1. leht 1-st

Re: e39 530d aku tühjeneb

Postitatud: 20.10.2009 23:09 55
Postitas Toomas919
Mul on sama probleem on keegi sellele mingi lahenduse leidnud või pakub välja midagi???
mul laeb kui tarjad taga sis mingi 13,8 ja kui ei sis mingi 13,9 tühikäigul.
räägiti midagi pinge regulaatorist ja harjadest???
bemmis uurisin need eraldi ei ole ja komplekt on ikka päris hea hinnaga.

Ette tänades Toomas!

Re: e39 530d aku tühjeneb

Postitatud: 21.01.2014 21:40 56
Postitas rainerboy
EI hakanud uut teemat tegema ja kirjeldaks oma probleemi.
Autol veab aku ca. 20s ja siis on kutu. Kuna uus(100ah exide premium) aku kahtlustasin starterit.
Võtsin viimase pilbasteks, puhastasin ja määrisin.
Hommikul ikka sama jama, aku veab ülivähe ja kotis.
Kahtlustan ööga maha laadimist.
Kust otsast alustada?
Kui akul + klemmi maha võtan ja multimeetriga kontrollin, siis mis numbreid seal normaal tingimustes peaks näitama?
Plaan hakata järjest kaitsmeid välja kakkuma ja vaadata kuhu vool kaob.
Saan õigesti aru, et kaitsmekarp kindalaeka taga ja mõned olid pagassis paremal?
Autoks e39 530d 2000a.

Re: e39 530d aku tühjeneb

Postitatud: 21.01.2014 22:02 20
Postitas rainerboy
Paningi aku laadima, et näha mis homme teeb.
Annan teada mis sai.

Re: e39 530d aku tühjeneb

Postitatud: 22.01.2014 01:58 23
Postitas arnis
Hiljaks jäid. Arvatavasti ei kuulu aku garantii alla kuna oli jäetud tühjana seisma.
Ehk siis pinge oli ilma koormuseta alla 12V ja seda mitu tundi.

20 sekundit -13 kraadi juures tähendab, et akus oli alla 10% mahutavust.
Vähem kui 10% täituvust antud temperatuuril võib temperatuuril -13 kraadi
tähendada seda, et elektrolüüt külmus ära. See võib põhjustada nii aku
korpuse kui sisedetailide purustamise.

Maksimaalne laadimise kiirus 10A/h selle aku puhul, ka selle ületamine rikub
asja ilusti ära. Maksimaalne lühiajaline pinge ~16V, mitmele tunnile ~14,5V.
Selle ületamisel kaotad vedelikku ja kui avatavaid korke pole siis kaputt :)