e34 540 puterdab
e34 540 puterdab
Probleem siis selline, et peale talveunest äratamist kaob vahepeal jõud täiesti ära(vaevu saab autoga üldse liikuda) ja terve auto hakkab värisema (mootor täiesti lonkab), aga vahepeal jälle hakkab ilusti tööle ja kõik on nii nagu peab, ainult kütuse kulu on vahepeal natuke liiga suur kuid seegi läheb aegajalt paika.
Üks päev on sõites kõik korras ja auto kisub naeratuse näole, aga siis järsku hakkab jälle puterdama.
CasSofti diagnostika näitas, et lambda on läbi, mõõtsin siis andurid üle ja tulemuseks, et ühel lambdal on küttering läbi(takistus hästi suur) aga info juhtmetel oli pinge etteantud piirides (see peaks ainult küttekulule mõjuma, kui lambda veel külm).
Võtsin näiteks veel õhulugeja pistiku ära, aga mootor töötas täpselt samamoodi värisedes edasi ja ei teinud teist nägugi.
Ja ilma lambdadeta oli samuti mootori tühikäik samasugune.
Üks päev on sõites kõik korras ja auto kisub naeratuse näole, aga siis järsku hakkab jälle puterdama.
CasSofti diagnostika näitas, et lambda on läbi, mõõtsin siis andurid üle ja tulemuseks, et ühel lambdal on küttering läbi(takistus hästi suur) aga info juhtmetel oli pinge etteantud piirides (see peaks ainult küttekulule mõjuma, kui lambda veel külm).
Võtsin näiteks veel õhulugeja pistiku ära, aga mootor töötas täpselt samamoodi värisedes edasi ja ei teinud teist nägugi.
Ja ilma lambdadeta oli samuti mootori tühikäik samasugune.
Re: e34 540 puterdab
Missugune lambda läbi oli? Et kas üks esimestest või tagumistest, kui on üldse tagumised lambad olemas.
Takistus jääb enamjaolt küttekehal sinna 5 ohmi tuuri. Ja lambda hakkabki alles soojast peast tööle, sellepärast ka küttekeha sisseehitatud, et kiiremini soojaks läheks ja segu reguleerima hakkaks. Kui küttekeha tuksis siis ei pruugigi see lambda funktsioneerida. Ja pinge peaks minuarust kõikuma vastavalt siis anduri tüübile, tsirkoonium või titaanium, üks siis umbes 1-4 volti ja teine 0,1-0.9 volti. Kui pinge seisab kusagil maal, siis ta ei reguleerigi segu.
Takistus jääb enamjaolt küttekehal sinna 5 ohmi tuuri. Ja lambda hakkabki alles soojast peast tööle, sellepärast ka küttekeha sisseehitatud, et kiiremini soojaks läheks ja segu reguleerima hakkaks. Kui küttekeha tuksis siis ei pruugigi see lambda funktsioneerida. Ja pinge peaks minuarust kõikuma vastavalt siis anduri tüübile, tsirkoonium või titaanium, üks siis umbes 1-4 volti ja teine 0,1-0.9 volti. Kui pinge seisab kusagil maal, siis ta ei reguleerigi segu.
Re: e34 540 puterdab
Vaheta katid ära ja ma luban sulle, et saad auto korda 
Enne kui vahetama hakkad, tõsta auto ülesse ja peksa rusikaga katte, kui sahisevad/kahisevad, siis on katid läbi. UMis on katid umbes 20 000kr kokku, aga sobivad ka universaal katid, mina ostsi näiteks enda E38 4.4 sealt ja kõik toimis.

