F01 —> mis tüüpvead neil on?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Olles omanud 3 F01 + F02.
Ja 5 W221 S63 AMG kuni S500 long (s350 Bluetecid facelift kui ka pre jne) siis võin rahumeeli öelda et Mersu on igatpidi üle. Nii on see ka preaguste mudelitega. Uus 7 vs MB S
Mersul lihtsalt on KÕIK asjad paremad, ilusamad ja kvaliteetsemad või paremini lahendatud:D isegi blind spot assist on ilusam (bemmil mingi sitane kolmnurk kuskil peegli korpuses) bmw ei oska luksusautosid teha imo ja kahjuks ei oska enam mootoreid ka
Ja 5 W221 S63 AMG kuni S500 long (s350 Bluetecid facelift kui ka pre jne) siis võin rahumeeli öelda et Mersu on igatpidi üle. Nii on see ka preaguste mudelitega. Uus 7 vs MB S
Mersul lihtsalt on KÕIK asjad paremad, ilusamad ja kvaliteetsemad või paremini lahendatud:D isegi blind spot assist on ilusam (bemmil mingi sitane kolmnurk kuskil peegli korpuses) bmw ei oska luksusautosid teha imo ja kahjuks ei oska enam mootoreid ka
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Nõustun Razziga täielikult. Pärast seda, kui ma omale S klassi Mersu ostsin (oli veel läbiaetud ja suht plank ka S klassi kohta), ei pea ma enam seitsmendat bemmi luksusautoks. Ilma naljata.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
BMW F01 segas rehvimüra, mida W221 FL polnud absoluutselt kuulda (kui minimaalset rehvimüra tahta siis soovitaks muidugi üldse Lexust proovida, enam vaiksemat autot annab otsida, seda isegi kõige odavamate mudelite puhul). IMO salongi ja kere välimus on BMW kasuks (Mersu on 4a vanem mudel ka) aga see on juba maitse asi eksole.
Mersu S-klassi kontseptsiooni puhul oli juba algusest teada, et tahetakse teha parimat luksusautot (ja nii on alati S-klassiga olnud). BMW tahtis 7se puhul teha nii luksusautot kui ka sportsedaani ning ega eriti hästi ei õnnestunud kumbki. Kulukaid tüüpvigu on muidugi mõlemal.
Jällegi maitse asi aga kui just ainult mööda maanteid ei sõida (ja BMW on kindlasti eesmärgiks), siis minu arust on sama perioodi 5seeria parem valik, F01 on linnas kuidagi nii ebameeldivalt kohmakas. F30 on jällegi paras jura, salongi kvaliteet kehv, müra julm, koostekvaliteet ei ole kohane premium compact klassi autole.
Mersu S-klassi kontseptsiooni puhul oli juba algusest teada, et tahetakse teha parimat luksusautot (ja nii on alati S-klassiga olnud). BMW tahtis 7se puhul teha nii luksusautot kui ka sportsedaani ning ega eriti hästi ei õnnestunud kumbki. Kulukaid tüüpvigu on muidugi mõlemal.
Jällegi maitse asi aga kui just ainult mööda maanteid ei sõida (ja BMW on kindlasti eesmärgiks), siis minu arust on sama perioodi 5seeria parem valik, F01 on linnas kuidagi nii ebameeldivalt kohmakas. F30 on jällegi paras jura, salongi kvaliteet kehv, müra julm, koostekvaliteet ei ole kohane premium compact klassi autole.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Tere!
Ühesõnaga kõlba see F01 mitte kuhugi.....aga milline Bmw7 siis üldse kõlbaks kasutada? Või tõesti Mercedese poole hoidma
Ühesõnaga kõlba see F01 mitte kuhugi.....aga milline Bmw7 siis üldse kõlbaks kasutada? Või tõesti Mercedese poole hoidma
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ma sain mingi aeg tagasi järjest proovida F01 ja F10't. Mulle tekitas ka F10 suuremat omamise soovi kui F01. Võibolla oli üks pettumusest F01 puhul ka see, et ta on seest väga sarnane F10'ga. E60 vs E65 puhul oli ju selgelt aru saada, et seitsmenda sisuga pürgiti kõrgema klassi poole.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Salong on tõesti põmst 1:1'le, välimus (eriti M-paketiga) on F01 kuidagi kenam. Aga millest tegelikult tahtsin rääkida, et hiljuti õnnestus sõita pea täislisadega 750'ga, millel juba LCI N63TU ehk siis 330kw ( väidetavalt on ka N63TU tunduvalt vastupidavam kui selle vanem vend N63) ning see muutis täielikult arvamust 7-seeriast Suur, mugav ja väga kiire. B&B heli paitab kõrvu, kann on masseeritud ja ventileeritud jne ning vajadusel kiirendad sajani 4.6 sekundiga
Eelnevalt proovitud 730d on ikka täielik vanaema auto sellega võrreldes (sajani kiirendus pea 3sec aeglasem).
