Auto:
Facelift 135kw diisel e38 "M57D30" mootoriga - kellal läbisõit 340k+
Auto ajalugu:
Itaalia "bahni" pealt tulnud ärika auto Eestisse ala keegi pole miskit vahetanud/liigutanud vähemalt 5a.
(hooldused k.a

Mis viga:
Kui anda gaasi siis teatud pöörete pealt sureb paugust välja ilma ühtegi viga/veakoodi andmata.
Probleem algas 2014 talvel - tekkis üleöö - hommikul sõitma minnes auto suri ära @3500rpm. Alla 3500 töötas ideaalselt - käivitub laksust, jõudu kõike on - kui kiirendada 3000 juures siis tõmbas ilusti -üle 3000 kiirendades - suri. Uuesti käivitub laksust. Nüüdseks probleem nii hull et sureb juba ~1500-1600 pöörde pealt ka kohapeal/tühikäigul gaasi andes.
2013 sügisel töötas veatult - lase või piirajasse - no problemo - heitgaasid ka normis.
Mis tehtud:
Kütusefilter vahetatud 2x (alguses kahtlustasin kehva kütust/hangumist),
Paagi sisene pump sai testitud - töötab ilusti, teise(uue) pumbaga - täpselt sama jama ikkagi.
Põhja alune pump proovitud uuega - ei aidanud.
Muu suvaline info:
Õlid, filtrid vahetatud, rihmad lähevad kohe vahetusse (kigiseb kliimarihm), ABSi plokki pole auto peal(eelmine omanik suutis joota lühisesse

Enne kui lahmima/bäshima keegi kukub siis /fullignore ei huvita hapniku raiskamine vaid konstruktiivne info/tagasiside. Auto on lastud käest eelmiste omanike poolt kes pole viitsinud õligi vahetada ja salongifiltrid olid lausa mädanema lastud (!!!




Välismaa foorumist lugenud et "võibolla" vigane/suremas "fuel rail pressure valve" ?!?!
Vigane/suremas kõrgsurvepump?
Pihusteid kontrollinud pole - siiamaani pole põhjust olnud - kütusekulu oli normis, käivitub alati poolest võtmest.
PeeterA - vaatan Sinu poole - Sa nkn tead mis veaks




Keegi Tartus suudab/viitsib aidata "vingema" diagnostiga et lugeda välja mis viga?
Ette tänades - Dream.