tagurdamise tuled ei põle
Postitatud: 11.09.2004 20:34 22
Postitas hillarr
Väga kummaline on see süsteem. Kui pirn välja keerata, siis on pinge olemas, aga kui pirni sisse keeran kaob pinge ära. Pirn ise aga samas täitsa korras.
Postitatud: 11.09.2004 20:38 06
Postitas truumu
massipuudus....
väiksem pirn(5W) hakkab hõõguma?
Postitatud: 12.09.2004 01:11 45
Postitas hillarr
Aga udutuli ja bagasniku valgustus töötab väga eduliselt. Need kõik kolm tuld on ühe massi all.
Nii et viga kuskil mujal. Ei teagi täpselt millal see probleem tekkis, aga pimedate saabumisega muutus teravaks. Lihtsalt hakkasin eile pimedas tagurdama ja ei saanud alguses arugi mis jama on, aga muhvigi ei näe tagurdades. Sain hakkama ilma kriimude ja kadudeta

, aga teist korda jagasin matsu ära, et ega ei saagi näha kui tagurduslaternad ei põle.
Postitatud: 12.09.2004 08:16 48
Postitas Flipper
Ma päris täpselt ei tunne seda e34 süsteemi aga kui see on nagu vanematel mudelitel siis peaks kuskil olema üks spetsiaalne lüliti mis tagurdustuled sisse lülitab? Kas see ei või läbi olla? Väike vahe oli vist selles ka veel kas tegemist on automaadi või manuaaliga. Mõni teadjam ehk oskab paremini seda asja selgitada.
Postitatud: 12.09.2004 11:05 01
Postitas Priit_P
hillarr kirjutas:Aga udutuli ja bagasniku valgustus töötab väga eduliselt. Need kõik kolm tuld on ühe massi all.
Lihtsalt hakkasin eile pimedas tagurdama ja ei saanud alguses arugi mis jama on, aga muhvigi ei näe tagurdades.
Kui sa Muhvigi ei näe siis on täiesti reaalne oht Muhvile sisse tagurdada

Postitatud: 12.09.2004 11:34 34
Postitas priitv8
Automaadil on see käiguvalitsa sees, manuaalil käigukasti paremal küljel.
Postitatud: 12.09.2004 11:38 09
Postitas Arvo T
viga võib olla lülitis või juhtmes
oma e34l oli sama probleem
kasti otsas katkestatakse mass ja st et 12v pinge on tuledes koguaeg peal.
kuna suht raske oli tuvastada juhtme purunenud kohta,siis vedasin uue massi.selle võtsin kasti otsast
keskkonsooli maha võttes leiad juhtmed ,mis kastist tulevad.
Postitatud: 12.09.2004 12:06 08
Postitas hillarr
Kui sa Muhvigi ei näe siis on täiesti reaalne oht Muhvile sisse tagurdada
Sellepärast tahangi korda saada, et ei tagurdaks kellelegi ega kuhugi otsa
Mass on välistatud probleem, sest nagu ma ütlesin teised tuled põlevad seal. Ja kui tagurpidi käik välja lülitada kaob ka pinge ära. Sellepärast küsisingi, et mis imelik jama on, et kui pirni sisse keeran, siis ei põle, aga ilma pirnita pinge on.
Jääb siis praegu ikkagi variant, et lüliti konktakt kehva ja lihtsalt ei lase piisavat voolu läbi.
Postitatud: 12.09.2004 12:53 57
Postitas Muhv
Appi! Andke nüüd kiiresti mehele abi!