Eelnevalt proovitud 730d on ikka täielik vanaema auto sellega võrreldes (sajani kiirendus pea 3sec aeglasem).
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ühe F01 käigukast on mul lauapeal hetkel. Puksid kulunud, turbiin põlenud ja hüdroplokk lekib igalt poolt. Suures plaanis pole eriti midagi muutunud eelkäiatega. Teistpidi keegi võrdles mersuga F01te, siis ütlen, et 7 käigulised mersu kastid vajavad samuti hüdroploki ravimist juba.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Siin vajaks ka täpsustamist, millise kastiga konkreetselt tegu. Valdav enamik preLCI F01 on ju 6HP kastiga ja nendel tõepoolest eelkäijatega ei tohiks kardinaalseid erinevusi olla. LCI mudelid aga kõik 8HP kastidega.A.Karro kirjutas: ↑31.05.2019 12:43 41 Ühe F01 käigukast on mul lauapeal hetkel. Puksid kulunud, turbiin põlenud ja hüdroplokk lekib igalt poolt. Suures plaanis pole eriti midagi muutunud eelkäiatega. Teistpidi keegi võrdles mersuga F01te, siis ütlen, et 7 käigulised mersu kastid vajavad samuti hüdroploki ravimist juba.
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mõlematel on probleeme. 6HP28 ehk gen 2 on F01 küljes. Need päris samad pole vanemate 6HP kastidega, hüdroplokk on veidi teistsugune. Mõni probleem on proovitud ära ravida nende muudatustega. 8HP on mõneti paremini välja kukkunud aga ka seal juhtub asju.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mis läbisõiduga see F01 on, mille kast ribadeks?
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Nädala alguses vaatan mis seal kirjas on. Teisipäeval peaks kast alla minema.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Pakun 200 algus nagu kõik just saksamaalt tulnud f01
BMW g31 520d M Sport
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
ehk 400k km +
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Vabandan, et pole jõudnud vastata. Vahepeal läks kiireks veidi. Käisin korra Saksamaal tuttava käigukasti remontimas ning ühtlasi head asukohta ära kasutades jõudsin ka lõpuks Hollandisse hulgilattu, kust tellin enamuse kastijuppe. Sellel f01 mis kastiga käis oli pea 230k kellal, võib vabalt ka olla, sest kasti hüdroplokis oli üks klapipesa ära kulunud mingil põhjusel.....tavaliselt sellega ei juhtu midagi. Samas see klapp võib põhjustada halba õlitust puksidele ja kõike muud halba. Teised klapid mida tavaliselt vahetan olid jällegi täpselt niipalju kulunud kui arvasin. Pruulikodadesse kahjuks ei jõudnud, ehk keegi lõhub veel sealkandis midagi ja siis järgmine kord
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
No kui neid hooldatakse õigeaegselt kas ikka lendavad laiali ? E38 vahetasin õli mina 300 000 km.pealt ära ja sõitsin ilusti ka peale seda Ülle 400 000 oli ees kui ära andsin mina selle käest. Polnud tal enne õlivahetusel prob ega ka pärast. E65 polnud ka mingit prob. Ptü, ptü, ptü sülitan nüûd 3 korda Ülle õla aga pea on ka F 02 kellal 200 000 siiani pole küll midagi kuskil märku andnud! Käigukasti ôli muidugi vahetasin kohe kui ära ostsin!
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.10.2018 00:02 38
- Peamine sõiduk: BMW 530i
- Telefon: 56822423
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mulle pakub selline auto huvi aga ei teagi kas sellist masinat usaldada, pole omanud 7 seeria bmw-d.
