Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas pumba laagril on loks sees? M70 originaal veepumbal on metall labad, et need naljalt ära ei kuku. Ja üheselt ei saa ju öelda, et kui ülekuumeneb on veepump katki...
Ja muide - kõigil M70 mootoritel pole iseõhutus süsteemi, see tekkis alates september 1989 aasta toodetud masinatele.
Andres kirjutas:Kas pumba laagril on loks sees? M70 originaal veepumbal on metall labad, et need naljalt ära ei kuku. Ja üheselt ei saa ju öelda, et kui ülekuumeneb on veepump katki...
Ja muide - kõigil M70 mootoritel pole iseõhutus süsteemi, see tekkis alates september 1989 aasta toodetud masinatele.
auto üle ei kuumene !! kuskil poolepeal osutu ja siis juba hakkab välja ajama dosooli, panen käe korgiasemele ja ära ei kõrveta ! nii et keema ei lähe,
Kui õhutamise variant pole mõeldav siis jääb kaan või pump, mingi spetsaanle aine ja tehnika peaks olemas
olema mis mõõdab co taset jahutuses ! ehk siis kui co,d näitab jahutuses on kaaned kui ei siis pump.
Kas osuti on täpselt keskel või siiski natuke üle? Kas radikas läheb soojaks-kuumaks? Kas jahutusventilaatori sidur on korras? Kuidas tuppa sooja tuleb?
Äkki alustaks hoopis paisupaagi korgi kontrollimisest ja vahetamisest? Paisupaagi korgi surveklapp võib olla surnud lihtsalt ja laseb varakult surve maha. Võta prooviks mõni teine kork ja võid probleemile lahenduse leida. Ise sama teema kunagi läbi käinud 750 ga.
Sai nüüd vähe asjalikumalt ise seda asja uuritud.
Probleem siis selline : (keema pole lasknud natuke üle poole näidik siis suretan välja)
Lasen näidiku kuni pooleni suretan auto välja ja kõik just nagu ok ! aga kui nüüd kork maha keerata õigemini natuke lahti keerata hakkab kõvasti mulisema ja õhku välja ajama, sooja tuppa ei tule ja radikas soe ei ole !
Vähemalt endal sellise sümptomitega jääb küll mulje et pump ei tööta !
Aga kuna õlikork on alt selline hele pruun siis paistab jälle et laseb vett sisse, õli varras küll puhas.
Kui keeruline ise seda veepumpa vahetada on ? pole ise sellisel autol kordagi vahetanud. Kui kellelgi mõni manual selle kohta või midagi kuidas vahetada oleks teretulnud.
Veiko.
PS. paisupaagi korki proovisin teis, tulemus sama !
See, et õlikork alt kondentsine ei ole veel näitaja, arvestades niiskeid ilmu ning, et mootor pole pikalt töötanud.
Kas termostaati oled kontrollinud
M70 veepumba vahetus ei ole just kõige lihtsamatest töödest aga samas ka ei midagi hullu, kui tead mida teed - üks päris hea õpetus on siin. Samas kui pumbal loksu pole ja ei leki laagri vahelt, siis seda ei süüdistaks, pigem alusta termostaadist!
kuskilt välja ei lase dosooli sellega ok, pumbal lokus ka ei ole.
750 ka kaks dermostaati ? alusatme nendest siis, homme õhtul loodame sellele vastuse saada !
dermostaadi proobleem lahentatud ! ehk siis seda ei olnud üldse nüüd on, aga asi muutusteta.
Sooja salongi ei puhu, asi läheb nüüd kiiremini keema
Radikas läks kuidagi kaua soojaks ja lõpuks kui näidik hakkas sinna punasele juba kiskuma oli pool radikas selline nagu peaks aga teine pool ikka päris jahe ! samuti oli jahe voolik mis jooksis radikast dermostaadi juurde.
Veepump ise ei leki ega logise.
toivoku kirjutas:veepumbast tuleb vooli paisupaaki.
Selge !! nagu aru saan siis selle järgi saab ka kontollida veepumba korrasolekud ? et kas ajab vett ringi või ei.
On see nagu loogiline või ??
Hmm tegelikult ei saa. Veepump on siis katki kui auto ylekuumenema hakkab.
Tegelikult saab. Paisupaagi korgi maha võttes on ilusasti näha, et vesi ringleb.
E36Jupp kirjutas:
Andres kirjutas:Kas pumba laagril on loks sees? M70 originaal veepumbal on metall labad, et need naljalt ära ei kuku. Ja üheselt ei saa ju öelda, et kui ülekuumeneb on veepump katki...
Ja muide - kõigil M70 mootoritel pole iseõhutus süsteemi, see tekkis alates september 1989 aasta toodetud masinatele.
auto üle ei kuumene !! kuskil poolepeal osutu ja siis juba hakkab välja ajama dosooli, panen käe korgiasemele ja ära ei kõrveta ! nii et keema ei lähe,
Kui õhutamise variant pole mõeldav siis jääb kaan või pump, mingi spetsaanle aine ja tehnika peaks olemas
olema mis mõõdab co taset jahutuses ! ehk siis kui co,d näitab jahutuses on kaaned kui ei siis pump.
Kui sa paned käe korgi asemele ja kätt ära ei kõrveta, aga jahutusvedelikku ajab üle, on sul rike kas plokikaanes (kaantes) või plokikaane tihendis (tihendites).
toivoku kirjutas:Selle peale keegi ei ole tulnud,et härra on natukene liigapalju seda kraami sinna sisse kallanud, üleliigne tuelbki tavaliselt välja.
Juhul kui muu kõik toimib selles süsteemis, siis peaks ju üleliigne välja tulema ning temperatuur normi jääma.
Võiks ju olla võimalik ka, et eelnevalt kõvasti mingisugust lekkeparandus sodi sisse kallatud ja nüüd radikas umbes. Kas veepumbal rihma võtsid maha, kui loksu kontrollisid? Käis ikka kergelt ringi?
Sain selle tiiviku sealt eest kätte ja veepumpa kontrollida, kõik ok.
Vaja oleks korraliku ja usaldusväärset remontikohta kus tehakse kaane lihv ja survestus koos tihendite vahetusega.