K: Swirl Flaps
K: Swirl Flaps
Tere
E38 730d 142kw tõstetud turborõhku.
Kas kellelgi on kogemusi "Swirl Flaps" klappide eemaldamisega ja nende asemele panna kinnised.
Kas auto jõudlusel või kütusekulul muutub midagi?
Suurema turborõhu korral peaks ju olema õhtul vabam tee mootorisse?
http://www.ebay.co.uk/itm/6-x-22-mm-BMW ... 27cf24ef24" onclick="window.open(this.href);return false;
E38 730d 142kw tõstetud turborõhku.
Kas kellelgi on kogemusi "Swirl Flaps" klappide eemaldamisega ja nende asemele panna kinnised.
Kas auto jõudlusel või kütusekulul muutub midagi?
Suurema turborõhu korral peaks ju olema õhtul vabam tee mootorisse?
http://www.ebay.co.uk/itm/6-x-22-mm-BMW ... 27cf24ef24" onclick="window.open(this.href);return false;
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Swirl Flaps
Kõige lihtsam ja ohutum on need klapid eemaldada, sest need võivad mootorisse lennata.
Osad räägivad et altpoolt läheb natuke uimasemaks vms. Kuid näiteks M57 manuaalil neid klappe üldse pole ja aru küll ei saa, et uimane oleks vms.
Seal ebay lingil on kõige mõttekm need osta ja need jupid asemele panna.
Osad räägivad et altpoolt läheb natuke uimasemaks vms. Kuid näiteks M57 manuaalil neid klappe üldse pole ja aru küll ei saa, et uimane oleks vms.
Seal ebay lingil on kõige mõttekm need osta ja need jupid asemele panna.
Re: K: Swirl Flaps
Saab ka põhimõtteliselt ilma rahata need augud seal kinni katta. Klapid lõhud välja ja kruvi kuumakindla keermeliimiga sisse.
Endal tegin ka nii.
(pildid internetist laenatud)


Endal tegin ka nii.
(pildid internetist laenatud)


F36
Re: K: Swirl Flaps
Minek jääb samaks (võibolla 1kW saad juurde) ja küttekulu jääb
samuti samaks (võibolla halveneb 0,1l/100km võrra, maksimum).
Soovitan lihtsalt hermeetikuga kruvid ette liimida.
Juhtklapile jäta juhe alles, voolikule pane pime ette.
samuti samaks (võibolla halveneb 0,1l/100km võrra, maksimum).
Soovitan lihtsalt hermeetikuga kruvid ette liimida.
Juhtklapile jäta juhe alles, voolikule pane pime ette.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: Swirl Flaps
Need klapid on seal väidetavalt selleks, tekitada õhukeeriseid ja paremat segu moodustamist madalamatel pööretel. Sellise lahenduse puhul on mootoril kaks sisselaskeklappi silindri kohta aga ainult ühe klapi kanalis on see "liblikas", mis madalatel pööretel kinni pannakse. Selle tulemusena peab õhk minema silindrisse läbi ühe kanali, see suurendab õhu liikumise kiirust ja aitab keeriseid tekitada. Pole otseselt uurinud, aga M57 mootoril peaks asi samamoodi toimima.
Teoreetiliselt peaks seega klappide eemaldamisel võimsus madalamatel pööretel vähenema, reaalselt ei pruugi seda tunda. Ja uuematel autodel on nendele klappidele lisatud ka asendiandur, mootoriaju hakkab kisendama kui süsteem sellisel viisil likvideerida.
Teoreetiliselt peaks seega klappide eemaldamisel võimsus madalamatel pööretel vähenema, reaalselt ei pruugi seda tunda. Ja uuematel autodel on nendele klappidele lisatud ka asendiandur, mootoriaju hakkab kisendama kui süsteem sellisel viisil likvideerida.
Re: K: Swirl Flaps
Kõik õige. Kuid minuteada nii kui talda antakse, on klapid lahti, seega minekut
madalatel pööretel see juurde anda ei tohiks. Püsikaga sõites aga "minek" puudub.
See kiirem õhu liikumine peaks jah esiteks paremini kütust segama ja teiseks
rohke õhku sisse rammima, seetõttu see 0,1 võib tõesti olemas olla.
Kõige huvitavam minu jaoks on ikka see küsimus, miks E39 puhul automaadil on ja
manuaalil ei ole
madalatel pööretel see juurde anda ei tohiks. Püsikaga sõites aga "minek" puudub.
See kiirem õhu liikumine peaks jah esiteks paremini kütust segama ja teiseks
rohke õhku sisse rammima, seetõttu see 0,1 võib tõesti olemas olla.
Kõige huvitavam minu jaoks on ikka see küsimus, miks E39 puhul automaadil on ja
manuaalil ei ole

