õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
tere probleem on selles et taga osa olla vajunud üles ei tõuse parem pool rohkem all kui vasak pool kompresoor töötab milles võib probleem olla autoks bmw 528 touring 1997a universaal
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kas su autol on täis versiooni kellade blokk, suure displeiga?
Sellist kirja ei näita: selflevel susp. inactive?
Purunenud padi on võimalus, samas võivad andurid valet infot anda või andurite juhtmed purud olla.
Andurite juhtmed lähevad pistikutesse mõlemalt poolt üle sillatala ja pikapeale võivad juhtmed vastu sillatala hõõrudes puruneda. Katkestuse korral võibki auto jääda viimati olnud asendisse.
Kontrolli või lase kontrollida esmalt padi üle, kui padi terve tasub alles elektroonika osale süveneda.
Sellist kirja ei näita: selflevel susp. inactive?
Purunenud padi on võimalus, samas võivad andurid valet infot anda või andurite juhtmed purud olla.
Andurite juhtmed lähevad pistikutesse mõlemalt poolt üle sillatala ja pikapeale võivad juhtmed vastu sillatala hõõrudes puruneda. Katkestuse korral võibki auto jääda viimati olnud asendisse.
Kontrolli või lase kontrollida esmalt padi üle, kui padi terve tasub alles elektroonika osale süveneda.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Ajutiseks võid õhkpadjad rehvivahtu täis lasta, peaksid pidama mõnda aega. 

Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Oli enda autol sama jama. Vaatan üks hommik, et vasak taganurk vastu maad. Käivitasin auto, komp. hakkas tööle ja auto varsti ilusti sirge. Ei osanud nagu midagi aimata. Ja nii see kordus paar päeva-auto kauem seisis, vasak taganurk vastu maad. Kuni ühel hommikul (suht külm oli ka väljas), käivitasin auto ja läksin huvipärast vaatama, kas taganurk tõuseb üles. Tõusis ja siis käis selline susin nagu tõmbad õhkmadratsil punni eest ja ka parem taganurk vajus alla. Kuna oli vaja hädasti autoga sõita, siis võtsin riski ja sõitsin 50 km ära. Aga uskuge mind-tühjad tagumised õhkpadjad, lumi, libe tee ja tagaistmel 2 inimest-ei taha enam seda läbi elada. Aga kõik lõppes õnneks tagumiste õhkpatjade vahetusega. Siit moraal-kui juba jebib, siis aeg minna töökotta 

Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
võimalus ju patjade asemele ka vedrud panna.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
kui tahad õhkvedrustuse tervet süsteemi välja vahetada siis võid ju rehvivahtu kasutadalauri91 kirjutas:Ajutiseks võid õhkpadjad rehvivahtu täis lasta, peaksid pidama mõnda aega.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kas sa oled proovinud seda teha, et astud nii kindla väitega lagedale??? Ei lase ju tervet purki sinna sissee, vaid ainult törts, et murenenud kohad mõneks ajaks õhku peavad (vaid ajutine lahendus ja mitte iga kord ei õnnestu). See muidugi eeldab, et viga ongi vananenud õhkpadi.sauh kirjutas:kui tahad õhkvedrustuse tervet süsteemi välja vahetada siis võid ju rehvivahtu kasutadalauri91 kirjutas:Ajutiseks võid õhkpadjad rehvivahtu täis lasta, peaksid pidama mõnda aega.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kuidas selliste asjade peale tullakse??????????lauri91 kirjutas:Ajutiseks võid õhkpadjad rehvivahtu täis lasta, peaksid pidama mõnda aega.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kas keegi on leidnud kusagilt mitteoriginaal õhkpatjasid? Esinduses hind natuke krõbedavõitu ja siiani pole alternatiivi leidnud. Samas kord remondis käies autoga, väitis remontija, et oli kellelgi just patja vahetanud ja see oli padja hinnaks umbes 1000.- öelnud. Kui mainisin, et maksin just 3000 kanti padja eest, tegi suured silmad...
