Probleem oleks nagu 3 ja 4 silindris, sest kui süütepool tagant ära ühendada siis muutusi nagu ei toimuks mootori töös, samas mida soojemaks mootor seda rohkem on tunda kui pistiku lahti ühendab.
Sai mõõdetud kompressioon 2, 3, 4 silindris 8-10 bar rõhk. Vahetasin ka pihustid ümber ja üritasin läbipesta, tõstsin 3 ja 4 pihust 1 ja 2 silindri peale, algul nagu töötas hullemini mootor aga kuna kähku soojaks läks siis hakkas mootor paremini käima.
Vahetasin ka süütepoolid ära 3 ja 4 silindri omad panin peale uued ikka ei midagi küünlad panin teised ka ei muutunud midagi. Viga ei tekkinud järsku vaid järjest süvenes.
Talvel sai vahetatud klapisääretihendid peale seda läks sisselaske nukkvõlli asend paigast, siis ei olnud üldse tühikäiku, nüüd tegin rakised ja peaks nagu paigas olema kõik. Mootor välja ei sure aga külmalt käib väga halvasti, bensiini hais on ka üleval jube, soojalt pole midagi.
Siis veel selline probleem, et sooja mootoriga P pealt D peale lülitades sureb mootor välja vahest, viga ei esine koguaeg.
Pikk jutt aga äkki on kellelgi rohkem kogemusi kui mul
