1. leht 1-st

525 mootori tiks

Postitatud: 15.04.2003 12:02 54
Postitas ants
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab?

Postitatud: 15.04.2003 12:07 58
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab? [/quote]

Hüdrotõukurid, kulunud võll.......:( selline
tiks läks "odaval" M40 mootoriga 318i-l maksma
ise tehes kokku 12 000:( Ja nukkvõlle oli
kahe asemel üks ning see 1/lühem+ hüdrotõukureid
24 asemel 8.(

Postitatud: 15.04.2003 12:13 45
Postitas ants
peab ju olema mingi odavam variant,ei ole ju võimalik ,et selle remont läheb u.30k maksma!

Postitatud: 15.04.2003 12:25 23
Postitas Kaido S
Tundub et hüdrotõukurid. Meister vahetab ka ühekaupa kuulmise ja kogemuse järgi - mees peab olema teada renomeega, tavaline keerab näiteks nuki pingutades pooleks.

Postitatud: 15.04.2003 12:53 17
Postitas ants
ja palju/kus see tõukurite remont/vahetus võib maksta?

Postitatud: 15.04.2003 15:16 12
Postitas Eerik_K
Aare ime mees :) Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab :P
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!

Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri...

Postitatud: 15.04.2003 15:48 49
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Aare ime mees :) Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab :P
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]

kuule enne pasundamist loe jutt läbi ka:D

mis sul 750-l nukkvõll igal hooldusel vahetatakse
või:D

Postitatud: 15.04.2003 17:18 22
Postitas ants
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]

tänud:)

Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub?

Postitatud: 15.04.2003 17:33 15
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]

võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(

Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.

Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise.

Postitatud: 16.04.2003 10:46 49
Postitas Eerik_K
Oi AARE :)
Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
Mul kulunud nukk 1 ja 6 silinder, usun olekski erksam ehk moment suurem aga selleks et asi edasi ei liiguks peab ikka tekkima mega diisli hääl ja musta tossu tagant ajama hakkama ja kyynlaid tahmama! ja just nendes silindrites kus nukk kulunud!
Sa ikka mõne kohapealt liialdad küll AARE, usun et tehnikas jagad ja rohkemgi kui mina aga siiki praktilistel kogemustel oli asi hoopis muu.
Ma ei hakka vastu sulle rķhkem kirjutama ei taha OT tekitada.
Aga siiski arvan et tegemist kulunud hydrotõukuriga tavaliselt kulunud nukiga tekib ka ebayhtlane tyhijooks, millega mul parandatud pöörete tõstmisega 1000p/min. Kui tõesti hirm on võta klapikambrikaas maha ja piilu sisse

Postitatud: 16.04.2003 11:01 53
Postitas Martti
Tegu on kulunud hüdrotõukuriga, proovi nii et kui mootor soe siis kohapeal lase paar korda pöörded üles, peaks vait jääma mingiks ajaks, kuna hüdrotõukurisse läheb mõneks ajaks õli sisse.

Postitatud: 16.04.2003 11:27 57
Postitas vambola
kui määrimine üldse olemas on siis nuki pärast ma küll ei muretseks sest mul 535 sõitnud juba oma 400000 ja rohkem

Postitatud: 16.04.2003 12:27 49
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Oi AARE :)
Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
[/quote]

õu jee, .. rulez:D

Postitatud: 16.04.2003 14:39 59
Postitas Auto
Sama probleem aga ainult, et aegajalt tiksub ja vahepeal kaob tiksumine ära. Hommikuti kui käima panna on teinekord mootoril sama hääl kui diislil. Kas kusagil remondi töökojas tehakse kindlaks milline tõukur on läbi. Või tuleb kõik tõukurid ära vahetada.

Postitatud: 16.04.2003 15:02 17
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Hommikuti kui käima panna on teinekord mootoril sama hääl kui diislil. [/quote]

kui ainult hommikuti käivitades korraks tiksub, siis ära muretse. ei ole probleemi.

lihtsalt õli ei jõua kohe üles...seega väike kilin. aga see ei tähenda midagi.

Postitatud: 16.04.2003 15:06 01
Postitas Auto
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt

Postitatud: 16.04.2003 15:07 04
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]

no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida.

Postitatud: 16.04.2003 15:38 27
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida. [/quote]

sooja mootoriga tiksumine pigem nuka kanti
kisub.......külmalt leevendab paks õli seda
häält, sooja ja vedela õliga läheb kõvemaks.

Ahjaa...btw....kõige lihtsam on oletamise
asemel klapilambrikaan maha võtta:)

Postitatud: 16.04.2003 16:41 37
Postitas Martti
Ei ole nukk vaid hüdrotõukurid !!

Postitatud: 16.04.2003 17:42 27
Postitas Eerik_K
Edit:
Ikka juhtub... alati klaviatuur ei reageeri liiga pehmetele vajutustele...
UU JEEE
Kärpsest elevant tulnud

Postitatud: 16.04.2003 17:53 38
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
UUU JEEE
Käpsest elevant tulnud [/quote]

:D
eesti keele järeleaitamistund abiks....:(

Postitatud: 21.04.2003 00:29 58
Postitas harrrym
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]

võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(

Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.

Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise. [/quote]

Postitatud: 21.04.2003 00:31 39
Postitas harrrym
kui sul e40 318i läks 200 välja siis sul spidokas valetab.

Postitatud: 29.04.2003 18:22 53
Postitas Auto
Juhtus selline asi et soovitati sissevalada õlilisandit. Panin õlilisandi sisse ja mis ime juhtus, ei tiksu enam vähemalt esialgu. Loodan et tiks sei tulegi tagasi. Kas on see võimalik et õlilisandist võis abi olla. Samuti oli õikorki mahavõttes selle alt väikseid mustus tükke (õlitukid või mustus mitte midagi muud).

Postitatud: 30.04.2003 00:45 37
Postitas Erik_G
õlilisand = õlipaksendaja

Postitatud: 04.05.2003 17:25 27
Postitas patrik
24 klapistel mootoritel kahjuks jah selline probleem nende tõukuritega, vahet pole, mis õli kasutad ja tundub, et läbisõit ka ei loe. kui kõvasti kihutada, viskab ka töökorras tõukurid tühjaks, ei aita õliradika lisamine ( orig. puudub, õlitemp ka maanteel rahulikult sõites 105c ) õlisurve tõstmine ( originaalis jookseb umbes 20% õlist kuumal mootoril lihtsalt tagasi, selle saab kinni panna ja tõsta survet 30-50% ) ei aita ka karteri mahu suurendamine 8 liitri peale ega ka castroliga sõitmine. kusjuures sai muretsetud endale põhimõtteliselt tutikas m54 mootor ( m50 järeltulija alates vist 2000a ) millel eksisteerib täpselt sama viga. nii et tundub olevat mingi tehnoloogiline viga, ka united motors jääb vastuse võlgu. kui kellelgi on ideid, siis nad on teretulnud