E39 525 TDS ökonomaiser valetab
E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Sai käidud diagnostis murega, et kütet võtab palju peale kõrgsurvepumba tihendite vahetamist. Pandi siis pumba nurk paika, nüüd minek parem aga keskmist küttekulu hakkas valetama, maanteel näitab 3,9 aga tegelikult on 7,3 - 8 olenevalt siis ilmast või rahva arvust autos. Väideti ka peale diagnosti et autol muu kõik korras ainult et kett väsinud juba, sellest pikk käivitamine. Millest selline segadus võib tuleneda?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
On ju diislitest terve teema,uuri sealt,seal sel teemal palju räägitud.Ja nukkvõll pannakse paika vastavalt keti kulumisele,nii et ma ei usu eiti,et keti väsimisest saaks kehvemini käima minna.Kui kett liiga välja veninud,siis võib üle visata või pumba võlli peeti keerata.Järelikult maksid pooliku töö eest. 

530d
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Tegelt huvitas mind rohkem miks keskmist kütusekulu nii palju vähem hakkas näitama?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Ma ju ütlesin,et uuri teisest teemas,aga kui ei viitsi,siis pumba kaan vales asendis,liiga palju saab kütet kätte.
530d
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Mul näitab juba pikemalt aega - reaalsest väiksemat kulu. See nagu eel pool mainitud on PUMBAKAANE seadistamise tulemus.
Kui panna kulu reaalseks- muutub liikumine raskeks. reaalne kulu tõuseb ning ka näitama hakkab palju rohkem. Auto on uimane ning ei lähe pöördesse
Minu jaoks on tähtis minek- seega las ta näitab seal linna keskmist 7l, maanteel 5. Tegelik nagunii 10l ja 8l sajale.
keegi rääkis KeTi kohta: See mind ka huvitaks. Et kuidas saan aru et edasi ei tohi enam autoga sõita. Ning kas kellelgi on juba kett välja veninud MAX asendisse (kiilus, läks kusagile vastu, tekkitas jama)
Kui panna kulu reaalseks- muutub liikumine raskeks. reaalne kulu tõuseb ning ka näitama hakkab palju rohkem. Auto on uimane ning ei lähe pöördesse
Minu jaoks on tähtis minek- seega las ta näitab seal linna keskmist 7l, maanteel 5. Tegelik nagunii 10l ja 8l sajale.
keegi rääkis KeTi kohta: See mind ka huvitaks. Et kuidas saan aru et edasi ei tohi enam autoga sõita. Ning kas kellelgi on juba kett välja veninud MAX asendisse (kiilus, läks kusagile vastu, tekkitas jama)

Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Keti venimisest saab vaadata pumba asendi järgi, sel juhul kui süütenurk on õige. Kui pump juba lõppu keeratud ja süütenurk hakkab hiliseks jääma siis peaks juba vahetama. Muidu vist oli 180k keti eluiga.
Teine variant oleks hinnata hammasrataste kulumist. Kas nukid on juba teravad või mitte. Enamikel tds-idel peaks juba 3-mandat korda ketti hakkama vahetama. Kuigi on ka selliseid eksemplare, millel tehase kett sees ja juba 300k ees. Õnneks bmw oskab ketti teha ja need nii kergelt ei purune.
Teine variant oleks hinnata hammasrataste kulumist. Kas nukid on juba teravad või mitte. Enamikel tds-idel peaks juba 3-mandat korda ketti hakkama vahetama. Kuigi on ka selliseid eksemplare, millel tehase kett sees ja juba 300k ees. Õnneks bmw oskab ketti teha ja need nii kergelt ei purune.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Liiga veninud kett põhjustab pumba p...e minekut,võll sinine ja loks sees.Asi küll sama motoga omegatel rohkem olnud.
530d
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Kas pumbaga on seotud ka see et mootor on hakanud tühikäigul värisema?
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Lubatust kõvasti suurem kütteannus põhjustab seda.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: E39 525 TDS ökonomaiser valetab
Kas kulunud pumbaga on võimalik kaane asend nii ka sättida et kütusekulu oleks norm, edasi liiguks hästi ja tühikäigul mootor ei väriseks?