E39-le kompuutri paigaldamine
E39-le kompuutri paigaldamine
Tere!
Kas on võimalik paigaldada 525tds E39'le kompuuter kui seda tehases pandud pole? Kas juhtmestik seda võimaldaks?
Kas on võimalik paigaldada 525tds E39'le kompuuter kui seda tehases pandud pole? Kas juhtmestik seda võimaldaks?
Millist kompuutrit Sa taga ajad? Minu arusaam E39 sellest värgist on see, et kogu funktsionaalsus, mis E32/E34-l on eraldiasuvas karbis nimega OBC, on E39-l realiseeritud kellaplokis. Nagu ka E34-l on neid kahte sorti: low (autokujutisega CC) ja high (20-täheline LCD tekstidisplei).
Ka low-kombil on mõned OBC funktsioonid olemas (keskmine kulu nt), high-kombil aga täispakett. Need ekraanid, mis keskkonsoolis (MID või Navi), on ainult kuvamise seadmed kuhu kombi andmed tulevad arvutivõrgu (I-Bus) kaudu.
Pikk jutt s....t jutt: kui sul on low kombi, siis vaja see high versiooni vastu vahetada.
Paljast MID-ist keskkonsoolis ple mingit kasu, see on ainult kuvamise ja nuppude seade, seest täitsa "loll".
Ka low-kombil on mõned OBC funktsioonid olemas (keskmine kulu nt), high-kombil aga täispakett. Need ekraanid, mis keskkonsoolis (MID või Navi), on ainult kuvamise seadmed kuhu kombi andmed tulevad arvutivõrgu (I-Bus) kaudu.
Pikk jutt s....t jutt: kui sul on low kombi, siis vaja see high versiooni vastu vahetada.
Paljast MID-ist keskkonsoolis ple mingit kasu, see on ainult kuvamise ja nuppude seade, seest täitsa "loll".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
E39l peaks olemas olema kolm OBC versiooni. Esimene odavamatel mudelitel standardis olnud auto kujutisega kelladeplokis. Kallimatel mudelitel oli aga sama asi (vist ka samade funktsioonidega, keskmine kütusekulu, keskmine kiirus ja paagis oleva kütusega läbitav vahemaa) lahendatud punktmaatriks displeiga. Lisavarustusena sai siis tellida keskkonsoolis asuva highOBC, millel lisaks teine keskmise kulu arvestus jne. Viimase tunneb ära BC nupu järgi keskkonsoolis.priitv8 kirjutas:Millist kompuutrit Sa taga ajad? Minu arusaam E39 sellest värgist on see, et kogu funktsionaalsus, mis E32/E34-l on eraldiasuvas karbis nimega OBC, on E39-l realiseeritud kellaplokis. Nagu ka E34-l on neid kahte sorti: low (autokujutisega CC) ja high (20-täheline LCD tekstidisplei).
Ka low-kombil on mõned OBC funktsioonid olemas (keskmine kulu nt), high-kombil aga täispakett. Need ekraanid, mis keskkonsoolis (MID või Navi), on ainult kuvamise seadmed kuhu kombi andmed tulevad arvutivõrgu (I-Bus) kaudu.
Pikk jutt s....t jutt: kui sul on low kombi, siis vaja see high versiooni vastu vahetada.
Paljast MID-ist keskkonsoolis ple mingit kasu, see on ainult kuvamise ja nuppude seade, seest täitsa "loll".
Üks mis kindel, keskkonsoolis olev MID on ainult tuim kasutajaliides, st. edastab nupuvajutused i-Busile ja kuvab sealt saadetud infot. Seega, isegi kui BC klahviga MID jätab mulje high-OBC-st on see funktsionaalsus ikkagi kombi sees.Anti kirjutas:Lisavarustusena sai siis tellida keskkonsoolis asuva highOBC, millel lisaks teine keskmise kulu arvestus jne. Viimase tunneb ära BC nupu järgi keskkonsoolis.
