1. leht 1-st

94a 525tds Käima ei lähe enam...

Postitatud: 16.09.2004 01:18 02
Postitas Hary
5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...

Postitatud: 16.09.2004 08:45 57
Postitas Cado

Postitatud: 16.09.2004 09:39 09
Postitas Cardo
küünlad

Postitatud: 16.09.2004 12:32 39
Postitas group
td küünlad?

Postitatud: 16.09.2004 17:28 21
Postitas Cado
group kirjutas:td küünlad?
Eelsüüte kuunlad kui aru ei saanud. :D

Re: Käima ei lähe kurask enam...

Postitatud: 16.09.2004 17:40 42
Postitas Raino
Hary kirjutas:5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...
Räägi kus asud.Viskaksin korra silma peale..Olen nende probleemidega koma autoga kah maadelnud.

Pihusti otsad on jah olemas mis on vahetatavad..
Kui on huvi siis võin Sulle personaalse loengu pidada... :D

Postitatud: 16.09.2004 18:52 20
Postitas Viljar
Pihusti otsad on muidugi vahetatavad ja ei tasu osta neid odavaid, enamvähem ots hakkab 220.- tk. Aga tundub, et sul on hoopis eelsüüteküünlad kutud (piisab, et paar kolm tükki ei tööta)

Postitatud: 16.09.2004 19:06 55
Postitas Raino
Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.

Postitatud: 16.09.2004 20:01 05
Postitas group
-to CADO-:minu viga.

Postitatud: 16.09.2004 21:57 37
Postitas Viljar
Raino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Täpselt, et kust kohast läheb punaseks :)
Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida :roll:

Postitatud: 16.09.2004 22:11 21
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:
Raino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Täpselt, et kust kohast läheb punaseks :)
Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida :roll:
Nad peavad jah minema otsast punaseks siis on nendest tõesti kasu.

Postitatud: 23.09.2004 22:25 28
Postitas Hary
Masin 94a 525tds, esmaspäev vahetame kõik küünlad ära eks näis mis kamm on...

Postitatud: 23.09.2004 23:19 54
Postitas Viljar
eksa siis ikka anna meile ka teada kas läks paremaks :) ;)

Postitatud: 28.09.2004 10:48 24
Postitas Hary
Vahetatud 2 täitsa läbi olnud küünalt(2 radika poolset). Korrastatud ka nende toitejuhtmeid. Vahetatud küte ja lisatud paaki ka lisandit.
Tolkku pole mitte midagi...käima ikka hommiku ei lähe käia mis kole...neljas, viies kord lubab ja siis ka kohe käib.viskab törtus ka siis sinist suitsu..
Tea mis nüüd ette võtta? Tunne on, et ei saa kütet kätte....?
Filter on ka äsja vahetatud..

Postitatud: 28.09.2004 11:07 21
Postitas Hary
Kusjuures sai vahetatud pool aastat tagasi...ei tea aga võimalik et samadel silindritel..
Kuidas kontrollida kas küte jõuab kohale..? Bensukal oleks lihtne aga sellel ?

Postitatud: 28.09.2004 23:17 19
Postitas Hary
Lähen hommiku Dislakeskuse kuido juurest läbi...vaatan mis kostab...
Täna sai veel vahetatud neetud sukk sumpsi otsast..tonn taheti, esiklaas tooniga, hullult odav koos paigaldusega alla 2 kilo !
Nali selles, et ühel leidus täpselt sama jamaga masin vaid aasta vanem..siis tal 93 mul 94..väga hea kui saaks 2 korraga korda 8-))

Postitatud: 28.09.2004 23:29 13
Postitas Viljar
Ma isegi julgeks mainida, et äkki paagis olev etteande pump kuttu :roll:
Muidugi sa vaata kas kuskilt õhku ei ime, paned seisma ja vaata kas pumba ja filtri vahelises voolikus hakkavad jooksma mullid.

Postitatud: 29.09.2004 14:03 18
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:Ma isegi julgeks mainida, et äkki paagis olev etteande pump kuttu :roll:
Muidugi sa vaata kas kuskilt õhku ei ime, paned seisma ja vaata kas pumba ja filtri vahelises voolikus hakkavad jooksma mullid.
Seda paagi pumpa on kah tegelikkult üpris kerge kontrollida.
Seda õhu imemist muidugi juba päris tüütu otsida aga ülesse tuleb ta leida juhul kui kuskil seda on.