Loen siin tüüpvigu ja tundub et sellist elajast ei tasuks endale soetada.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pi ... _missing=1
Loen siin tüüpvigu ja tundub et sellist elajast ei tasuks endale soetada.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pi ... _missing=1
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
7Mese kohta suht baas varustusega.. isegi tavalised istmed.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.10.2018 00:02 38
- Peamine sõiduk: BMW 530i
- Telefon: 56822423
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Isegi tava istmetega oli üsna mugav, eks kindlasti comfort istmed super mugavad.
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mul kohe tekkis sportlik huvi, et kui paljudel siin kommenteerijatest on olnud sõita F01 pikemalt kui 2000km?
Ja tuleb tõdeda, et W221 ja F01 ei anna võrreldagi.
Mind kohe huvitab, et kust otsast W221 parem on....
Ja tuleb tõdeda, et W221 ja F01 ei anna võrreldagi.
Mind kohe huvitab, et kust otsast W221 parem on....
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
No aga kirjuta siis enda arvamus miks f01 parem on.
BMW g31 520d M Sport
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mina pole f01 küll väga pikalt sõitnud,rohkem olen sõitnud e65 fl-iga.
Aga e65 pealt w221 istudes on mersus näiteks müra suurem,f01 ka ju natuke mürarikkam kui 65,ehk siis mersuga samasse auku.
Bemmi sportcomfort teeb mersu istmele igal juhul igas mõttes silmad ette,mul w221 täisvarustusega iste aga no ei saa mugavat asendit kuidagi.
Tagumine longi massaazide,vendi,soojendusega ja mäluga igatpidi liigutatav iste on muidugi omaette klass mida seitsmesest ei leia.üldse igasuguseid lisavidinaid mersus natuke rohkem.
F01 kahjuks räägib ka see,et pole saada normaalse suurema bensumootoriga,see kahe turboga 4,4 ju ebareaalne ikaldus.
Mersu v8 veel lihtne vanakooli mootor mis võiks üldiselt suht murevaba olla.
Sõita meeldib loomulikult bemariga rohkem,mersu õhk natuke liiga pehme,abc vedrustusega muidugi seda muret poleks.
Aga e65 pealt w221 istudes on mersus näiteks müra suurem,f01 ka ju natuke mürarikkam kui 65,ehk siis mersuga samasse auku.
Bemmi sportcomfort teeb mersu istmele igal juhul igas mõttes silmad ette,mul w221 täisvarustusega iste aga no ei saa mugavat asendit kuidagi.
Tagumine longi massaazide,vendi,soojendusega ja mäluga igatpidi liigutatav iste on muidugi omaette klass mida seitsmesest ei leia.üldse igasuguseid lisavidinaid mersus natuke rohkem.
F01 kahjuks räägib ka see,et pole saada normaalse suurema bensumootoriga,see kahe turboga 4,4 ju ebareaalne ikaldus.
Mersu v8 veel lihtne vanakooli mootor mis võiks üldiselt suht murevaba olla.
Sõita meeldib loomulikult bemariga rohkem,mersu õhk natuke liiga pehme,abc vedrustusega muidugi seda muret poleks.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ka F01 sai taha tellida soojenduse, massaaži, vendi ning liigutatavad istmed. Ei pidanud selleks F02 kere tellima.
Samuti on olemas 740i ehk 2 turboga reas 6 bensiin, mis on piisavalt jõuline, või siis 760i ehk v12.
Samuti on olemas 740i ehk 2 turboga reas 6 bensiin, mis on piisavalt jõuline, või siis 760i ehk v12.
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
See 740 on ikkagi ju 3,0l mootor,seda päris v8-ga ikka ei võrdle.
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
F01 ei ole tegelikult mürarikkam kui vana.
Mul F01-l praegu naastud all ja vanal suvekad.
Müratase suht sama.
Mul F01-l praegu naastud all ja vanal suvekad.
Müratase suht sama.