Sama lugu ka raadio ja telefoni nuppudega: MID ei tea neist kummastki muud, kui aadressi kuhu baidid saata ja kuidas tagasi tulnud tekste kuvada. Kogu funktsionaalsus on ikka raadio ja telefoni sees.
Täpsemalt teada tahate, siis pean kodus raamatust järgi vaatama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mida sa sellega mõtled? Tahad Low kombi High versiooni vastu vahetada või on oma lihtsalt katki ja seda vaja asendada?fox. kirjutas:Kuidas selle kellaploki vahetamisega asjad on, kas anaab kasutatud panna või peab panema uue mis programeeritakse vastavalt autole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Praegu SELLINE aga tahaks vahetada High vastu ja et näitaks kütusekulu, palju saab veel sõita jne. Praegu neid võimalusi pole, puudub ka komp juhtimine suunalüliti küljes.priitv8 kirjutas:Mida sa sellega mõtled? Tahad Low kombi High versiooni vastu vahetada või on oma lihtsalt katki ja seda vaja asendada?
On selline asi üldse mõeldav?
Ma kardan et selle low-to high vahetuse otsa sa sured. Neil kahel on täiesti erinev pardavõrk taga, sul hetkel low-versioon, high kombi tahab ka võrgu high versiooni. Samas suunakangi lüliti peaks ka low kombi puhul toimima, aga ma ei tea, kas kohe lambist, või tahab see ka kombi ümberkodeerimist.
Ja siis veel alates 09-97 läks pardavõrk veel keerulisemaks, kuna peale I- ja K-busi tuli veel juurde CAN-bus.
Mida uuem auto, seda raskem on seal midagi ise ehitada.
Ja siis veel alates 09-97 läks pardavõrk veel keerulisemaks, kuna peale I- ja K-busi tuli veel juurde CAN-bus.
Mida uuem auto, seda raskem on seal midagi ise ehitada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
MID display install läks libedalt, aga nagu priitv8 ütles, ei tööta BC funktsioonid.
Leidsin JUHENDI kompu installiks. Kui leidub sobiva hinnaga diisli kellad
siis proovin asja ära, juhtmete komplekt maksb u. 1,2K.
Leidsin JUHENDI kompu installiks. Kui leidub sobiva hinnaga diisli kellad
siis proovin asja ära, juhtmete komplekt maksb u. 1,2K.
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Kas selle HIGH kompu installi on keegi ka reaalselt ära teinud?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Jah mina olen ja ma saatsin sinu teemasse lingi ka
Mul on e39 520i manuaal aastast 09/96 ja mul oli kõige sussim spidoplokk ja kõige sussim raadio ja kõige sussim rool
*Vahetasin spidoploki High vastu
*Paigaldasin bc nupuga suunakangi
*Paigaldasin tavalise raadio MID-ga variandi vastu kus on BC funktsioon(õnneks leidsin ilma TEL nuputa ja ei pidanud telefoni panema)
*Paigaldasin M paketi multifunktsionaalse rooli koos püsikiiruse hoidjaga
Kõik asjad hakkasid ilma kodeerimata tööle peale check control-i kuna tuledemoodul ei toeta seda veel
Mul on e39 520i manuaal aastast 09/96 ja mul oli kõige sussim spidoplokk ja kõige sussim raadio ja kõige sussim rool
*Vahetasin spidoploki High vastu
*Paigaldasin bc nupuga suunakangi
*Paigaldasin tavalise raadio MID-ga variandi vastu kus on BC funktsioon(õnneks leidsin ilma TEL nuputa ja ei pidanud telefoni panema)
*Paigaldasin M paketi multifunktsionaalse rooli koos püsikiiruse hoidjaga
Kõik asjad hakkasid ilma kodeerimata tööle peale check control-i kuna tuledemoodul ei toeta seda veel
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