Enne kui vahetama hakkad, tõsta auto ülesse ja peksa rusikaga katte, kui sahisevad/kahisevad, siis on katid läbi. UMis on katid umbes 20 000kr kokku, aga sobivad ka universaal katid, mina ostsi näiteks enda E38 4.4 sealt ja kõik toimis.
BMW E28 524td
Re: e34 540 puterdab
ilma kattideta peaks ka kärama.
Re: e34 540 puterdab
Autol nüüd lambda andur vahetatud ning tundub, et on korras, ju siis ongi see mootor lambda suhtes nii tundlik.
Re: e34 540 puterdab
Mul kestsid need universaalid mingi aasta aega ja kööga. EGR'ita M62B44 mootor muidugi annab kuuma ka mõnuga. Soovitaks alla panna metallist katid näiteks sumpsimehe juures, läheb miski 7-8k aga kestavad kauem kui universaalid ja volavad paremini läbi kui originaalid või universaalid.Steven89 kirjutas:...UMis on katid umbes 20 000kr kokku, aga sobivad ka universaal katid, mina ostsi näiteks enda E38 4.4 sealt ja kõik toimis.
Re: e34 540 puterdab
palju sa läbi sõitsid? aasta aega on väga random näitaja...ega katt seistes ikka väga otsa ei saa näiteks. mõni mees sõidab aastas 100k, teine 1k kilomeetrit eksju
mitte, et need vähe kallimad universaalid ei võiks olla samuti mõistlik investeering, aga kui kestvust millegi järgi arvestada siis pigem ikka läbisõidu ma arvan.

mitte, et need vähe kallimad universaalid ei võiks olla samuti mõistlik investeering, aga kui kestvust millegi järgi arvestada siis pigem ikka läbisõidu ma arvan.
Re: e34 540 puterdab
Ultron sõidab vähe km, kuid vajutab palju, ses suhtes ka ls ei näita alati tõde, fakt on see, et V8 otsas ei kestnud need katid olematu läbisõidu juureski üle aasta, seega suht saast.
Re: e34 540 puterdab
Enamus ajast sõitsin siis nädalavahetuseti ainult. Ca 5k tuli äkki selle aasta peale ära +- mõni tuhat. Imestati küll et mis värk on, üks selline kat pidavat sobima 5L mootorile ja mul oli neid all 2 tk. Samas tol ajal paremaid universaale ei müüdud ka. Pakun talvel kui mootor soojeneb laseb suht rikast segu peale, mis universaali tapab. Soojalt pedaalides lähevad EGRita mootori väljalaskegaasid keskmisest kuumemaks. Tuksis pold siis üks kat vaid mõlemad. 2008 kevadel said katid alla ja 2009 aprilliks olid mõlemad seest jälle lahti. M60 on suht sarnane alguse aastate M62 mootoriga, seega ei soovitaks neid odavaid universaale ka sinna alla.fiziks kirjutas:palju sa läbi sõitsid? aasta aega on väga random näitaja...ega katt seistes ikka väga otsa ei saa näiteks. mõni mees sõidab aastas 100k, teine 1k kilomeetrit eksju![]()
mitte, et need vähe kallimad universaalid ei võiks olla samuti mõistlik investeering, aga kui kestvust millegi järgi arvestada siis pigem ikka läbisõidu ma arvan.
Re: e34 540 puterdab
selge, no endal oli ka tegelikult silme ees umbes selline number nagu 5k-10k, olenevalt siis sellest kuidas sõita, millal (mis kliimaga) ja mis korras muud kati eluiga mõjutavad vidinad on
ja eks see ole samuti õige, et oleneb vajutamisest ka. samas rikka peale kütmine peaks ikka põhiliselt tapma neid.
aga teisest küljest, mõni vb sõidabki aastas oma v8 roolis mingi paar tuhat läbi ja saab hästi planeerides ehk isegi 3 korral ülevaatuselt läbi sedaviisi
kui nii võtta siis on juba suht mõistlik investeering põmst.
endale sai muidu pandud mingi eksta soodsa hinnaga universaalid mõni aeg tagasi. 600eeku maksis tükk...ega ma ei looda ka, et need kaua peavad, kuid minu läbisõidu puhul 2 aastat vast ikka. selle hinnaga oleks võinud neid junne lausa varuks osta

ja eks see ole samuti õige, et oleneb vajutamisest ka. samas rikka peale kütmine peaks ikka põhiliselt tapma neid.
aga teisest küljest, mõni vb sõidabki aastas oma v8 roolis mingi paar tuhat läbi ja saab hästi planeerides ehk isegi 3 korral ülevaatuselt läbi sedaviisi

endale sai muidu pandud mingi eksta soodsa hinnaga universaalid mõni aeg tagasi. 600eeku maksis tükk...ega ma ei looda ka, et need kaua peavad, kuid minu läbisõidu puhul 2 aastat vast ikka. selle hinnaga oleks võinud neid junne lausa varuks osta
