allan23 kirjutas:tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi
Jajah, leidsin nipli üles, kuid sellel olid kandid maha keeratud. Proovisin torutangidega, kuid keerasin kogemata pooleks nipli. See selleks. Proovisin ilma õhutamata. Panin mootori käima, valasin tosooli peale seni kuni tase püsima jäi. Läks keema. Siis võtsin termostaadi vahelt ära. Ning õhutasin veepumba peal oleva poldi kaudu. Keerasin mutri lahti. Panin mootori käima. Ootasin kuni avast hakkas tosooli tulema, valasin paisupaaki tosooli juurde. Sulgesin poldi. Ikka läheb keema raibe.
Siit küsimus, kas see mõjutab midagi, et soojendusradika ringi pole taga? Soojendusradikas on katki ning ühendasin otse. Kust viga otsida? Ärge palun öelge, et plokk kuuma saanud.

Radika ülemine lõdvik on kõva ja alumine ei lähe soojakski. Radikas samas ei tohiks umbes olla, sest kui panna ülemisse otsa veevoolik sisse, siis alumisest vuliseb vesi välja. Oskab keegi midagi soovitada?
Ahjaa, autoks siis 730, 87 aasta, E32 kere ja mootor M30 R6.