See kes räägib siin ,et ilma kodeerimata asjad töötavad, ei tea E39 moodulite töö hingeelust suurt midagi. Jah moodul töötab küll aga hoopis selle auto häälestusega millelt sa nad maha võtsid. Ja ka tulemoodulile tuleb selgeks teha, et autol on High computer ja cruise kontrollile tuleb selgeks teha, et auto on 520, mitte näiteks 528 või 540. Ja kui auto SA koodis neid lisatuid mooduleid ei kajastu siis neid ka tavalise diagnostika jaoks olemas ei oleooDDoo kirjutas:Kõik asjad hakkasid ilma kodeerimata tööle peale check control-i kuna tuledemoodul ei toeta seda veel

Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Ma rääkisin et asjad töötavad aga pole väitnud et diagnostika ühendust saab
ja spidoploki pole vahet mis kubatuur on kas 2,8 või 2,0 loeb silindrite arv. ja spidoplokki salvestatud vin kood (muidu jääb manipulatsiooni täpp põlema)Loogiline on see et tuleb lasta need omavahel kodeereida ja püsikiiruse hoidjal pole mingit vahet kas see on 2,0 või 2,8 . ja ku tahad e39 moodulitest ja asjadest vaielda mine tee seda kellegi teisega kes neid ennem näppinud pole
ja spidoploki pole vahet mis kubatuur on kas 2,8 või 2,0 loeb silindrite arv. ja spidoplokki salvestatud vin kood (muidu jääb manipulatsiooni täpp põlema)Loogiline on see et tuleb lasta need omavahel kodeereida ja püsikiiruse hoidjal pole mingit vahet kas see on 2,0 või 2,8 . ja ku tahad e39 moodulitest ja asjadest vaielda mine tee seda kellegi teisega kes neid ennem näppinud pole
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Vahe on mootori võimsuses. Cruise controlli moodulisse on sisestatud umbes täpselt 51 erineva BMW mudelile vastav data, et saavutada võimalikult parem sujuvam kiirendus ja kindlasti ka ökonoomsus vastavalt konkreetsele mudelile.ooDDoo kirjutas:püsikiiruse hoidjal pole mingit vahet kas see on 2,0 või 2,8 . ja ku tahad e39 moodulitest ja asjadest vaielda mine tee seda kellegi teisega kes neid ennem näppinud pole
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Mul ei taha kuidagi hakata tahho, jahutusvedeliku näidik ja käigutabloo tööle. Ei tea kas tahab midagi kodeerida või mida ta tahab aga tööle nad ei lähe. Võib olla ka selline asi, et spido on uuema auto pealt kui 09.98 pärit?ooDDoo kirjutas:Jah mina olen...
Mul on e39 520i manuaal aastast 09/96 ja mul oli kõige sussim spidoplokk ja kõige sussim raadio ja kõige sussim rool
Kõik asjad hakkasid ilma kodeerimata tööle peale check control-i kuna tuledemoodul ei toeta seda veel
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Mul pole täpselt meeles,aga patric vist kuskil teemas rääkis,et 09 98 muutus kogu elektroonika.Seega ei tohiks midagi eriti vanemale sobida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
See müüt on murtud!ooDDoo kirjutas:Mul pole täpselt meeles,aga patric vist kuskil teemas rääkis,et 09 98 muutus kogu elektroonika.Seega ei tohiks midagi eriti vanemale sobida

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Retrofit skeemis oli can ühendus olemas... kas jätsid selle algul ühendamata?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Seal küll aga diislil (vähemalt minu omal) ei ole neid otsi armatuuri pistikusse toodud ka WDS ei näita neid otsi armatuuri taga.ooDDoo kirjutas:Retrofit skeemis oli can ühendus olemas... kas jätsid selle algul ühendamata?

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Seega jälle üks müüt murtud. Spidoplokk hakkab ilma kodeerimata tööle juhul kui on õigesti ühendatud.
