e34 525 tds. generaatori harjad!
e34 525 tds. generaatori harjad!
tere!
Kus kohast on võimalik soetada uued generaatori harjad?
mis maksavad?
endal hetkel on nii et laadimine on nõrk ja pinge pidevalt kõigub 13,22-13,5...
Kus kohast on võimalik soetada uued generaatori harjad?
mis maksavad?
endal hetkel on nii et laadimine on nõrk ja pinge pidevalt kõigub 13,22-13,5...
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Lähed varuosa poodi ütled,mis firma genekas on ja saadki.Viljandis nt.kauplus ABOVA.Täpselt ei mäleta,aga 300-400-ga peaks hakkama saama.Harjad on koos pingeregulaatoriga.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Soovtav on veel oma geneka pealt kood ja Amprid üles otsida ja müüjale anda, nii saad kindlasti õiged harjad.
BMW g21 320dx
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Enamikel tds-idel peaks olema Valeo genekas. Harju saab ka eraldi vahetada, aga kui sul ping kõigub siis oleks mõistlik koos pingeregulaatoriga vahetada. Hind nagu eelpool mainitud 400 ümber.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
tervist taas!
sai siis täna kuni kolmeni öösel jamatud generaatoritega,kuid tulemus 0
nimelt ostsin teise generaatori ja panin selle peale ja ka sellega oli laadimine 13,46-13,52
kui kõik tarbijad järgi lülitasin oli laadimine 12,99.
proovisin vahetada nii genekaid kui ka pingeregulaatoreid ja harju,kuid tulemus kogu aeg sama .
ei olnud vahet kas panin peale vana geneka ja uue pingeregulaatori või uue geneka koos uue või vana pingeregulaatoriga.
Kas otse genekast on võimalik mõõte,kui palju ta välja annab.
sai siis täna kuni kolmeni öösel jamatud generaatoritega,kuid tulemus 0
nimelt ostsin teise generaatori ja panin selle peale ja ka sellega oli laadimine 13,46-13,52
kui kõik tarbijad järgi lülitasin oli laadimine 12,99.
proovisin vahetada nii genekaid kui ka pingeregulaatoreid ja harju,kuid tulemus kogu aeg sama .
ei olnud vahet kas panin peale vana geneka ja uue pingeregulaatori või uue geneka koos uue või vana pingeregulaatoriga.
Kas otse genekast on võimalik mõõte,kui palju ta välja annab.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Kui tarbijad järgi panid ,kas siis 12,99v oli mõõdetud tühikäigul või pööretega.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
kohapeal tühikäigul ilma pööreteta
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Otse genekast saad mõõta, kui paned testri 1 otsa(pluss) geneka taha suurele klemmile, mis läheb akule. Selle märgistus on B+ seal. Ja testri teise otsa(miinus) kuskile massi.
BMW g21 320dx
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Kui tühikäigu pööretega said juba 12,99v kätte ,siis on asi korras .Täis koormusega ja pööretega peab see näit olema üle 14v-di,kui on siis on asi jonksus.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
mõõtsin otse generaatori pealt ja sain parimaks tulemuseks 13.78 ilmselegelt liiga nõrk.
huvitav et mõlema genekaga samad numbrid.!
peab prooviks ostma uue pingeregulaatori eks vaatame mis siis saab!
huvitav et mõlema genekaga samad numbrid.!
peab prooviks ostma uue pingeregulaatori eks vaatame mis siis saab!
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
värskendaks siis natukene teemat.
Sai käidud ühel päeval viljandi abovo autokaupluses et osta uued harjad koos regulaatoriga.
Kui meestele oma loo ära rääkisin siis ütles müüa et mul ei ole mõtet raha raisata uue pingeregulaatori peale.
Viga pidavat olema kusagil mujal kui generaatoris.
Ise aga ei osa kusagilt viga otsid.
Teab ehk keegi miks generaator ei anna õiget laadimist. Generaatoril vahetatud ankur,ja peale sai teise generaatori harjad ja pingeregulaator.
Sai käidud ühel päeval viljandi abovo autokaupluses et osta uued harjad koos regulaatoriga.
Kui meestele oma loo ära rääkisin siis ütles müüa et mul ei ole mõtet raha raisata uue pingeregulaatori peale.
Viga pidavat olema kusagil mujal kui generaatoris.
Ise aga ei osa kusagilt viga otsid.
Teab ehk keegi miks generaator ei anna õiget laadimist. Generaatoril vahetatud ankur,ja peale sai teise generaatori harjad ja pingeregulaator.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
aga mis elu su auto aku elab? Loogiliselt ei tohiks ju miski muu enam segada pinget, kui kindel sa oma testris oled? Minu autol on (e39 520) pinge 14,3 V tühikäigul, oleneb tarbijate arvust.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Miks sa arvad, et sellest laadimisest ei piisa? Aga kui palju näitab seisva mootori korral ja tarbijad järel?
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Tadzikk kirjutas:mõõtsin otse generaatori pealt ja sain parimaks tulemuseks 13.78 ilmselegelt liiga nõrk.

