K:E39 530 d common-rail pump lekib
Postitatud: 09.11.2009 18:50 14
Tegemist siis 1999 aasta autoga M57 mootor ja pumba kood OE:13517787632 või BOSCH:0445010009
Selline lugu,et u.nädal tagasi avastasin,et autosse tuleb diisli vingu ja uurimisel selgus,et kõrgsurvepump pealt märg.Alguses vaatasin,et pumba tagumise toru(siis tagasivool peaks olema) märg.Võtsin kollektori maha ja vahetasin ära voolikujupi,mis pumpa läheb.Tundus küll terve aga kui juba lahti oli siis vahetasin ära.Kasu aga midagi,järgmisel päeval pump pealt jälle märg.Kuna tagumise (tagasivoolu)toru juurde kollektor küljes õieti ei näe ja sealt ta jälle märg oli arvasin,et kindlasti pumba küljes olev torujupp (ehk siis toru,mis pumbast välja tuleb ja mille külge tagsivoolu voolik läheb)katki või lahti korpuse küljest.Nädalavahetusel uuesti kollektor maha ja võtsin küljest ka veepumbast tuleva plastiktoru,et lihtsam tegutseda oleks.Natuke keemilist metalli toru ja pumba liitkohale ja oleks nagu võinud pidama jääda aga ei.Järgmisel hommikul avastasin,et ikkagi pump pealt märg ja võib eeldada,et diisel lekib pumba ülemisest kaanest või selle vahelt.Siit ka küsimus,kas keegi enne teinud seda tööd ja kui suur võimalus,et sealt vahelt lekib(selle pealmise kaane vahelt siis)?Ostsin täna rem.komplekti ära pumbale ja BOSCHi koostejooniselt ei tundu eriti raske olevat lahti võtmine aga siiski...ehk on mingi nipp või asi mida peaks järgima.Koostejooniselt sain aru,et kaan nelja torx poldiga kinni.Need lahti ja peaks olemas olema.All seal küll plunser aga sellega ei tohiks midagi juhtuda.Et siis poldid lahti ja tihendid ära vahetada ja korras või..??
Tänud ette nõuannete ja näpunäidete eest!
Selline lugu,et u.nädal tagasi avastasin,et autosse tuleb diisli vingu ja uurimisel selgus,et kõrgsurvepump pealt märg.Alguses vaatasin,et pumba tagumise toru(siis tagasivool peaks olema) märg.Võtsin kollektori maha ja vahetasin ära voolikujupi,mis pumpa läheb.Tundus küll terve aga kui juba lahti oli siis vahetasin ära.Kasu aga midagi,järgmisel päeval pump pealt jälle märg.Kuna tagumise (tagasivoolu)toru juurde kollektor küljes õieti ei näe ja sealt ta jälle märg oli arvasin,et kindlasti pumba küljes olev torujupp (ehk siis toru,mis pumbast välja tuleb ja mille külge tagsivoolu voolik läheb)katki või lahti korpuse küljest.Nädalavahetusel uuesti kollektor maha ja võtsin küljest ka veepumbast tuleva plastiktoru,et lihtsam tegutseda oleks.Natuke keemilist metalli toru ja pumba liitkohale ja oleks nagu võinud pidama jääda aga ei.Järgmisel hommikul avastasin,et ikkagi pump pealt märg ja võib eeldada,et diisel lekib pumba ülemisest kaanest või selle vahelt.Siit ka küsimus,kas keegi enne teinud seda tööd ja kui suur võimalus,et sealt vahelt lekib(selle pealmise kaane vahelt siis)?Ostsin täna rem.komplekti ära pumbale ja BOSCHi koostejooniselt ei tundu eriti raske olevat lahti võtmine aga siiski...ehk on mingi nipp või asi mida peaks järgima.Koostejooniselt sain aru,et kaan nelja torx poldiga kinni.Need lahti ja peaks olemas olema.All seal küll plunser aga sellega ei tohiks midagi juhtuda.Et siis poldid lahti ja tihendid ära vahetada ja korras või..??
Tänud ette nõuannete ja näpunäidete eest!