E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas ristokru »

Mõtlesin ,et teeks teema siia kuna enda mõtted otsas mis võib olla autoga viga.
Mure siis selline ,et autol mootor ei tööta ühtlaselt ja sa võetud mitmeid kordi tee ette diagnostikasse,seal arvati et asi süütepoolides aga mure ei selles polnud! Diagnostika järgi kõik korras ja öeldi et asi peab nüüd olema mehhaaniline.
Diagnostik keeras arvuti abil valvetronicu võlli 0,8 pealt 0,3-le kuna nii pidi õige olema ja ette nähtud!
Aga kui vahe oli 0,8 siis jamas 3 silinder ja kui sai pandud 0.3-le siis liikusid mured 1 ja 5-ndale silindrile!
Sai kkk ka maha võetud et vaadata kas valvetronicu võll korras või mis seal viga on aga ei leitud mitte kui midagi,sai nüüd tellitud esimesele silindrile uued nookurid kuna arvati et äkki need kulunud aga nüüd hakkasin mõtlema ,et kas nii ikka saab kuna siis poleks ju hüpanud probleemid silindrilt silindrile?
Tühikäigul polegi mootor midagi hullu aga kui hakata hoidma seal 2000 kandis pöördeid lööb värina sisse.
Hakkasin otsasi kuidagi kokku viima ,et äkki asjad seotud omavahel kuna paisupaagi meh ujuk oli katki ja ka kork susises,sai ostetud uus kork see küll ei susise enam nii palju aga ikkagi susin alles aga tegelt peaks olema vaikus ju! Et äkki mootoris siis surve liiga suur? Muidugi ei tea kas need asjad saavad seotud olla?
Olen uurinud igaltpoolt asja aga keegi ei tea midagi nendest mootoritest kahjuks. Kui keegi oskab ja viitsib aidata oleks väga tänulik või teaks kedagi kellega rääkida sellest murest!?
kunn.ee
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.09.2009 22:09 01

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas kunn.ee »

kas sul jahutusvedelikku kaob ka lühikese aja peale?
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas ristokru »

kunn.ee kirjutas:kas sul jahutusvedelikku kaob ka lühikese aja peale?
hetkel jah anum tühi aga arvasime et see korgi pärast aga panime uue korgi ja see ikka vaikselt susiseb,võib ka paisupaagi viga olla või siis ongi liiga suur surve mootoris! Aga tagant ei tule tosooli haisu ja summutist vett proovides pole ka magusat maitset.
Viimati muutis ristokru, 04.10.2009 18:23 41, muudetud 1 kord kokku.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas andre731 »

Mis veakoode tester näitas (silindrite väljalülitused või ka lahja segu)?
Kas bremi poolid on korralikega asendatud ja profülaktika mõttes ka küünlad?
Kas karterituulutus klapid on korras?
Kusagilt lisaõhku ei võeta?

Kas diagnostika käigus tehti ka valvetronicu test? (kui mitte siis võin aidata PM abiks)

Kui kõik eelnev on OK, siis UM-i ja DME soft uuendada, suht palju on softi kalasid olnud algusaastate N62 mootoritel.
533 274 38 Andres
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas andre731 »

Need numbrid millest sa räägid on lihtsalt tühikäigu ühtlust näitavad numbrid. (ei mäleta enam isegi peast mida need täpselt näitasid)
Lugein su auto teemat natuke, saan aru, et diagnostika tehti UM-s.
Kummas UM-s sa käisid?
Valvetronicu testi jaoks on vajalik jahutusvedeliku temp alla 20-ne kraadi, kui su autot ööseks sisse ei jäetud siis seda ilmselt ei tehtud.
Mina laseks selle kas UM-s või mõne muu vastavat aparatuuri omava kodaniku poolt ära teha ja kui viga ei selgu siis laseks ikkagi ka uuema softi peale?
Või äkki UM vaatas, et oli mingi natuke uuem kui tehase soft seal peal?

Aga jah nagu ka eelmises postis mainisin siis valvetronicu testi ja auto I- leveli vaatamisega peaksin hakkama saama.
533 274 38 Andres
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas ristokru »

andre731 kirjutas:Need numbrid millest sa räägid on lihtsalt tühikäigu ühtlust näitavad numbrid. (ei mäleta enam isegi peast mida need täpselt näitasid)
Lugein su auto teemat natuke, saan aru, et diagnostika tehti UM-s.
Kummas UM-s sa käisid?
Valvetronicu testi jaoks on vajalik jahutusvedeliku temp alla 20-ne kraadi, kui su autot ööseks sisse ei jäetud siis seda ilmselt ei tehtud.
Mina laseks selle kas UM-s või mõne muu vastavat aparatuuri omava kodaniku poolt ära teha ja kui viga ei selgu siis laseks ikkagi ka uuema softi peale?
Või äkki UM vaatas, et oli mingi natuke uuem kui tehase soft seal peal?

Aga jah nagu ka eelmises postis mainisin siis valvetronicu testi ja auto I- leveli vaatamisega peaksin hakkama saama.
Tehti haabersti um-is ja ka mujal tehtud paarkorda.Ja ööseks pole kusagile sisse jäänud auto.No midagi seal oli jah uuendatud,igaljuhul öeldi et see ei muuda midagi.
Ja vea silindrilt silindrile hüppamine ja võimalik surve mootoris pole softiga üldse ju seotud..
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas Trionic »

Loomulikult peab kuuma mootoriga paisupaagist vedelikku välja suruma,kui korgi avad ja seda loomulikult(korki avada) kohe,peale mootori suretamist teha on ilmne rumalus.Eriti neil mudelitel,milledel jahutussärgi töörõhk 2+bar. on. Rõhu kadudes alaneb vedeliku keemistemperatuur,mistõttu võibki see keema minna.
52 72 989
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas Alari. »

MuiduMees kirjutas:kui kõik korras on, siis ikka ei aja küll välja
oled sa oma jutus kindel?mine sõida ja proovi avada vaata mis siis juhtub!
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Re: E60 545 2003/11. -mootori probleemid.

Postitus Postitas MuiduMees »

minu 535-l juhtub see, et tosooli sealt välja ei tule! ;)
korduvalt omal tosooli vahetanud ja iga kord peale õhutamist prooviks ka intensiivsemat sõitu teinud ja seejärel kohe ka korgi pealt ära võtnud,kui tee mis sa tahad, tosooli sealt ei tule!
ja sa nüüd küsid et miks ma siia alati korgi pealt ära võtan. vastuseks on et minu teadmist mööda, kui välja ajab, on kehvasti õhutatud või mõni muu probleem. Ja seda teadmist mööda käitudes, on mul asi alati ka õnnestunud.
kuna mul varem piisavalt palju probleeme olnud jahutusvedelikuga ja selle kadumisega, siis alati peale pikemat sõitu kontrollin igaks juhuks ka tosoolitaset ja selle olukorda- kuid välja ikkagi ei aja.
nüüd läks see OT natuke pikaks :)
2000 a. 320d, e46
Vasta