750 - huvitav lugu, äkki kellelgi kogemust?
750 - huvitav lugu, äkki kellelgi kogemust?
Pärast veepumba vahetust hakkasid juhtuma naljakad asjad:
1. Jahutusvedeliku sees ujus ja vahutas mingi rämps, helepruun ja kleepis ja seda tuli väga palju
2. Sulas üles paisupaagis olev ujuk
3. Paisupaagi torud (plastikust) pudenesid käte vahel (nagu oleks mingi asi lagundand neid)
Sai see **** sealt siis välja lastud, süsteem läbi pestud, sõidetud üks päev puhastusvedelikuga ringi ning pandud uus jahutusvedelik ning lisaks pandud ka uus paisupaak.
Nädala pärast jälle mingit sitta tulema ning pudenes pilbasteks pool radika korki. Kork sai ära vahetatud ning mahl ka uuesti vahetatud.
Huvitav on see, et auru ei tule tagant, mootor töötab ilusti, kuumaks ei lähe, õli on ilus, õlitase ei tõuse (tundub et jahutusvedelik õli sisse ei lähe).
Viisin keemialaborisse liitrikese jahutusvedelikku, seda mis sees oli koos pasaga ning puhast ka.
Need seal vaatasid nii ja naa ning tegid küll kindlaks fakti, et -40 potsikul lubatud jahutusvedelik külmus -27 juures aga mis piix see on, sellest sotti ei saanud - ütlesid et tundub õli moodi olevat aga ei saa kindlaks teha (eestis üldse laboreid vähe).
Nüüd ei saagi pihta, mida teha - juhul kui plokikaas oleks kõver, peaks ju mootori väljasuretamisel jahutusvedelik minema õli sisse kuna seal ju surve kaob ning jahutussüsteemi surve jääb?
Äkki on kellelgi pakkuda mõni kogemustega mees?
1. Jahutusvedeliku sees ujus ja vahutas mingi rämps, helepruun ja kleepis ja seda tuli väga palju
2. Sulas üles paisupaagis olev ujuk
3. Paisupaagi torud (plastikust) pudenesid käte vahel (nagu oleks mingi asi lagundand neid)
Sai see **** sealt siis välja lastud, süsteem läbi pestud, sõidetud üks päev puhastusvedelikuga ringi ning pandud uus jahutusvedelik ning lisaks pandud ka uus paisupaak.
Nädala pärast jälle mingit sitta tulema ning pudenes pilbasteks pool radika korki. Kork sai ära vahetatud ning mahl ka uuesti vahetatud.
Huvitav on see, et auru ei tule tagant, mootor töötab ilusti, kuumaks ei lähe, õli on ilus, õlitase ei tõuse (tundub et jahutusvedelik õli sisse ei lähe).
Viisin keemialaborisse liitrikese jahutusvedelikku, seda mis sees oli koos pasaga ning puhast ka.
Need seal vaatasid nii ja naa ning tegid küll kindlaks fakti, et -40 potsikul lubatud jahutusvedelik külmus -27 juures aga mis piix see on, sellest sotti ei saanud - ütlesid et tundub õli moodi olevat aga ei saa kindlaks teha (eestis üldse laboreid vähe).
Nüüd ei saagi pihta, mida teha - juhul kui plokikaas oleks kõver, peaks ju mootori väljasuretamisel jahutusvedelik minema õli sisse kuna seal ju surve kaob ning jahutussüsteemi surve jääb?
Äkki on kellelgi pakkuda mõni kogemustega mees?