Aga kuidas jäid lood check control-iga hakkas see ka tööle või on vaja ikkagi tuledemoodulit häkkida?
Aga kuidas jäid lood check control-iga hakkas see ka tööle või on vaja ikkagi tuledemoodulit häkkida?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Vastus minu auto teemas 

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Et mida ma siis peaksin tegema, et enda 96' 525TDS-i saaks kütusekulu jne näitama?
OBC kang, teine spidoplokk, mis veel?
OBC kang, teine spidoplokk, mis veel?
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Lisaks VIN koodi muutmine spidoplokis ja muidugi kodeerimine.Silver88 kirjutas:Et mida ma siis peaksin tegema, et enda 96' 525TDS-i saaks kütusekulu jne näitama?
OBC kang, teine spidoplokk, mis veel?
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Kütusekulu näitamiseks veel iseenesest kodeerida pole vaja ega vin koodi muuta .Spidoplokk hakkab tööle ilma kodeerimata.Kuid jääb põlema manipulatsiooni täpp.Sulev kirjutas:Lisaks VIN koodi muutmine spidoplokis ja muidugi kodeerimine.Silver88 kirjutas:Et mida ma siis peaksin tegema, et enda 96' 525TDS-i saaks kütusekulu jne näitama?
OBC kang, teine spidoplokk, mis veel?
Kuid edasiste anomaaliate vältimiseks erinevate diagnostikute juures. On soovitav asjad ära kodeerida
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Väike näide IKE-st...kui spido on võetud automaadi pealt ja nüüd paigaldatud manuaali peale siis ilma kodeerimata põlevad automaatkasti käigu asendi tulukesed, mis peale kodeerimist kustuvad. LCM tahaks ka kodeerimist saada...ja seni kui manipulatsiooni täpp põleb seni spidoplokki kodeerida ei õnnestu..vähemalt minul ei õnnestunudooDDoo kirjutas:Kütusekulu näitamiseks veel iseenesest kodeerida pole vaja ega vin koodi muuta .Spidoplokk hakkab tööle ilma kodeerimata.Kuid jääb põlema manipulatsiooni täpp.Sulev kirjutas:Lisaks VIN koodi muutmine spidoplokis ja muidugi kodeerimine.Silver88 kirjutas:Et mida ma siis peaksin tegema, et enda 96' 525TDS-i saaks kütusekulu jne näitama?
OBC kang, teine spidoplokk, mis veel?
Kuid edasiste anomaaliate vältimiseks erinevate diagnostikute juures. On soovitav asjad ära kodeerida

Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Väike näide myass Mul on 2,8 autom pealt võetud spidoplokk ja autoks 2,0 manuaal ja ei põle seal midagi üleliigset peale manipulatsiooni täpi. ja manipulatsiooni täpp jääb põlema senikauaks kui igal pool moodulites on vin koodid samad
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Väga huvitav..minul ennem ära ei kustunud kui õige koodiga spido üle lasinooDDoo kirjutas:Väike näide myass Mul on 2,8 autom pealt võetud spidoplokk ja autoks 2,0 manuaal ja ei põle seal midagi üleliigset peale manipulatsiooni täpi. ja manipulatsiooni täpp jääb põlema senikauaks kui igal pool moodulites on vin koodid samad
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Minul küsimus, et mis auto pealt ma peaksin spidoploki võtma oma 04/1996 525tdsi peale?
Et mis spidoplokid siis sobivad?
Et mis spidoplokid siis sobivad?
Re: E39-le kompuutri paigaldamine
Räägitakse, et kuni 09.98 on parim aga minul IKE 00 aasta autolt, loomulikult diisel.Silver88 kirjutas:Minul küsimus, et mis auto pealt ma peaksin spidoploki võtma oma 04/1996 525tdsi peale?
Et mis spidoplokid siis sobivad?

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM