mure E32 soendusmootoriga LUKKU!
mure E32 soendusmootoriga LUKKU!
tere.
mõned päevad tagasi avastasin et salongi soendusmootor on ära surnud.
kas tõesti on salongi puhuri mootoris probleem? või on miskit muud mis võib läbi minna mida on lihtsam vahetada?
tuttav rääkis mingist mõõgast mis pidi asuma kindalaeka all...?
ehk keegi oskab täpsemalt rääkida kas võib selles mõõgas asi olla ja kus see täpsemalt on?
ja kui nüüd ongi salongi puhur läbi kas siis tuleb terve armatuur välja võtta? mootori poolt talle ju ligi ei sa?
mõned päevad tagasi avastasin et salongi soendusmootor on ära surnud.
kas tõesti on salongi puhuri mootoris probleem? või on miskit muud mis võib läbi minna mida on lihtsam vahetada?
tuttav rääkis mingist mõõgast mis pidi asuma kindalaeka all...?
ehk keegi oskab täpsemalt rääkida kas võib selles mõõgas asi olla ja kus see täpsemalt on?
ja kui nüüd ongi salongi puhur läbi kas siis tuleb terve armatuur välja võtta? mootori poolt talle ju ligi ei sa?
Viimati muutis lärts, 25.11.2010 19:47 16, muudetud 1 kord kokku.
Re: mure E32 soendusmootoriga
Kõige lihtsam on kasutada OTSINGUT, nendel teemadel on arutatud päris palju . 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: mure E32 soendusmootoriga
lärts kirjutas:tere.
mõned päevad tagasi avastasin et salongi soendusmootor on ära surnud.
kas tõesti on salongi puhuri mootoris probleem? või on miskit muud mis võib läbi minna mida on lihtsam vahetada?
tuttav rääkis mingist mõõgast mis pidi asuma kindalaeka all...?
ehk keegi oskab täpsemalt rääkida kas võib selles mõõgas asi olla ja kus see täpsemalt on?
ja kui nüüd ongi salongi puhur läbi kas siis tuleb terve armatuur välja võtta? mootori poolt talle ju ligi ei sa?
Mõõga viga see vaevalt et on,pigem ikka mootor.Mõõk reguleerib kliimaautomaadi puhul ventika ja klappide tööd.Kui on ilma elektroonikata soojendusnupud siis mõõka polegi(minuteada vähemalt,vabandust kui eksin).Soojendusmootorile pääsed ikka kapoti alt ligi.Paisupaak maha,mingi kuus kruvi lahti ja polstriga luuk tuleb eest ära ja seal see mootor ongi.Kapoti tihend tuleb luugi kohalt üles ära tõmmata see hoiab ka mingil määral luuki kinni.
oggy
- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Re: mure E32 soendusmootoriga
oggy kirjutas:lärts kirjutas:.Kui on ilma elektroonikata soojendusnupud siis mõõka polegi(minuteada vähemalt,vabandust kui eksin)..
Sa eksid

Re: mure E32 soendusmootoriga
ok eks ma siis homme ehk püüan lahti lammutada selle luugi sealt kapoti alt.
osad tuttavad mulle rääkinud et 7 seerial ei sa sealt kapoti alt sellele mootorile ligi.
aga eks ma kisun ta ikka sealt lahti ja tutvun asjaga.
tänud praeguse info eest
Harry.
osad tuttavad mulle rääkinud et 7 seerial ei sa sealt kapoti alt sellele mootorile ligi.
aga eks ma kisun ta ikka sealt lahti ja tutvun asjaga.
tänud praeguse info eest

Harry.
Re: mure E32 soendusmootoriga
Kasuta otsingut ,peaks olema isegi piltidega õpetused ,kuda ligi pääseda .Nii lihtsam .

Kui mootorini jõuad ,siis kontrolli ennem kas vool jõuab sinna .Kui jõuab ,siis keera vendi nupp sisse ja proovi mingi abivahendiga natuke hoogu lükata vendile .Kui nüüd vent uugab ,siis vendi puks kulunud .Viimane variant ,et harjad kulunud.


Kui mootorini jõuad ,siis kontrolli ennem kas vool jõuab sinna .Kui jõuab ,siis keera vendi nupp sisse ja proovi mingi abivahendiga natuke hoogu lükata vendile .Kui nüüd vent uugab ,siis vendi puks kulunud .Viimane variant ,et harjad kulunud.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: mure E32 soendusmootoriga
seppa kirjutas:Kasuta otsingut ,peaks olema isegi piltidega õpetused ,kuda ligi pääseda .Nii lihtsam .![]()
Kui mootorini jõuad ,siis kontrolli ennem kas vool jõuab sinna .Kui jõuab ,siis keera vendi nupp sisse ja proovi mingi abivahendiga natuke hoogu lükata vendile .Kui nüüd vent uugab ,siis vendi puks kulunud .Viimane variant ,et harjad kulunud.
ok tänud. püüan täna ära teha selle putituse kuna vihmase ilmaga ikka sõita ei kannata:S
Re: mure E32 soendusmootoriga
nii ja saigi siis eile see mure korda.
õnneks oli vaid üks mootori hari kulunud ja mootori voolu pistik ei andnud enam ühendust.
sai siis kiiresti keilas "siksi" poest kaks sarnast mootori harja ostetud. natuke viilisin ja vormisin neid ja paika nad saingi.
väike test ja mootor hakkas nii hästi tööle, et tahtis käest jooksu panna
peale seda jäi veel kontaktid puhastada ja valmis ta oligi.
mootorile panin veel sinna pukside vahele kohe õli ka. loksu nagu tunda ei olnud
mootor hakkab juba nats alla veerandi nupu keeramist tööle vaikselt.ja kui põhja keerata siis ikka puhub mehiselt. ennem kui mootor töötas ei puhunud ta nii võimsalt
sama hooga sai siis kohe kojamehe hoovastik ka puhtaks tehtud ja sinna vahele ka õli lastud.
selle suure kaane vahele panin terves ringi sellist kleebitavat vahtkummi või vatiini moodi värki. tundus et sealt oli kuskilt vett sisse peksnud.
aga tänud abi ja juhenduste eest!
Harry.
õnneks oli vaid üks mootori hari kulunud ja mootori voolu pistik ei andnud enam ühendust.
sai siis kiiresti keilas "siksi" poest kaks sarnast mootori harja ostetud. natuke viilisin ja vormisin neid ja paika nad saingi.
väike test ja mootor hakkas nii hästi tööle, et tahtis käest jooksu panna

peale seda jäi veel kontaktid puhastada ja valmis ta oligi.
mootorile panin veel sinna pukside vahele kohe õli ka. loksu nagu tunda ei olnud

mootor hakkab juba nats alla veerandi nupu keeramist tööle vaikselt.ja kui põhja keerata siis ikka puhub mehiselt. ennem kui mootor töötas ei puhunud ta nii võimsalt

sama hooga sai siis kohe kojamehe hoovastik ka puhtaks tehtud ja sinna vahele ka õli lastud.
selle suure kaane vahele panin terves ringi sellist kleebitavat vahtkummi või vatiini moodi värki. tundus et sealt oli kuskilt vett sisse peksnud.
aga tänud abi ja juhenduste eest!
Harry.
Re: mure E32 soendusmootoriga
No siis on hea ,et kõik korras. 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy