525 mootori tiks

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ants
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2003 12:00 25

525 mootori tiks

Postitus Postitas ants »

ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab? [/quote]

Hüdrotõukurid, kulunud võll.......:( selline
tiks läks "odaval" M40 mootoriga 318i-l maksma
ise tehes kokku 12 000:( Ja nukkvõlle oli
kahe asemel üks ning see 1/lühem+ hüdrotõukureid
24 asemel 8.(
ants
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2003 12:00 25

Postitus Postitas ants »

peab ju olema mingi odavam variant,ei ole ju võimalik ,et selle remont läheb u.30k maksma!
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Tundub et hüdrotõukurid. Meister vahetab ka ühekaupa kuulmise ja kogemuse järgi - mees peab olema teada renomeega, tavaline keerab näiteks nuki pingutades pooleks.
ants
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2003 12:00 25

Postitus Postitas ants »

ja palju/kus see tõukurite remont/vahetus võib maksta?
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Aare ime mees :) Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab :P
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!

Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Aare ime mees :) Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab :P
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]

kuule enne pasundamist loe jutt läbi ka:D

mis sul 750-l nukkvõll igal hooldusel vahetatakse
või:D
ants
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 15.04.2003 12:00 25

Postitus Postitas ants »

[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]

tänud:)

Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]

võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(

Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.

Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise.
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Oi AARE :)
Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
Mul kulunud nukk 1 ja 6 silinder, usun olekski erksam ehk moment suurem aga selleks et asi edasi ei liiguks peab ikka tekkima mega diisli hääl ja musta tossu tagant ajama hakkama ja kyynlaid tahmama! ja just nendes silindrites kus nukk kulunud!
Sa ikka mõne kohapealt liialdad küll AARE, usun et tehnikas jagad ja rohkemgi kui mina aga siiki praktilistel kogemustel oli asi hoopis muu.
Ma ei hakka vastu sulle rķhkem kirjutama ei taha OT tekitada.
Aga siiski arvan et tegemist kulunud hydrotõukuriga tavaliselt kulunud nukiga tekib ka ebayhtlane tyhijooks, millega mul parandatud pöörete tõstmisega 1000p/min. Kui tõesti hirm on võta klapikambrikaas maha ja piilu sisse
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Tegu on kulunud hüdrotõukuriga, proovi nii et kui mootor soe siis kohapeal lase paar korda pöörded üles, peaks vait jääma mingiks ajaks, kuna hüdrotõukurisse läheb mõneks ajaks õli sisse.
vambola
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 06.02.2003 10:26 07

Postitus Postitas vambola »

kui määrimine üldse olemas on siis nuki pärast ma küll ei muretseks sest mul 535 sõitnud juba oma 400000 ja rohkem
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Oi AARE :)
Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
[/quote]

õu jee, .. rulez:D
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Sama probleem aga ainult, et aegajalt tiksub ja vahepeal kaob tiksumine ära. Hommikuti kui käima panna on teinekord mootoril sama hääl kui diislil. Kas kusagil remondi töökojas tehakse kindlaks milline tõukur on läbi. Või tuleb kõik tõukurid ära vahetada.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Hommikuti kui käima panna on teinekord mootoril sama hääl kui diislil. [/quote]

kui ainult hommikuti käivitades korraks tiksub, siis ära muretse. ei ole probleemi.

lihtsalt õli ei jõua kohe üles...seega väike kilin. aga see ei tähenda midagi.
530d
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]

no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida.
530d
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida. [/quote]

sooja mootoriga tiksumine pigem nuka kanti
kisub.......külmalt leevendab paks õli seda
häält, sooja ja vedela õliga läheb kõvemaks.

Ahjaa...btw....kõige lihtsam on oletamise
asemel klapilambrikaan maha võtta:)
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Ei ole nukk vaid hüdrotõukurid !!
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Edit:
Ikka juhtub... alati klaviatuur ei reageeri liiga pehmetele vajutustele...
UU JEEE
Kärpsest elevant tulnud
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
UUU JEEE
Käpsest elevant tulnud [/quote]

:D
eesti keele järeleaitamistund abiks....:(
harrrym
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 24.02.2003 11:06 30
Asukoht: soome

Postitus Postitas harrrym »

[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]

võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(

Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.

Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise. [/quote]
harrrym
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 24.02.2003 11:06 30
Asukoht: soome

Postitus Postitas harrrym »

kui sul e40 318i läks 200 välja siis sul spidokas valetab.
Auto
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 15.04.2003 19:11 43

Postitus Postitas Auto »

Juhtus selline asi et soovitati sissevalada õlilisandit. Panin õlilisandi sisse ja mis ime juhtus, ei tiksu enam vähemalt esialgu. Loodan et tiks sei tulegi tagasi. Kas on see võimalik et õlilisandist võis abi olla. Samuti oli õikorki mahavõttes selle alt väikseid mustus tükke (õlitukid või mustus mitte midagi muud).
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Postitus Postitas Erik_G »

õlilisand = õlipaksendaja
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

24 klapistel mootoritel kahjuks jah selline probleem nende tõukuritega, vahet pole, mis õli kasutad ja tundub, et läbisõit ka ei loe. kui kõvasti kihutada, viskab ka töökorras tõukurid tühjaks, ei aita õliradika lisamine ( orig. puudub, õlitemp ka maanteel rahulikult sõites 105c ) õlisurve tõstmine ( originaalis jookseb umbes 20% õlist kuumal mootoril lihtsalt tagasi, selle saab kinni panna ja tõsta survet 30-50% ) ei aita ka karteri mahu suurendamine 8 liitri peale ega ka castroliga sõitmine. kusjuures sai muretsetud endale põhimõtteliselt tutikas m54 mootor ( m50 järeltulija alates vist 2000a ) millel eksisteerib täpselt sama viga. nii et tundub olevat mingi tehnoloogiline viga, ka united motors jääb vastuse võlgu. kui kellelgi on ideid, siis nad on teretulnud
Vasta