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
kunagi rääkisin samast asjast siin. kui plokkil tõmbab kuumaga pea kinnitus poldi kõrvale prao sisse, siis annab see kuidagi nii palju järgi, et õli läheb jahutus süsteemi. mootor ise töötas ilusti ja muid vigu nagu ei olnugi peale pidevalt purunevate voolikute ja kui ahjuradika ka juba täis ajas siis ei saanud enam suvel sõita, kuna puhus ainult tulist õhku. tookord oli autoks 730 r6.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Miks ta sunnik teisipidi ei lähe - vesi õli sisse? Ei teki üleliigset survet ka jahutussüsteemi - lihtsalt mingisugune plastmassi söövitav efekt on.efekt kirjutas:kunagi rääkisin samast asjast siin. kui plokkil tõmbab kuumaga pea kinnitus poldi kõrvale prao sisse, siis annab see kuidagi nii palju järgi, et õli läheb jahutus süsteemi. mootor ise töötas ilusti ja muid vigu nagu ei olnugi peale pidevalt purunevate voolikute ja kui ahjuradika ka juba täis ajas siis ei saanud enam suvel sõita, kuna puhus ainult tulist õhku. tookord oli autoks 730 r6.
Keemikud arvasid esiti, et on kuidagi metanooli sisse saanud (talvises klaasipesuvedelikus on metanooli) kuna metanool keeb juba 66 kraadi juures ning 100 kraadi juures pidi kõvasti plastmassi sööma.
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
ei pea tutvusi olema....
mine Mustamäe polikliinikusse ja kurda võimalikku jalaluumurdu.
Rontgenikabinetis, kui tädi sinna sirmi taha nuppu vajutama läheb, tõmba plokikaaned seljakotist välja ja aseta kumbki kaan ühelepoole jalga.
tehakse pilt, viskad kaaned kähku kotti tagasi.
Kui tädi tuleb käratama, et mis värk on, tee suured silmad ja nooguta kaasa. Lase uus pilt jalast teha...hiljem palu see "anomaaliatega pilt" endale..põhjenda, et taha UFU-uurijate Eda ja Eduard Pauksonide juurde näidata viia.
mine Mustamäe polikliinikusse ja kurda võimalikku jalaluumurdu.
Rontgenikabinetis, kui tädi sinna sirmi taha nuppu vajutama läheb, tõmba plokikaaned seljakotist välja ja aseta kumbki kaan ühelepoole jalga.
tehakse pilt, viskad kaaned kähku kotti tagasi.
Kui tädi tuleb käratama, et mis värk on, tee suured silmad ja nooguta kaasa. Lase uus pilt jalast teha...hiljem palu see "anomaaliatega pilt" endale..põhjenda, et taha UFU-uurijate Eda ja Eduard Pauksonide juurde näidata viia.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Mis nippega see küll peaks sinna saama?sossu kirjutas:Äkki on automaat kasti õli jahutussüsteemis, juhul kui on muidugi autommaat kastiga auto.
Amservi meister ja Westlandi mehed ütlevad et see piix ei näe õli moodi välja...
Keemialaborisse läheb nüüd suts õli ka, nad proovivad siis tekitada sama olukorra (rõhu all asjad koos kuumaks ajada), eks siis näe mis värk on...
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Õli läheb vette seepärast, et normaaloludes on õli surve suurem kui vee surve.
Kui see juhtub kusagilt plokikaane vahelt, ei pruugi vastupidi olla. Põhjus võib olla lihtsalt äramädanenud tihend. Lekib selline koht, kus läbi pääsemiseks on veesurve liiga väike (nt kaanetihendi vahelt). 4 bar all pressib õli vahelt läbi, aga alla 1 bar all vesi tagasi ei tule
tavaoludes, kus suurt õlisurvet ei ole, on ka vastupidi - sealt kus õli läbi ei lähe, tosool läheb. Nt 6se mootori tüüpiline pragu nuka all on näiteks....
Kui see juhtub kusagilt plokikaane vahelt, ei pruugi vastupidi olla. Põhjus võib olla lihtsalt äramädanenud tihend. Lekib selline koht, kus läbi pääsemiseks on veesurve liiga väike (nt kaanetihendi vahelt). 4 bar all pressib õli vahelt läbi, aga alla 1 bar all vesi tagasi ei tule
tavaoludes, kus suurt õlisurvet ei ole, on ka vastupidi - sealt kus õli läbi ei lähe, tosool läheb. Nt 6se mootori tüüpiline pragu nuka all on näiteks....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990