Postitatud: 12.09.2004 13:50 44
Postitas priitv8
Lüliti kaudu peab tulema akult plusspinge. Kui sisselülitatud tagurpidikäiguga seal +12V on siis sealpool peaks kõik ok olema.
Kuid samuti on teada, et trükkplaadi voolurajad ja pistiku jootekohad laternaploki sees tuleb üle vaadata (külmjoode, korrosioon, mõrad).
Ning viimaks: see lambipesa ühendub otse vastu trükkplaati, kontrolli see kontakt ka üle, proovi nt mõne teise pirnipesaga.
Ja veel: kuna tuled on luugi peal, siis kontrolli selle juhtmekimbu tervist seal luugi hinge juures, see painutamise koht on ka üks võimalikke veaallikaid.
Postitatud: 12.09.2004 21:13 33
Postitas hillarr
Sellest ma saan aru jah, et lüliti kaudu peab tulema +12V. Kõik kolm pirni on ühise massi all (tagurdustuli, udutuli, bagasniku valgustus) ja neist ei tööta ainult tagurudustuli => massiga kõik korras.
Trükkplaat selles tulekorpuses puudub. Pistikupesast pirnide pesadeni lähevad juhtmed.
Kui keerad pirni välja, tuleb tagurduspirni pessa pinge täitsa peale ja kui tagurpidi käigu välja lülitan kaob ära ka. Nagu prini sisse keeran, pinge läinud.
Ühendasin tule korpuse küljest pistiku lahti, keerasin pirni sisse ja testisin kas kõik pirnid jõuavad korpuse pistikuni. Jah iga pirn on ilusti ühendatud.
Seega viga peab olema kusagil mujal. Ja muide ei põle ei vasak ega parem tagurdustuli.
Postitatud: 12.09.2004 21:55 16
Postitas priitv8
hillarr kirjutas:Kui keerad pirni välja, tuleb tagurduspirni pessa pinge täitsa peale ja kui tagurpidi käigu välja lülitan kaob ära ka. Nagu prini sisse keeran, pinge läinud.
Aga massipoolses otsas ei teki +12 või sinna kanti pinge?
Või on mingi kaval lühispirn siis, ilma takistuseta

?
Postitatud: 12.09.2004 22:32 28
Postitas hillarr
Mass on ilusti ikka mass. Muidu ei põleks ju ka teised tuled.
Kahtlustasin kah pirni. Aga teises pesas pirn põleb kenasti, nii et ka see ok.
No tõsine magic on see.
Postitatud: 12.09.2004 22:54 10
Postitas Cardo
tuleks mõõta takistus anduriotsa ja pirnijuhtme vahel , arvan et juhe on murdunud ja vaid mingi murdeserv laseb voolu läbi ja kui tekib takistus siis kööga - pinge maas . Samas võib seda põhjustada oksüdeerunud pistikupesa või mõni muu klemm.
Postitatud: 12.09.2004 23:14 12
Postitas truumu
mudi juhtmepunti, mis pagassiluugist alla tuleb, endal oli ka seal katkestus(numbrimärgi tuli)
Postitatud: 13.09.2004 00:37 31
Postitas hillarr
On keegi kes vaataks või pean UM'i suunduma? Kardan, et kui asi läheb käigukastini, siis on lisaabi vaja. Ei ole eriti ettekujutust kus võiks see lüliti olla ja kuidas sinna ligi pääseda.
Postitatud: 13.09.2004 06:58 19
Postitas truumu
Patrik ju seda tööd teeb, helista talle
meil firmas ka elektrik, kuid bemmi tunneb Patrik paremini

Postitatud: 13.09.2004 16:49 45
Postitas Joel_H
Kui käigukasti auto all ära tunned

siis pole keerulist midagi - rohkem juhtmeid sinna külge ei jookse, kui ainult need tagurdustulede andrui omad - andur ise vasakul pool käigukasti küljes. Miski 19 võtmega vist tuli maha, enne muidugi kisu juhtmed küljes ära. Uus andur maksis UM-is umbes 150.- (päris täpset hinda ei mäleta).
Postitatud: 13.09.2004 16:50 32
Postitas Joel_H
Kui käigukasti auto all ära tunned