Mis numbreid sa üldse taga ajad? Mul 13,4 - 13,6 pöörete ja tarbjatega ning vägagi rahul.

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
ega ma tühjast seda teemat ei oleks teinud,.
Minu tuttavatel on kõikidel laadimine 14,xx
Mul aga on laadimine nõrk kuna isegi akus ei ole piisavalt voolu.Starter kerib ka kuidagi vaevaliselt.
laadisin aku korralikult täis ja starter tõmbas nagu vanamees.
Siis kui aku ostsin siis ka mehed mõõtsid laadimist ja ütlesid et sellise laadimisega ei jõua kaugele.
Foorumist lugedes siis ka mehed kirjutavad et 14,xx oleks norm laadimine .
Minu tuttavatel on kõikidel laadimine 14,xx
Mul aga on laadimine nõrk kuna isegi akus ei ole piisavalt voolu.Starter kerib ka kuidagi vaevaliselt.
laadisin aku korralikult täis ja starter tõmbas nagu vanamees.
Siis kui aku ostsin siis ka mehed mõõtsid laadimist ja ütlesid et sellise laadimisega ei jõua kaugele.
Foorumist lugedes siis ka mehed kirjutavad et 14,xx oleks norm laadimine .
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Sellisel juhul peaksin ehk isegi hakkama muretsema?Tadzikk kirjutas:ega ma tühjast seda teemat ei oleks teinud,.
Minu tuttavatel on kõikidel laadimine 14,xx.


See,et ta sul akulaadijaga laetult paremini käima läheb on normaalne,sest aku on nii nimetatud ülelaadimist saanud mida autogenekas normaalolekus mingil juhul ei laseks juhtuda.
Käisin tegin oma masinaga ka väikse testi. Nagu juba ennist kirjutasin siis pööretega (u. 2200) ja tarbjatega (pooltuled,udukad, täna ka konditsioneer) 13,4-13,6 V. Ilma tarbjateta aga 13,9-14,1 V.
Aku on autol peal diisliaku 100 Ah( käivitusvoolu ei mäleta), genekas 85A, auto seisab viis päeva nädalas ja isegi talvel külmadega ei olnud täkku vaja.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Mul enne pingeka vahetamist õrnalt akutuli põles. Pimedas oli näha. laadimine oli seal lagi 13. Peale uue pingeregulaatori panekut tõusis laadimispinge 14,4 peale. Mõõdetuna siis tühikäigul. tarbijate järgi lülitamisel korraks pinge langen ja siis tõuseb jälle tagasi samale tasemele. Peal samuti 100Ah 900A aku.
Sõbra tds näitab 13,7 laadimist uue pingekaga. Auto käivitub hästi ja mingeid anomaaliaid sellest polnud.
Sõbra tds näitab 13,7 laadimist uue pingekaga. Auto käivitub hästi ja mingeid anomaaliaid sellest polnud.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Jagan enamuse seisukohta, et generaatorist pole mõtet "viga" otsida. Jutumärkides, sest seal pole mingit viga nende numbrite põhjal mis sa seal oled välja mõõtnud.
Ma saan aru, et põhilline kaebus on, et käivitamisel kerib loiuilt?
(1) Võib-olla hoopis kui loiult kerib, siis vaataks kas annaks midagi teha starteriga? Puksid kulund vms.
(2) Mis õli sul karteris on? 5W või 10W? Õli pealt ökonoomitanud äkki hoopis ja paks odav plöga takistab külmkäivitust?
(3) Aku on ikka õige? Pole ülepingutatud mahtuvusega, et see gene sul seal peal üldse jaksab seda täis laadida (ilmselt mitte)? Või on vastupidi mingi säästukas, mille maht küll raamatu järgi õige, aga käivitusvoolutugevus nõrgake diisli jaoks (tõenäolisem)?
Igatahes sa ilmselgelt nö haugud vale puud seal oma generaatori üle kaeveldes.
Ma saan aru, et põhilline kaebus on, et käivitamisel kerib loiuilt?
(1) Võib-olla hoopis kui loiult kerib, siis vaataks kas annaks midagi teha starteriga? Puksid kulund vms.
(2) Mis õli sul karteris on? 5W või 10W? Õli pealt ökonoomitanud äkki hoopis ja paks odav plöga takistab külmkäivitust?
(3) Aku on ikka õige? Pole ülepingutatud mahtuvusega, et see gene sul seal peal üldse jaksab seda täis laadida (ilmselt mitte)? Või on vastupidi mingi säästukas, mille maht küll raamatu järgi õige, aga käivitusvoolutugevus nõrgake diisli jaoks (tõenäolisem)?
Igatahes sa ilmselgelt nö haugud vale puud seal oma generaatori üle kaeveldes.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
See on nüüd koht, mida ma olen palju-palju kuulnud, aga matsu ei jaga.eero kirjutas:...Aku on ikka õige? Pole ülepingutatud mahtuvusega, et see gene sul seal peal üldse jaksab seda täis laadida (ilmselt mitte)?
Kuidas saab olla, et mingi (väike) gene ei suuda (suurt) akut täis laadida? Mahtuvuse ühik on Ah, ehk siis mitme ampri jagu suudab aku tunni jooksul voolu anda teatud pingevahemikus. Aku laadimisel on protsess vastupidine, ehk siis kui vaja tunniga aku täis laadida, peab laadimisvoolu tugevus võrduma nimimahtuvusega. Laadimisvoolu vähendamise korral pikeneb lihtsalt laadimise aeg. Seega minu arusaamist mööda saab ka nt. 55 A-ne genekas ilusti 100 Ah aku täislaadimisega hakkama. Võrreldes mingi võimsama generaatoriga tekib lihtsalt ajaline vahe.
..
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Korras generaator peab laadima tühikäigul 14.xx pingega. 13.6 ja muud numbrid mis siin välja toodud ei ole korras generaatori märgiks - jah ta võib ju nö. asja läbi ajada, aga tegelikult on pingeregulaator natuke korrast ära või siis mõni diood.
Uued harjad + uus dioodisild + uus pingeregulaator 95A valeo generaatoris ja tulemuseks tühikäigul koos tarbijatega 14.1-14.3.
Uued harjad + uus dioodisild + uus pingeregulaator 95A valeo generaatoris ja tulemuseks tühikäigul koos tarbijatega 14.1-14.3.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
õli on 5w.eero kirjutas:Jagan enamuse seisukohta, et generaatorist pole mõtet "viga" otsida. Jutumärkides, sest seal pole mingit viga nende numbrite põhjal mis sa seal oled välja mõõtnud.
Ma saan aru, et põhilline kaebus on, et käivitamisel kerib loiuilt?
(1) Võib-olla hoopis kui loiult kerib, siis vaataks kas annaks midagi teha starteriga? Puksid kulund vms.
(2) Mis õli sul karteris on? 5W või 10W? Õli pealt ökonoomitanud äkki hoopis ja paks odav plöga takistab külmkäivitust?
(3) Aku on ikka õige? Pole ülepingutatud mahtuvusega, et see gene sul seal peal üldse jaksab seda täis laadida (ilmselt mitte)? Või on vastupidi mingi säästukas, mille maht küll raamatu järgi õige, aga käivitusvoolutugevus nõrgake diisli jaoks (tõenäolisem)?
Igatahes sa ilmselgelt nö haugud vale puud seal oma generaatori üle kaeveldes.
Asi ei ole mitte ainult külmkäivituses. Isegi pärast pikemat otsa(soojalt) taas käivitades jääb akust puudu.
Aku ise aga exide 85AH 760A
Proovin teha nii et võtan mõnelt tuttavalt 100% töökorras generaatori ja paigaldan enda autole. Siis saan asjale selgust milles siiski viga peitub.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Seda võid ka provida, et proovid mõnda teist akut. Akus võib ka viga olla. Mõni purk ära surnud.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
üks tark mees rääkis et viga võiks olla generaatori võimsuses,kui on üldse võimalik panna võimsam generaator tekib küsimus?kas neid on bmwl võimsamaid?
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Võimsam generaator on kindlasti plussiks
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Pigem mine tee akule mahutavuse test. Kui tuleb välja, et aku on korralik siis vaata edasi generaatorit. Kas aku pealt tulevad juhtmed on korralikud? Klemmid puhtad? Mass viisakas? Vaata ikka ennem lihtsamad, odavamad asjad üle ja siis liigu edasi otsimisega.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
harjade hind kusagil 150kr
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Nagu viimati jutt jäi, siis pidin proovima teist generaatorit. Sellega seoses on tekkinud paar küsimust. Esiteks, kas tohin panna oma 95A generaatori asemele 90A generaatori? Teiseks, kui oluline on generaatori firma - kas praeguse Valeo generaatori asemele sobib ka Boschi oma?
Ise kardan, et ehk jääb see 90A generaator nõrgaks.
Tänud.
Ise kardan, et ehk jääb see 90A generaator nõrgaks.
Tänud.
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Firma ei mängi mingit rolli pane mida tahad. Mis puudutab aga generaatori võimsust siis ei tea ma palju Sul tarbjaid on mis veel peale aku tahavad särtsu saada. Lihtsalt öeldes siis hullema varjandina laadimisaeg pikeneb.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e34 525 tds. generaatori harjad!
Ei juhtu midagi kui paned 90A generaatori 95A asemele. Võid ka 80A pannaTadzikk kirjutas:Nagu viimati jutt jäi, siis pidin proovima teist generaatorit. Sellega seoses on tekkinud paar küsimust. Esiteks, kas tohin panna oma 95A generaatori asemele 90A generaatori? Teiseks, kui oluline on generaatori firma - kas praeguse Valeo generaatori asemele sobib ka Boschi oma?
Ise kardan, et ehk jääb see 90A generaator nõrgaks.
Tänud.