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Sõita vaja ja ajutise lahendusena ju täiesti kõlblik, kuni uus padi olema.iisak kirjutas:Kuidas selliste asjade peale tullakse??????????lauri91 kirjutas:Ajutiseks võid õhkpadjad rehvivahtu täis lasta, peaksid pidama mõnda aega.
Ma ei saa aru mis siin imestada on, see ju vana uudis, et nii tehakse ja üldjuhtudel see toimib. Või millest sa täpsemalt aru ei saa?? Räägime PM-s edasi kui soov.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Displeil on kiri selflevel susp. inactive, töökojas vaadati üle, et padjad on terved. Oskab keegi soovitada kelle juurde Tartus pöörduda, et elektriosa üle vaadata.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kunagi mingi probleemiga olen seal juba käinud, nende tööde hinnaklass on üle minu pea kahjuks.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kui peaks vaja minema kompressorit või aju, siis minuga saab mõistliku hinnaga kokkuleppele. Täitsa korras on.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
OK, pean meeles. Keegi võiks kirjutada kuidas sinna sillatala peal olevatele juhtmetele ligi pääseda ja kontrollida kas lühis vms.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Kas kaitse nr 50 on korras? Edasi peaks kompressori ja relee üle kontrollima http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_EI01027A.htm
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Vaata üle kompressori küljes olevad reguleerklapid.Minul oli viga seal-võtsin selle klapi lahti puhastasin ära ja toimib.Ka oli hommikuks muidu üks pool madalamale vajunud.See käib sealt kompressori küljest lihtsalt lahti-torxiga.
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Enda omal võtsin kunagi anduritelt pistikud küljest, pagassist selle istmete taguse kaane maha ja tirisin juhtmed salongi. Nii oli kõige parem kontrollida ja parandada neid juhtmeid.lavrenti kirjutas:OK, pean meeles. Keegi võiks kirjutada kuidas sinna sillatala peal olevatele juhtmetele ligi pääseda ja kontrollida kas lühis vms.
Kui jäi arusaamatuks, siis PS teel võin kirjutada pikemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 07.10.2013 19:16 08
- Peamine sõiduk: Bmw 523i
- Asukoht: Harjumaa
Re: õhkvedrustusega probleemid bmw 528 touring
Tervist, vabandust et sodin seda teemat...
aga leidsin selle ja uurin sama maad.
on ka auto 528 touring ja õhkvedrustus, algul auto ostes töötas kõik ja nüüd järsku hakkas vasakpool alla vajuma,auto seisma jättes siis vasakul pool susiseb täiega ja näha kuidas auto alla vajub,siis kui tööle panid hakkas kompressor ilusti tööle ja tõusis ülesse vasakpool , nüüd läks midagi errorisse ja ei tööta enam ka kompressor , vaatasin salongis kaitsmed üle ja pagassis ja need olid korras ,vähemalt ei märganud katkist kaitset.
mis viga võib olla ? kas andis kompressor saba ? salongis lõi õhkvedrustuse tule ka põlema.
abi pakkumised võib PS-i saata.
aga leidsin selle ja uurin sama maad.
on ka auto 528 touring ja õhkvedrustus, algul auto ostes töötas kõik ja nüüd järsku hakkas vasakpool alla vajuma,auto seisma jättes siis vasakul pool susiseb täiega ja näha kuidas auto alla vajub,siis kui tööle panid hakkas kompressor ilusti tööle ja tõusis ülesse vasakpool , nüüd läks midagi errorisse ja ei tööta enam ka kompressor , vaatasin salongis kaitsmed üle ja pagassis ja need olid korras ,vähemalt ei märganud katkist kaitset.
mis viga võib olla ? kas andis kompressor saba ? salongis lõi õhkvedrustuse tule ka põlema.
abi pakkumised võib PS-i saata.