BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
KIX69
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
Peamine sõiduk: BMW 745i E65
Asukoht: Viimsi

BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas KIX69 »

Tere,

Kui konditsioneer tööle panna, siis viskab pöörded 500-lt - 700-le ning masin tahaks jõuga edasi liikuda. Kui välja lülitada konditsioneeri nupust või üld nupust, siis kukub tagasi 500 pöörde peale ning on kõik ok. See oli tekkinud viimase aasta jooksul. Seda oli tunda vana kui ka uue genekaga.

Kas kellelgil on olnud selliseid probleeme?
Kas on leitud ka mingi lahendus?
Kas äkki asi on kompressori rullikus?

Kõik soovitused on tere tulnud!

Tänud ette,

Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas mel1 »

Peabki nii olema,et kohe tõstab pöörded kõrgemaks.
KIX69
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
Peamine sõiduk: BMW 745i E65
Asukoht: Viimsi

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas KIX69 »

Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.

Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?

Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas Mürka »

Kuna tegu on automaatkäigukastiga autoga, siis on antud tegevus täiesti normaalne ja loogiline.

Automaatkäigukasti veab edasi hüdroturbiin, mis on kinnitatud jäigalt mootori hooratta külge. Seega, mootori pöörete tõustes hakkab ka turbiin autot suurema jõuga edasi vedama, kuna mootorist tuleb turbiinile suurem väändemoment.

Kuna ma saan aru, et varem sellist probleemi polnud ja olukord muutus aja jooksul, siis mina kontrolliksin esimesena pidureid. Soovitavalt mõnes remondiasutuses, millel on kogemusi E65 seeria masinatega.
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas mel1 »

KIX69 kirjutas:Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.

Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?

Kristian.
Kui kont järel,pöörded tõusevad isegi 1000-ni,ega auto ei tohi siis liikuma hakata,mingi viga käigukastis vms.
KIX69
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
Peamine sõiduk: BMW 745i E65
Asukoht: Viimsi

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas KIX69 »

Tänud! Eks ma uurin lähemalt.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Mr.Black
Huviline
Postitusi: 380
Liitunud: 08.12.2007 14:02 39
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas Mr.Black »

mel1 kirjutas:
KIX69 kirjutas:Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.

Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?

Kristian.
Kui kont järel,pöörded tõusevad isegi 1000-ni,ega auto ei tohi siis liikuma hakata,mingi viga käigukastis vms.
Kui kang nö. drive peal, siis hakkab ikka küll liikuma nagu naksub.
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas patrik »

pöördeid saab elektrooniliselt muuta.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas mel1 »

Kui pöörded madalamaks muuta ei toida konti ära ja mis mõte sellel on,D peal loomulikult peabki auto edasi likuma :) P peal seisab kõrgemate pööretega kui kont järel,milles küssa.
Kasutaja avatar
haleskinn
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 06.12.2011 17:21 44
Peamine sõiduk: bmw e39 525tds 98a
Asukoht: tartu/tallinn

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas haleskinn »

tuttaval on 2004 aasta 745li ja temal oli sama jama, k2is umis, tehti korda, lasti uus surve kliimasse sisse,
ja see et masinal p88rded t6usevad on tingitud jah suuremast voolu tarbest, kuid sellegipoolest ei tohi masin j6uga edasi liikuda. vaata yle genekas ja aku, kuna e65l on akud nagu nad on
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus

Postitus Postitas mel1 »

haleskinn kirjutas:tuttaval on 2004 aasta 745li ja temal oli sama jama, k2is umis, tehti korda, lasti uus surve kliimasse sisse,
ja see et masinal p88rded t6usevad on tingitud jah suuremast voolu tarbest, kuid sellegipoolest ei tohi masin j6uga edasi liikuda. vaata yle genekas ja aku, kuna e65l on akud nagu nad on
Ega jah,aku üle 2 aasta välja ei vea,tasub uus panna,muidu algavad igasugu anomaaliad autol :)
Vasta