1. leht 1-st
e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 20:38 22
Postitas dantee
Tere! Eile parkisin auto, mis töötas laitmatult. Seisis öö ja täna hommikul käivitades, kargas käima kuid töötan mõned sekundid longates ning suri välja. Enam käima ei läinud ei starteri abiga, ega ka paelaotsas. Uputab küünlad märjaks ja kogu moos. Peale kuivatamist lonkab jälle mõned sekundid nagu võiduväljaku tuvi ja joob ennast täis nii, et tagant korstnast bena hais väljas. Nnisin terve päeva ja jõudsin ikka sama tulemuseni välja. Tuttavad remondimehed pakuvad välja, et lamda on kondentsi ära uppunud ja külmunud??? Muidugi sai eile pargitud küll kaldega parema külje poole? Kas on ehk veel mingeid võimalikke vigu kellelgi omast kogemusest pakkuda? Starter muidu käiiab normaalselt kompresiooniga mootorit.
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 21:25 57
Postitas TarMoH
Nukaandur
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 21:58 01
Postitas dantee
kas nukaandur võib siis kooleda üleöö, kui varem pole mingeid probleeme olnud?
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 22:02 05
Postitas Steven89
või väntvõlli andur
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 22:16 08
Postitas dantee

, et ühesõnaga homme auto selga ja diagnostikasse???
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 22:17 50
Postitas Steven89
Nii vist oleks mõttekam

Ma tegin M62 motoga nii, et vahetasin alguses nukaanduri ära, ei aidanud ja siis hoopis väntvõlli andur aitas
Seda peaks mingi asjaga saama kontrollida ka, ei oska sulle Eestikeeles seletada, Soome foorumis oli juttu nendest.
No ühesõnaga selle aparaadiga, millega mõõdetakse pinget jnejne, paned selle aparaadi vastu andurit.
Elektrikul peaks see olema. Rohkem ei oska seda kommenteerida.
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 07.02.2010 22:54 19
Postitas dantee
mnjah, mõõta saab testriga küll, kui on töökorras sama andur käepärast aga krt õues ise seda asja nokkima hakata on nats külmavõitu. Meenub ammustest aegadest, et kunagi kooles mul e36 320 vändaandur ära aga see pani enne manalateed pikalt näkku, suri välja millal tahtis ja käivitus, kui heaks arvas, kuid mingil määral võib seda janti praegusega samastada küll?! Vähemalt mitte käivitumist

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 19:32 05
Postitas dantee
Kompuuter näitas, et ühtegi viga pole ja kõik OK! Lõpuks selgitasid remondimehed välja, et tagasilla juures olev sumpatoru oli kondentsist kinni külmunud ja ei lasknud gaase välja.

Sulatasid sumpa üles, eemaldasid vee ja asi käib nagu kell!!!

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 19:54 22
Postitas Steven89
Hea teada.
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 21:21 00
Postitas TarMoH
Mida kuradit :/ Sul pidi siis suht uputus seal olema, sest toru ei ole ju nii väikese läbimõõduga? Või siiski?
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 21:34 41
Postitas Günther
Mul oli eile töökojas täpselt sama juhus ühe ford mondeoga. Tagasumbuti paun oli TÄIELIKULT JÄÄTUNUD ja sealt ei tulnud mitte üks törts gaase välja

Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 22:49 44
Postitas Lauri_R
esimest korda kuulen sellist asja

Kas siis mootorist tulevate heitgaaside enda kondents jäärub selliselt ära?
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 08.02.2010 23:33 04
Postitas Günther
Viimases pütis oli sees see VATT, mis oli ilmselt kondensist läbi imbunud ja nii ta läks SUURTE KÜLMADE AJAL!
Re: e39 528i 96.a käivitamisel plökutab ja sureb välja?
Postitatud: 09.02.2010 17:13 15
Postitas dantee
TarMoH kirjutas:Mida kuradit :/ Sul pidi siis suht uputus seal olema, sest toru ei ole ju nii väikese läbimõõduga? Või siiski?
Kinni oli külmunud koht, mis jääb kahe resonaatori ühinemiskoha ja tagasilla juurde, lühidalt öeldes kõige madalam osa torust. Parkisin veel auto kaldeha parema külje suunas, mis soodustas vee kogunemist nimelt kogu köndi ossa.