E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult. (diisel)

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ELL
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 15.09.2004 10:19 20

E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult. (diisel)

Postitus Postitas ELL »

et masinat käima saada peab päris pikalt ketrama.arvasin et aku jupsib,vahetasin ära natsa läks paremaks aga pole ikka päris see öige matsupill.ÄKKI OSKAB KEEGI VEITS NÕU ANDA!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Aga kas ei lähe käima soojalt või külmalt ? Kas pöörded kõiguvad ?
Võib olla etteandepump kuttu, elektroonika jamada, eelsüüde ja muidugi kütusepump ise.
Etteandepump ca 1800.-
Eesüüteküünlad ca 250.- tk.
Kütusepump remont koos tööga ca 10000.-

Vat selline lugu, ise vaevlesin ka sellise murega.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

üks variant on ka starteril kulunud harjad sest diisel mootor tahab siiski järsku pöörde momenti aga kui starteri harjad läbi siis võib aku olla ükspuha kui hea aga ikka seda powerit pole :lol:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Kuidas lood sul kompresiooniga on? Klapid ja klapipesad ikka korralikud või?? Tean tüüpi, kelle autol klapipesad läbi olid, isegi sooja mootoriga läks kohe väga kehvasti käima siis.....
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
ELL
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 15.09.2004 10:19 20

Postitus Postitas ELL »

ei lähe käima korralikult ei soojalt ega külmalt.Soojalt läheb veel kehvemini kui külmalt.Pöörded ei köigu.Kui juba käima läheb siis on köik korras!arvan ise kaa et pump jupsib aga ei ole kindel.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Re: E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult.

Postitus Postitas Raino »

ELL kirjutas:et masinat käima saada peab päris pikalt ketrama.arvasin et aku jupsib,vahetasin ära natsa läks paremaks aga pole ikka päris see öige matsupill.ÄKKI OSKAB KEEGI VEITS NÕU ANDA!
Räägi kus asud.Viskaksin korra silma peale..Olen nende probleemidaega kaua maadelnud.

Kuidas ta Sul külmast peast läheb käima....
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kas külmalt nagu tahaks kohe minna aga ei lähe ?
Kas soojalt tahab pikka käijamist ja siis läheb lartsti ?

Kui nii siis arvata võib, et pump.
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Kas siis kohe pump võib olla ka pumba jaoturpea mis maksab 7000 eeki.
See on nende mootorite tava viga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
viljar9
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 10.05.2004 10:24 47
Asukoht: Tallinn-Paide

Postitus Postitas viljar9 »

kas starter tõmbab mootorit korralikult ringi? Mu Volvo740 2,4D oli sama jama, et ei tahtnud käivituda. Sai vahetatud pihusti otsad, eelsüüteküünlad aga kasu ei midagi. Siis kiskusin igaks petteks starteri maha ja viisin teadjamehe kätte. Selle vilunud silm ütles, et starter ise OK, aga tõmberelee on kuuma saanud ( tõenäoliselt sellest tühjast käiamisest). Sai poest tellitud uus relee ( 650.- koos vahetusega st. poe tagaruumis võeti vana tõmberelee küljest, kontrolliti/puhastati ka starter üle ja paigaldati uus relee) ja nüüd käivitub hetkega. Praeguste ilmadega ei pea eelsüüteküünalde soojenemist ootamagi.
318i
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ma ei taha uskuda, et BMW starteriga miski kala, see ikkagi kas töötab või mitte.
Sellessuhtes on WV mootor ja starter ikkagi midagi muud
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viltsil starteri suhtes päris õigus..

Postituse küsimuses on ju kirjas et tuleb kaua käjjata.Kui kaua käjjab siis starter ju veab.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei :)
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei :)
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.
Kui läbi viia see protseduur mida vilts soovitab siis saab jõuda järeldusele et pumba jaoturpea on läbi.Sellest kõik need hädad kah.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
ELL
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 15.09.2004 10:19 20

Postitus Postitas ELL »

[quote="Viljar_V"]Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei :)
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.[/quote]



tegin seda ei läinud paremaks ega kehvemaks,käivitus ikka kehvalt.Külmast peast läheb nagu paremini käima.Ei tea mis viga mõistus saab otsa.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

ELL kirjutas:tegin seda ei läinud paremaks ega kehvemaks,käivitus ikka kehvalt.Külmast peast läheb nagu paremini käima.Ei tea mis viga mõistus saab otsa.
Räägi kus asud...
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Tundub et jamab elektroonika, aju äkki :roll:
Mercedes EQS 450+ 2022
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

Postitus Postitas Hary »

Mul sama masinaga siis 525tds E34 täna küünaldevahetus ees, ka sitasti käivitub aga vaid külamlt, soojana paugupill, tea mis tihendid seal vajavad vahetamist kui torud lahti keerata need seal vist ju katki kohe...Et siis mis tihendid peaks varuma kui selline töö ees...?
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Hary kirjutas:Mul sama masinaga siis 525tds E34 täna küünaldevahetus ees, ka sitasti käivitub aga vaid külamlt, soojana paugupill, tea mis tihendid seal vajavad vahetamist kui torud lahti keerata need seal vist ju katki kohe...Et siis mis tihendid peaks varuma kui selline töö ees...?

:?

Milliseid tihendeid sa mõttled...Ning milliseid torusid lahti keead
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Eelsüüteküünalde jaoks ei ole küll vaja midagi lahti lasta, muidugi lihtsam oleks neid vahetada, kui sisselaskekolektor on maas, äkki siis need tihendid tasubki hankida, kuigi kui rahulikult lahti võtta, siis ei juhtu nendega midagi :)
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:Eelsüüteküünalde jaoks ei ole küll vaja midagi lahti lasta, muidugi lihtsam oleks neid vahetada, kui sisselaskekolektor on maas, äkki siis need tihendid tasubki hankida, kuigi kui rahulikult lahti võtta, siis ei juhtu nendega midagi :)

Mulon sisse laske kollektor mah akäinud mingi 5 või 6 korda ning vanad tihendid on ikka veel sees kuigi uued on kah muretsetud.HInak soli minig 15 eeki tükk.Kui ma ei eksi.. Saab ka vahetada ilma kolektorit maha võttmatta aga jube vevalien see vahetus siis
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Minu omal ka see kolektor ikka maha käinud minu käes vähemalt 5 korda kui mitte rohkem, aga jah ilma maha võtmata on see vahetamine suht koht nadi, siis kukub neid väikseid mutikaid sinna mootori alla kohe peaoga ma arvan ja nukid saab ka vast natu veriseks :)
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:Minu omal ka see kolektor ikka maha käinud minu käes vähemalt 5 korda kui mitte rohkem, aga jah ilma maha võtmata on see vahetamine suht koht nadi, siis kukub neid väikseid mutikaid sinna mootori alla kohe peaoga ma arvan ja nukid saab ka vast natu veriseks :)
Nagu alati Sa Vilts räägid õigust.
Jutud nagu TDS proffessorittel
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Vasta