94a 525tds Käima ei lähe enam...

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

94a 525tds Käima ei lähe enam...

Postitus Postitas Hary »

5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

küünlad
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

td küünlad?
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

group kirjutas:td küünlad?
Eelsüüte kuunlad kui aru ei saanud. :D
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Re: Käima ei lähe kurask enam...

Postitus Postitas Raino »

Hary kirjutas:5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...
Räägi kus asud.Viskaksin korra silma peale..Olen nende probleemidega koma autoga kah maadelnud.

Pihusti otsad on jah olemas mis on vahetatavad..
Kui on huvi siis võin Sulle personaalse loengu pidada... :D
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Pihusti otsad on muidugi vahetatavad ja ei tasu osta neid odavaid, enamvähem ots hakkab 220.- tk. Aga tundub, et sul on hoopis eelsüüteküünlad kutud (piisab, et paar kolm tükki ei tööta)
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

-to CADO-:minu viga.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Raino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Täpselt, et kust kohast läheb punaseks :)
Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida :roll:
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:
Raino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Täpselt, et kust kohast läheb punaseks :)
Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida :roll:
Nad peavad jah minema otsast punaseks siis on nendest tõesti kasu.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

Postitus Postitas Hary »

Masin 94a 525tds, esmaspäev vahetame kõik küünlad ära eks näis mis kamm on...
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

eksa siis ikka anna meile ka teada kas läks paremaks :) ;)
Mercedes EQS 450+ 2022
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

Postitus Postitas Hary »

Vahetatud 2 täitsa läbi olnud küünalt(2 radika poolset). Korrastatud ka nende toitejuhtmeid. Vahetatud küte ja lisatud paaki ka lisandit.
Tolkku pole mitte midagi...käima ikka hommiku ei lähe käia mis kole...neljas, viies kord lubab ja siis ka kohe käib.viskab törtus ka siis sinist suitsu..
Tea mis nüüd ette võtta? Tunne on, et ei saa kütet kätte....?
Filter on ka äsja vahetatud..
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

Postitus Postitas Hary »

Kusjuures sai vahetatud pool aastat tagasi...ei tea aga võimalik et samadel silindritel..
Kuidas kontrollida kas küte jõuab kohale..? Bensukal oleks lihtne aga sellel ?
Hary
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 15.09.2004 23:45 43

Postitus Postitas Hary »

Lähen hommiku Dislakeskuse kuido juurest läbi...vaatan mis kostab...
Täna sai veel vahetatud neetud sukk sumpsi otsast..tonn taheti, esiklaas tooniga, hullult odav koos paigaldusega alla 2 kilo !
Nali selles, et ühel leidus täpselt sama jamaga masin vaid aasta vanem..siis tal 93 mul 94..väga hea kui saaks 2 korraga korda 8-))
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ma isegi julgeks mainida, et äkki paagis olev etteande pump kuttu :roll:
Muidugi sa vaata kas kuskilt õhku ei ime, paned seisma ja vaata kas pumba ja filtri vahelises voolikus hakkavad jooksma mullid.
Mercedes EQS 450+ 2022
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Viljar_V kirjutas:Ma isegi julgeks mainida, et äkki paagis olev etteande pump kuttu :roll:
Muidugi sa vaata kas kuskilt õhku ei ime, paned seisma ja vaata kas pumba ja filtri vahelises voolikus hakkavad jooksma mullid.
Seda paagi pumpa on kah tegelikkult üpris kerge kontrollida.
Seda õhu imemist muidugi juba päris tüütu otsida aga ülesse tuleb ta leida juhul kui kuskil seda on.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

lisaks eelmisele, auto 525tds, 105 kw, 93a, touring
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

525tds kirjutas:To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
Mulle ei tohi olla. Otsi kust mullid tulevad.
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

Eks tuleb otsima hakata. Kas saab väita, et paagipump korras, sest täispaagiga sama nali? Süüte sisse ja välja keerates mullid filtri ja pumbavahelises torus näha.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... isene+pump
Selles teemas on paagisisesest pumbast rohkem juttu. Kas enne käivitamist on voolik pärast filtrit küttest tühi?
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

Sain siit natuke abi, aga ikkagi jääb miskit õhkus. Siin räägib pigem pumba töötamisest, kui süüde sisse keerata. Minu autol pump toimib, süüdet keerates, on kohe näha kuidas lööb kütuse filtrist pumpa, aga mullidega osaliselt.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

See pump töötabki ainult nii kaua kuni eelsüüteküünlad on sees.
Sinu auto probleemiks on et küttetorustik ei ole hermeetiline, kusagilt saab õhku ja seepärast vajub küte alla. Mul on ka 525tds ,auto käivitamisel ei ole küll mulle torus näha. Kas see probleem tekkis pikkamööda või pärast millegi remonti? Näiteks võib olla viga kütusefiltris. Osadel filtritel on olemas vee väljalaskmise kork, panime uue filtri ja pärast seda ei tahtnud auto hästi käima minna , ainult pika käimise peale läks. Tuli välja, et veeväljalaskmise korgi tihend oli defektiga. Defekt oli nii väike,et küte välja ei tilkunud ainult õhku imes sisse. Peaksid küttetorud üle vaatama, kontrolli ka pihustite tagasivoolu voolikuid,nende kaudu imeb ka õhku.
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

viga ilmnes sel talvel, siis kui aku tühjaks lasin, kuid suvel ilmnes see viga väga harva, just peale seda kui lased autol üle 24 tunni seista. filtreid olen iga 10 tuh km tagant, kuid viga jäänud. eks tuleb ikka uuesti teenindusse minna ja alustada uuesti, kuigi rahast juba kahju. kuid tänud soovituste eest.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Kontrolli tagasivoolu voolikud üle, sellega saad küll ise hakkama. Need voolikud ühendavad omavahel pihusteid ja viimasest pihustist läheb voolik kõrgsurvepumpa. Need voolikud kipuvad mõnikord ära repetama.
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

vastan ka sinu eelmisele küsimusele. enne käivitamist on filtri ja pumbavaheline toru tühi. aga vaatan ka tagasivoolu voolikud üle.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

525tds kirjutas:vastan ka sinu eelmisele küsimusele. enne käivitamist on filtri ja pumbavaheline toru tühi. aga vaatan ka tagasivoolu voolikud üle.
Kui toru tühi siis otsi kust saab õhku, arvan et viga peaks olema siis filtri ja kõrgsurvepumba vahel.Tagasivool vaata ka üle. Edu sulle!
525tds
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 26.02.2004 20:00 36

Postitus Postitas 525tds »

Hommik. Täna hommikul autot käivitades ei mingeid probleeme, samuti mootori köhimist ei eksisteerinud. Kütus filtri ja pumbavahelises torus mullideta. Kui auto seisab rohkem kui 24 tundi, siis kütus kadunud ja mullitab. Saa nüüd siis aru :? Esmalt tuleb ikka mullide põhjust otsima hakata.
Vasta