E34 "Väikse" OBC sobivus
E34 "Väikse" OBC sobivus
Lugu siis selline, et autol oli originaalis tavaline analoog kellake. Vahetasin selle nö "väikse" OBC vastu aga millegi pärast näitab ta ainult et kell on koguaeg 0:00 ja kuupäev mingi suvaline 01.00 vms ühesõnaga midagi ei saa muuta.
Kas ma pean juhtmetega midagi ümber tegema? Auto ise tavaline 525tds.
Kas ma pean juhtmetega midagi ümber tegema? Auto ise tavaline 525tds.
BMW E34 525TDS 1995
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.
Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Ühendamis rõõm tuleb alles 2,5 ja üle selle aga alla selle vaja ikka seda "coding plug" muidu tööle ei hakka, kui muidugi ei viitsi kellade pistikuid ringi tegema hakata, et saaks 2,5 jne.. kellad panna.erki535 kirjutas:Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.
Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Oleneb jah palju sul juhtmeid sinna pistikusse jookseb, kui ainult kolm juhet siis tuleb juurde vedama hakata.yokohama kirjutas:Lugu siis selline, et autol oli originaalis tavaline analoog kellake. Vahetasin selle nö "väikse" OBC vastu aga millegi pärast näitab ta ainult et kell on koguaeg 0:00 ja kuupäev mingi suvaline 01.00 vms ühesõnaga midagi ei saa muuta.
Kas ma pean juhtmetega midagi ümber tegema? Auto ise tavaline 525tds.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Ka osadele lahjematele pandi nö suurem juhtmestik ning võis koos muude lisadega analoog kella OBC IV-ga asendana (coding plug ja üks juhe lisaks).
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d. Teises autos mul täitsa töötas see ja tegu oli ka 525tds-ga.


BMW E34 525TDS 1995
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Võta se "väike vennike " välja ja vaata palju selle taga olevas pistikus juhtmeid on. Kui on kolm juhet siis pead juurde vedama ühe voolu ja temp anduri juhtme. Järelikult oli teises 525tds-is kõik vajalik olemas, et asi toimis.yokohama kirjutas:Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d. Teises autos mul täitsa töötas see ja tegu oli ka 525tds-ga.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Kõige lihtsal variant, et asi tööle saada on kella sees kaks otsa sillata, et süüte toide tuleks peale, see juhe on ilmselt puudu. Samas temperatuuri ta näitama ei hakka aga kell hakkab tööle. Homme aega saan panen skeemi üles. Omal ka nii tehtud.
F11
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Me leidsime tegelikult selle toitejuhtme kuskil pedaalide kohal üles, mis puudu (värvide järgi, mille saime uue pistiku küljest teada), kuid see jäi ikkagi lühikeseks. Temperatuuri jaoks tuleb otsast lõpuni siiski ise vedada.
Tegelikult on board computer´ks seda nimetada pole päris õige, vaid tegu lihtsalt digikellaga. Aga mõte oli selles, et kas sul on siis vaid kolm juhet või täiskimp e 21 juhet. Minu teada mingit vahepealset varianti poleyokohama kirjutas:Ma mõtlen siiski seda väiksemat "vennikest", mitte seda täis OBC-d.
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Kui ma õieti mäletan siis peaks asi nii olema.
Kompu taha PIN-8 F1 PIDEV VOOL enne 9/92a peaks voolu võtma pistikust x34 pinn-6 (must pistik)ja peale seda pistikust x15 pinn23 (valge pistik) asuvad rooli all. Ja asi peaks toimima hakkama.
Kompu taha PIN-8 F1 PIDEV VOOL enne 9/92a peaks voolu võtma pistikust x34 pinn-6 (must pistik)ja peale seda pistikust x15 pinn23 (valge pistik) asuvad rooli all. Ja asi peaks toimima hakkama.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Selgus, et on jah 3-juhtmega isend. Mis variandid oleks, et vähemalt see digikell-gi tööle saada?
BMW E34 525TDS 1995
- Silverbeast
- Huviline
- Postitusi: 205
- Liitunud: 20.06.2009 14:04 37
- Asukoht: Mõned kilomeetrid Saaremaa keskpunktist.
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
pin4: ground
pin8: + from fuse F1
pin9: + from fuse F20
pin22: grey/red, light switch
vead vähemalt need juhtmed järgi(PS. kolm nendest peaks juba veetud olema)
pin8: + from fuse F1
pin9: + from fuse F20
pin22: grey/red, light switch
vead vähemalt need juhtmed järgi(PS. kolm nendest peaks juba veetud olema)
Ajalugu väidab nii: Opel Calibra **93 2.0 85kw - Ford Escort **97 1,8td 66kw - BMW e39 **97 2.0 110kw ja hetkel BMW e34 **88 2,5 125kw
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Hakkasin 520 kellasi vahetama 525 kellade vastu. Osa juhtmeid klappis aga palju juhtmeid ei sobinud värviga kokku. kompu taha tuleb terve pundar juhtmeid ja oleks vaja panna 525 kellad et asi tööle hakkaks. Äkki oskab keebi aidada kellade vahetusega või on keegi teinud ümber niimoodi.anari kirjutas:Ühendamis rõõm tuleb alles 2,5 ja üle selle aga alla selle vaja ikka seda "coding plug" muidu tööle ei hakka, kui muidugi ei viitsi kellade pistikuid ringi tegema hakata, et saaks 2,5 jne.. kellad panna.erki535 kirjutas:Kui palju sul juhtmeid seal pistiku taga on? Kas olid mõned või pundar? Miski taoline teema ka meelde jäänud, et tds´i kompuutri sees oma "coding plug" kiip vms.
Samas küsiksin ise kah, et kuidas sellega on kui juhtmepundar juba pistikusse jookseb, kas seljuhul ainult ühendamise rõõm?
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Oskab keegi öelda, millised kontaktid seal kellas sees tuleks kokku sillata, et aega näitama hakkaks? präegu näitab 00.00 ja muuta ei saa.
E34 525i 88´ / E34 518i 90´ / E36 320i 93´ / E38 728ia 99´ / Omega TDS 00´/ E39 525Da 03´ / E39 530D 04´
Re: E34 "Väikse" OBC sobivus
Keegi pole siis kellasisese jootmisega kokku puutunud?? Suht help juba, 00.00 ees ja ei liigu kell edasi.
E34 525i 88´ / E34 518i 90´ / E36 320i 93´ / E38 728ia 99´ / Omega TDS 00´/ E39 525Da 03´ / E39 530D 04´