siis pole keerulist midagi - rohkem juhtmeid sinna külge ei jookse, kui ainult need tagurdustulede andrui omad - andur ise vasakul pool käigukasti küljes. Miski 19 võtmega vist tuli maha, enne muidugi kisu juhtmed küljes ära. Uus andur maksis UM-is umbes 150.- (päris täpset hinda ei mäleta).
Postitatud: 20.09.2004 08:41 45
Postitas hillarr
Patriku juures siis käidud nüüd. Viga oli ikkagi jah käigukasti juures tagurdustulede anduris.
Postitatud: 28.09.2004 13:47 11
Postitas Roger10
Selle anduri leiaksin ka kinnisilmi ülesse, kuid mul hoopiski selline jama et elekter kadunud juba sellest osast mis jookseb käigukasti lülitisse. Alguses pusisin ka seal pakkiruumis, kuid lõpuks sai lüliti vahetatud ja siis ka mõõdetud kas üldse sina elekter jookseb

. Veits tagurpidi kuid jõudsin sinnamaale ja asi selge et seal osas viga ei ole.
Muide üks elektrik ütleski et bemul veidi nõrk elektri ülesehitus. Ma muidugi lõikusin ja lappisin ka pakkiruumis sinna tulevad juhtmeid kuna seal liikuva hinge küljes olevad juhtmed olid pealt murdunud ja mõranenud ning ei teadnud kas viga oli seal.
Äkki on siin ka siis mõni vend kellel sama jama et elekter ära kadunud just esimesest osast selles tagurdamise tulede süsteemis. Elektrikute töötund on jube kallis ei tahaks niisama nagu sinna minna. Linnasõidul ei oel õnneks nii pime et peaks kedagi tagurdades pimeduse pärast alla ajama.
Postitatud: 05.12.2004 18:50 37
Postitas meph
Nii... minul nüüd oma E36/E34 hübriidiga sama probleem, et tagurdustuli lakkas töötamast. Pilstik on korralikult ühendatud, pirn ka korras. Milles veel asi olla võiks?
Postitatud: 05.12.2004 20:51 02
Postitas priitv8
See käimaris olev lüliti tahab ka aeg-ajalt uuendamist. Minu omal pressis juba õli sealt läbi

Postitatud: 27.12.2004 11:59 30
Postitas randolfe
mul sama jama e36 l . ega ei oska õelda kas tal kaitse ka on ja kus siis tagakäigu tuledel.
Postitatud: 02.11.2006 15:25 09
Postitas E36 318 ti
mu e36-l ei põle tagurdustuled, mis võib olla põhjuseks..pirnid näevad välja kui uued..ja skeem ka nagu ilma roosteta?ülejäänud pirnid põlevad.
Postitatud: 02.11.2006 17:20 14
Postitas priitv8
Lüliti äkki?
Postitatud: 26.08.2007 21:26 21
Postitas VeikoA
Pole mõtet ega tahtmist uut teemat teha kuna probleem sama.
E36 manuaal. Kõik tuled põlevad taga peale tagurdustulede.
Panen tagurduskäigu sisse ja ei midagi. Proovitud mitmete pirnide ja pesadega, ei põle ikka.
Kas tõesti on lüliti omadega läbi?
Kus see täpsemalt asub? Niipalju kui mina tean, siis käigukasti küljes all kuskil? Ilma autot üles tõstmata ei näe ja ligi ei pääse ??
Auto käis UMis 24p testil ja sealt sain teada, et ei põle.
Või äkki võiks veel midagi enne kontrollida?
Postitatud: 26.08.2007 21:32 21
Postitas truumu
Kasti lüliti
Parem oleks ikkagi elektriku poole pöörduda
Kuna Patrik hetkel puhkusel, saab ehk meie firmast abi
Helista 5022306
Postitatud: 26.08.2007 21:36 13
Postitas virx1
mul ka ei põle, viga anduris! sai proovitud seal juhtmed kokku panna ja siis põlesid, seega tuleb uus andur osta. uurisin et mingi 110 eeku maksab uus. eelmisel autol oli sama viga! autoks on e36
Postitatud: 26.08.2007 21:49 23
Postitas virx1
ligi pääsed juhul kui suudad auto alla pugeda, mina ei suuda. pead ikka kanali peale ajama. leidmisega probleemi pole, kui käigukasti üles leiad siis eksida ei saa
