Probleem E34 diffriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Probleem E34 diffriga

Postitus Postitas serxx »

Eile juhtus selline asi, et kohalt minnes ja üldse aeglaselt (1. käiguga) sõites hakkas tagasild kuidagi kolisema või hüppama.
Tunne on selline, nagu hetkeks kaoks vedu tagant ja siis tuleb raksakaga uuesti taha.
Lastes autol tagurpidi hoovi veereda, kui käik oli väljas, tundus nagu pooks tagasilla kinni ja siis jälle veereks vabalt. Nõksutas umbes nii, nagu mingi käik oleks sees.
Samuti on ka käigukangi juurest mingit kolinat kuulda, kui eelpool mainitud sümptomid ilmnevad.
Käigukasti juurest kuuleb kahtlast häält ka kiiremini sõites... mingil hetkel see hääl kaob, kuid aeglasel sõidul on see enamasti olemas. Samas kiiremal sõidul nagu mingit hüppamist ega sellist ei ole tunda.
Enne pole sellist viga täheldanud.
Oskab keegi oletada, mis võib viga olla?

Auto on 525, M20 mootoriga, 88 aasta lõpust.

--- EDIT ---
Probleem esineb rohkem just keerates, otsesõidul probleemi üldjuhul ei esine.
Viimati muutis serxx, 01.12.2004 14:24 42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Tagasild hüppab/vibreerib? Tagasilla talapuksid :?
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui vahetus plaanis, siis Aivar vahetab hea hinnaga ;) 5062088
Mercedes EQS 450+ 2022
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

tagasilla talapuksidest on küll asi nüüd kaugel pigem hoopis gardaanirist ve midagi hoopis taga reduktoriga lahti kahtlasem ka rattalaager kuid see kahtlane
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Kas viga võiks põhimõtteliselt olla reduktoris? Ise seda hästi ei usu, kuid kas see on võimalik?
Kas poolassid (otsad?) võivad midagi sellist tekitada?

Lugesin ka hulga vanemaid teemasid läbi ja suuremal osal oli hüppamise ja kolisemisega seoses just tala puksid läbi, kuid see tunne, et vedu nagu kaoks ära ja tuleks järsku tagasi, ütleb mulle, et viga võiks olla kuskil ülekannetes, kus mingi asi võibolla hüppab mõne hamba üle, või midagi sellist?
Samas kuidas seletada seda, kui auto veeredes nõksutab? korra nagu mingi asi pidurdaks, siis vaba, uuesti nagu pidurdaks ja jälle vaba... umbes selline efekt, nagu paneks viienda käigu sisse, et kompressiooni hetkel pidurdab ja muul ajal liigub suht kergelt.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

See nagu ei ole puksi mure. Siin nagu oleks midagi muud jama.
Mercedes EQS 450+ 2022
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Viljar_V kirjutas:See nagu ei ole puksi mure. Siin nagu oleks midagi muud jama.
Seda ma kahtlustan ise ka, et puksidest selline viga nagu tulla ei tohiks.
Tõneäoliselt tuleb siis leida natuke vaba aega ja auto tõstuki peale ajada, et viga tuvastada.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kas mitte ei võiks tagatiffer sellist jama tekkitada :roll:
Puksidest ei tohiks ju nagu vedu kaduda, ega siis puksid autot edasi ei vea :roll:
Mercedes EQS 450+ 2022
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Täna sai auto üles tõstetud ja asja uuritud.
Tulemus oli selline, et poolassi otsad olid mingil põhjusel diffrist väljas ja differ tundub olevat suhteliselt lukus ja ei lase ratastel erineva kiirusega pöörelda.
Tekkis see viga just nende esimeste libedate ilmadega... oskab keegi pakkuda, millest selline viga tekkida võis?
Samas kohe uuriks ka seda, kas keegi teab pakkuda mõnda kohta, kust saaks (väga)hea hinnaga uue diffri osta?
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Kas keegi teadjam mees oskab öelda, kas E34 alla sobib ka mõne teise kere küljest võetud differ? Nagu näiteks E28 või E30?
Mis on E34 525 manuaali default ülekanne? Mis piirides oleks ülekanne veel normaalne ja väga palju kiirus/kiirendus omadusi ei muuda?

Kui muud üle ei jää ja peab hakkama ainult sisu vahetama, siis kas LSD ja tavalise diffri korpused on ühesugused selles mõttes, et kas LSD korpusesse saab ka tavalise difri panna?
Kasutaja avatar
M-Tech
Huviline
Postitusi: 376
Liitunud: 20.04.2003 21:01 26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas M-Tech »

Oli sul enne LSD differ?

Kui nii, siis sul ilmselt sama saatus mis minulgi.
Ratast ringi lastes lendasid sateliidid ilmselt laiali ja kiilusid ploki kinni.
Mul oli veel selline efekt, et kui plokk oli lukus, ningu ühe pooltelje otsa diffrist välja lükkas,
siis hakkas ka vaikselt kohapealt minnes üks ratas alla ringi käima.

E28 differ 1:1 ei istu, korpused tuleb ära vahetada.
E34 LSD-d sa ka eestist ilmselt ei leia.
Vähemalt mina ei leidnud kuigi uurisin kõik lammarid ja tutvused läbi.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

nii, et e28 sisu läheb siiski e34 difri korpusesse.
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

nu näiteks 83 alates kuni 96 5ja 7se sisud korpused annab igati vahetada
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Mul on all jah LSD ja jube valus on sõita. Iga kord kui keeran käib selline kolin ja ragin seal taga.
Hetkel hoidun keeramisest nagu tulest.
Nagu aru saan, siis E28/E34 sisud peaks olema 1:1 vahetatavad, ainult korpused on väliselt erinevad?
Kas sama kehtib ka E30 ja E23 diffri kohta?
Kas E32 ja E34 difrid on identsed, või on ka neil korpus erinev?
Kas võin alla panna ka näiteks 535, 735 või muu suurema mootoriga mudeli diffri, kui peaks selle hea hinnaga saama?
Lisaks veel üks küsimus LSD kohta, kas see on siis tavaline, et LSD nii kergelt ära laguneb? Talvel on küll hea sõita sellega, kuid võibolla just töökindluse mõttes olekski mõttekam see välja vahetada tavalise vastu?

Ülekannete kohapealt sooviks täpsustada, kas ma olen õieti asjast aru saanud, et kui panen alla numbri poolest suurema ülekande, näiteks 4.xx, kas siis on efekt selline, et käigud jäävad lühikseseks ja lõppkiirus langeb? Ja kui panen numbri poolest väiksema ülekande, siis käigud pikad ja lõppkiirus tõuseb?
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Mida võib järeldada nendest numbritest difril: 3737702?
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Tarvo kirjutas:Mida võib järeldada nendest numbritest difril: 3737702?
Mina oma lolli peaga pakuks, et see tähendab ülekannet 3.737702
Nagu ma aru olen saanud, siis sellise pika numbrina ta seal kirjas pidi olema.
Kui veel S numbrite taga, siis LSD differ ja kui V siis visco.
Parandage mind, kui eksin.
Vasta