Postitatud: 27.09.2005 15:03 25
Postitas 525tds
To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud

Postitatud: 27.09.2005 15:27 19
Postitas 525tds
lisaks eelmisele, auto 525tds, 105 kw, 93a, touring

Postitatud: 27.09.2005 15:40 46
Postitas kadakas
525tds kirjutas:To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
Mulle ei tohi olla. Otsi kust mullid tulevad.

Postitatud: 27.09.2005 15:51 36
Postitas 525tds
Eks tuleb otsima hakata. Kas saab väita, et paagipump korras, sest täispaagiga sama nali? Süüte sisse ja välja keerates mullid filtri ja pumbavahelises torus näha.

Postitatud: 27.09.2005 16:05 06
Postitas kadakas
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... isene+pump
Selles teemas on paagisisesest pumbast rohkem juttu. Kas enne käivitamist on voolik pärast filtrit küttest tühi?

Postitatud: 27.09.2005 16:20 50
Postitas 525tds
Sain siit natuke abi, aga ikkagi jääb miskit õhkus. Siin räägib pigem pumba töötamisest, kui süüde sisse keerata. Minu autol pump toimib, süüdet keerates, on kohe näha kuidas lööb kütuse filtrist pumpa, aga mullidega osaliselt.

Postitatud: 27.09.2005 17:31 23
Postitas kadakas
See pump töötabki ainult nii kaua kuni eelsüüteküünlad on sees.
Sinu auto probleemiks on et küttetorustik ei ole hermeetiline, kusagilt saab õhku ja seepärast vajub küte alla. Mul on ka 525tds ,auto käivitamisel ei ole küll mulle torus näha. Kas see probleem tekkis pikkamööda või pärast millegi remonti? Näiteks võib olla viga kütusefiltris. Osadel filtritel on olemas vee väljalaskmise kork, panime uue filtri ja pärast seda ei tahtnud auto hästi käima minna , ainult pika käimise peale läks. Tuli välja, et veeväljalaskmise korgi tihend oli defektiga. Defekt oli nii väike,et küte välja ei tilkunud ainult õhku imes sisse. Peaksid küttetorud üle vaatama, kontrolli ka pihustite tagasivoolu voolikuid,nende kaudu imeb ka õhku.

Postitatud: 27.09.2005 19:27 05
Postitas 525tds
viga ilmnes sel talvel, siis kui aku tühjaks lasin, kuid suvel ilmnes see viga väga harva, just peale seda kui lased autol üle 24 tunni seista. filtreid olen iga 10 tuh km tagant, kuid viga jäänud. eks tuleb ikka uuesti teenindusse minna ja alustada uuesti, kuigi rahast juba kahju. kuid tänud soovituste eest.

Postitatud: 27.09.2005 19:47 04
Postitas kadakas
Kontrolli tagasivoolu voolikud üle, sellega saad küll ise hakkama. Need voolikud ühendavad omavahel pihusteid ja viimasest pihustist läheb voolik kõrgsurvepumpa. Need voolikud kipuvad mõnikord ära repetama.

Postitatud: 27.09.2005 20:15 09
Postitas 525tds
vastan ka sinu eelmisele küsimusele. enne käivitamist on filtri ja pumbavaheline toru tühi. aga vaatan ka tagasivoolu voolikud üle.

Postitatud: 27.09.2005 21:15 47
Postitas kadakas
525tds kirjutas:vastan ka sinu eelmisele küsimusele. enne käivitamist on filtri ja pumbavaheline toru tühi. aga vaatan ka tagasivoolu voolikud üle.
Kui toru tühi siis otsi kust saab õhku, arvan et viga peaks olema siis filtri ja kõrgsurvepumba vahel.Tagasivool vaata ka üle. Edu sulle!

Postitatud: 28.09.2005 09:42 07
Postitas 525tds
Hommik. Täna hommikul autot käivitades ei mingeid probleeme, samuti mootori köhimist ei eksisteerinud. Kütus filtri ja pumbavahelises torus mullideta. Kui auto seisab rohkem kui 24 tundi, siis kütus kadunud ja mullitab. Saa nüüd siis aru :? Esmalt tuleb ikka mullide põhjust otsima hakata.