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: K: Swirl Flaps
Kuskil keegi väitis, et need peaks käiguvahetust sujuvamaks tegema automaadil või midagi sellist. Iseenesest ju kastiaju saadab mingi info mootoriajule käiguvahetuse hetkel, et võimsust vähendada tõenäoliselt, äkki siis need klapid ka osalevad seal protsessis, kindlalt ei tea.
Re: K: Swirl Flaps
Just hiljuti võtsin enda x5-el välja. Mitte midagi ei muutunud. Ärge kujutage ette endale.
Re: K: Swirl Flaps
Mingi mõte nendel klappidel seal kindlasti on, lihtsalt nalja pärast BMW insenerid neid sinna ei pannud. Pigem on küsimus selles, kas süsteem oli enne eemaldamist töökorras või logisesid need klapid suvaliselt seal kollektoris, sellisel juhul ei pruugi vahe tunda olla.
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: K: Swirl Flaps
Enda masinal sai samuti need ära võetud e39 530dA ja tunda oli kohe, et pole enam nii äkiline stardis, aga see vahe nüüd midagi müstilist ka pole ja võibolla mõne masinaga ei saa arugi, et miskit teistmoodi oleks. Käigukasti töös ei muutunud minu autol küll midagi. 

Viimati muutis Sten.H, 16.09.2014 16:30 38, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)
Re: K: Swirl Flaps
http://en.wikipedia.org/wiki/Swirl_flap" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu kõik tänapäeva diiselmootori hädad, on ka need wikipedia andmetel heitgaaside pärast seal. Muidugi samuti ka pakuvad madalatel põõretel veidi paremat jõudlust. Oma E61'l võtsin need üsna kohe pärast ostu ära ja ei osanud väga võrrelda, kas ja kuipalju kohaltminek hullemaks läks aga eriti erk ta igatahes ei olnud
Nagu kõik tänapäeva diiselmootori hädad, on ka need wikipedia andmetel heitgaaside pärast seal. Muidugi samuti ka pakuvad madalatel põõretel veidi paremat jõudlust. Oma E61'l võtsin need üsna kohe pärast ostu ära ja ei osanud väga võrrelda, kas ja kuipalju kohaltminek hullemaks läks aga eriti erk ta igatahes ei olnud

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: K: Swirl Flaps
M57 mootoril peaks samamoodi toimima kui misasjal?teet82 kirjutas:Need klapid on seal väidetavalt selleks, tekitada õhukeeriseid ja paremat segu moodustamist madalamatel pööretel. Sellise lahenduse puhul on mootoril kaks sisselaskeklappi silindri kohta aga ainult ühe klapi kanalis on see "liblikas", mis madalatel pööretel kinni pannakse. Selle tulemusena peab õhk minema silindrisse läbi ühe kanali, see suurendab õhu liikumise kiirust ja aitab keeriseid tekitada. Pole otseselt uurinud, aga M57 mootoril peaks asi samamoodi toimima.
Teoreetiliselt peaks seega klappide eemaldamisel võimsus madalamatel pööretel vähenema, reaalselt ei pruugi seda tunda. Ja uuematel autodel on nendele klappidele lisatud ka asendiandur, mootoriaju hakkab kisendama kui süsteem sellisel viisil likvideerida.
Aga need siibrid on sisselaskekollektori sees ja seal rohkem küll kanaleid ei ole, mis jääksid mõndade klappide jaoks vabaks, kui laba sulgub.
Uuematel pole vist vaja ka enam neid labasid eemaldada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: Swirl Flaps
Minumeelest üldse BMW võttis alates 2007.a need klapid välja?
Re: K: Swirl Flaps
Kus kohas need klapid täpselt üldse asuvad, kõik räägivad aga maru ümmargune jutt minu meelest.
Re: K: Swirl Flaps
Kas mitte kahest erinevast kohast ei lähe need sisselaskekanalid, ühes kohas on need siibrid ja teises mitte?sigaelmar kirjutas:Aga need siibrid on sisselaskekollektori sees ja seal rohkem küll kanaleid ei ole, mis jääksid mõndade klappide jaoks vabaks, kui laba sulgub.
Re: K: Swirl Flaps
sisselaskekollektori küljesetachris kirjutas:Kus kohas need klapid täpselt üldse asuvad, kõik räägivad aga maru ümmargune jutt minu meelest.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: K: Swirl Flaps
Mingis mõttes peab see väide paika, googel minu auto mootoril enam sellist klappidevärki ei näita...Silver88 kirjutas:Minumeelest üldse BMW võttis alates 2007.a need klapid välja?
Re: K: Swirl Flaps
Ma ei ole küll sellist asja tähele pannud kui omal neid välja võtsin.teet82 kirjutas:Kas mitte kahest erinevast kohast ei lähe need sisselaskekanalid, ühes kohas on need siibrid ja teises mitte?sigaelmar kirjutas:Aga need siibrid on sisselaskekollektori sees ja seal rohkem küll kanaleid ei ole, mis jääksid mõndade klappide jaoks vabaks, kui laba sulgub.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: K: Swirl Flaps
Kõige lihtsam on vist siia mingi pilt panna:


-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: K: Swirl Flaps
3' E91 325d Intake manifold- without flap control
2007 manual.
2007 manual.