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Olin selle aasta alguses uue auto valikul ning valik langes lõpuks F01 peale. Eelnevalt olen sõitnud F11 3,0diisel, umbes 1,5 aastat oli tööauto, W221(3,2vist diisel) 3-4 kuud talvel, F01, 3,0d 2 kuud ja A8(2011a, 4,2bens) umbes 2000km(sõbral oma, nii et saab aegajalt veel sõita. Võin omast kogemusest öelda, et S-klass on ikka kõige pehmem ja mugavam, bmw aga kõige sportlikum ja kindlam tee peal, ning audi siis nende vahepeal. Mina välistasin S-klassi aga kohe, kuna minumeelest see mudel juba veidi vananenud ja ei meeldi, see mersude puidukasutus sees. Järgmise masinana vaatan kindlasti juba uut S-klassi, tundub hetkel kõigist üle, aga see selleks. Jäi veel valikusse ka A6 allroad facelift bi-turbo diisel, aga kahjuks sellise läbisõidu ja varustusega, nagu ma oma eelarve järgi soovisin ei leidnud kuskilt. Eelarve siis kuni 20000eur ja alla 150 000ls. A8 vaadates ei olnud esitest väga suurt valikut ja varustuse mõttes jäid alati 7mestele alla. Nimelt tahtsin vähemalt distronicut ja heads up display. Lõpuks ostsingi 120000ls rikkaliku varustusega(kõik abid peale 360n ja öövaatluskaamera, taga ekraanid, puldist webasto, ventistmed jne). Võin öelda, et müratase maanteel võiks tõestiv vaiksem olla. Mersu ja Audi veidi vaiksem, muidugi oleneb ka rehvidest. Muus osas olen aga väga rahul. Maale sõites panen kruusateel comfordi peale ja ei jää väga mersule alla. Plaan on ka mingi aeg teha suurem kirjutis siia, kui esimesed 10 000 minu käes läbi saavad.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Tere. Kas keegi oskab rääkida f01 dynamic drive ja integral steeringu vastupidavusest meie teedel? On väga probleemsed, esineb lõtke, kulumist tihti?
Plaan soetada f01 730d 2010 - 2012 kas nende süsteemidega või ilma.
Tänud kui keegi teab rääkida miskit oma kogemusest.
Plaan soetada f01 730d 2010 - 2012 kas nende süsteemidega või ilma.
Tänud kui keegi teab rääkida miskit oma kogemusest.
e65 07 730d
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Endal on mõlemad peal ja seni pole midagi pidanud vahetama. Vahetada olen pidanud hoopis esisilla osasid. Kuigi olen kuulnud ja siit lugenud, et seda tagumist roolilatti ikka vahetatakse, googelda siit foorumist. Dynamic drive kohta ei oska midagi halba öelda! Eelmisel f10el oli ka peal. Tean, et sellel juba üle 240k ls ja dynamic drive toimetab siiamaai. Ja see kas need sinu küsitud varustused peaks just Eesti teedel rohkem kuluma, ma ei usu. Nagu lisavarustuse kohta ikka, on see, et mida rohkem seda autol on, seda suurem võimalus on, et midagi katki läheb. Samas on minumeelest 7seeria just sellepärast hea, et tal niipalju lisavarustust. DD hoiab sul suurt masinat kurvis ikka väga mõnusalt tee peal ja see 4ratta pööramine üle 5meetrise autoga parklas on samuti väga mugav. Pigem vaata masinat, millel väike läbisõit ja korralikult hooldatudkylamats kirjutas: ↑08.11.2019 08:41 12 Tere. Kas keegi oskab rääkida f01 dynamic drive ja integral steeringu vastupidavusest meie teedel? On väga probleemsed, esineb lõtke, kulumist tihti?
Plaan soetada f01 730d 2010 - 2012 kas nende süsteemidega või ilma.
Tänud kui keegi teab rääkida miskit oma kogemusest.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Kui talvel ei sõida, siis vastupidavus on väga ok. Soolad teevad alumiiniumile/magneesiumile ai ai.kylamats kirjutas: ↑08.11.2019 08:41 12 Tere. Kas keegi oskab rääkida f01 dynamic drive ja integral steeringu vastupidavusest meie teedel? On väga probleemsed, esineb lõtke, kulumist tihti?
Plaan soetada f01 730d 2010 - 2012 kas nende süsteemidega või ilma.
Tänud kui keegi teab rääkida miskit oma kogemusest.
Buumer Auto / 56826000
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mina olen siiski siiani küll rahul oma F02 ja pole ka mingit meeletut kulu küll olnud kui korralikult hooldada. Läheb 3a. Ja vahetanud olen ainult ôlisi ja filtreid 'korra rooliotste kui ostsin ja mõlemad esimesed ukselingid,mis on ka kõige kallim kulutus olnud muud miskit.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.