E32 uuema ja vanema erinevus
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
E32 uuema ja vanema erinevus
Tere. Olen uus Bmw klubi kasutaja, sest plaan omale Bmw soetada. prioriteetideks on mugav, vaikne, naginavaba ja salong ja pehme vedrustus, mis auke ei tunne. Vastavalt rahakotile olen välja valinud Seitsmese E32 keretüübi. Arvatavasti kas 3,0 või 3,5 mootoriga. Foorumit lugedes jäi silma üks kasutajateema, kus vahetati ära kahel autol salong must -> valge. Seal teemas juhiti tähelepanu enne ja pärast 04/1992a E32 kerega autode erinevusele. Kui suur see erinevust tegelikult on ja kas on mõtet võtta kinnisideeks just uuemapoolse mudeli ostmine?
Olen anda jaoks asja läbi mõelnud, aga E32 omanikud võiks rääkida autost üldiselt ja kas tõesti peab autot remontides samal kuul nälgima.
Olen anda jaoks asja läbi mõelnud, aga E32 omanikud võiks rääkida autost üldiselt ja kas tõesti peab autot remontides samal kuul nälgima.
Martin_R kindlasti oskab täpsemalt erinevusi kommenteerida, ent minu soovitus oleks osta võimalikult korralik auto ja sellest summast lähtuvalt kas siis uuem või vanem. Uuemad ahvatlevad rohkemate lisadega, ent samuti ka võimalike suuremate kulutustega (M60 mootorid e. V8 mootorid on kindlasti potentsiaalselt kulukamad kui M30).
Kui jääda vanema E32 juurde, siis minu soovitus oleks kindlasti 735, kuna minu tagumikutunne ütleb küll, et 730<735(<750) vahe on vägagi tuntav. Samas kui oled ikka fänn, siis vist ei jää muud üle kui 750
Ja remondi osas on nii, et mida korralikum auto alguses osta, seda odavam ta lõppkokkuvõttes tuleb.
Kui jääda vanema E32 juurde, siis minu soovitus oleks kindlasti 735, kuna minu tagumikutunne ütleb küll, et 730<735(<750) vahe on vägagi tuntav. Samas kui oled ikka fänn, siis vist ei jää muud üle kui 750

Ja remondi osas on nii, et mida korralikum auto alguses osta, seda odavam ta lõppkokkuvõttes tuleb.
- bemm730
- Huviline
- Postitusi: 774
- Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
- Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
- Asukoht: Tallinn,Õismäe
Ma ise oman e32 ja pole küll pidanud nälgima :DKuna minul on läind oma auto parandamise peale 120eeku
1tulepirn ja generaatori ja roolivõimurihma olen aint vahetand(õli ja filtreid ei arvestanud).Kas uuem või vanem oleneb milline satub,ma arvan,et peamine oleks see,et tegemist oleks korraliku isendiga 


Lai nina tuli 92. aastast v8 mootoriga, v12 oli algusest saadik laia ninaga, rida 6 mootoriga on kõik kitsa ninaga. V8 tulekuga lõpetati 3,5 mootoriga e32 tootmine.
92.(v12 vist juba 91.) aastal tulid mõned uuendused salongis, metallist ukselingid ja teistsugune tuhatoosi osa, 2x airbag, pluss veel kindlasti midagi aga need on nähtavamad uuendused.
Kui remondiarvete pärast muretsed, siis tasuks vaadata vähe uuemaid ja korralikumaid, kuid ega seegi ei garanteeri muretut elu. Remontida vast kõige odavam ja lihtsam M30 (rida6) mootoriga isendit, kõige kulukam kindlasti v12, seda siis mootori poolepealt, v12 üldse kogu kapotialune majandus nii täis tuubitud ja seal ruumi väga vähe. Silla osad peaks neil kõik samad olema, nii et seal pole vahet.
92.(v12 vist juba 91.) aastal tulid mõned uuendused salongis, metallist ukselingid ja teistsugune tuhatoosi osa, 2x airbag, pluss veel kindlasti midagi aga need on nähtavamad uuendused.
Kui remondiarvete pärast muretsed, siis tasuks vaadata vähe uuemaid ja korralikumaid, kuid ega seegi ei garanteeri muretut elu. Remontida vast kõige odavam ja lihtsam M30 (rida6) mootoriga isendit, kõige kulukam kindlasti v12, seda siis mootori poolepealt, v12 üldse kogu kapotialune majandus nii täis tuubitud ja seal ruumi väga vähe. Silla osad peaks neil kõik samad olema, nii et seal pole vahet.
Viimati muutis trivium, 16.11.2007 10:09 13, muudetud 1 kord kokku.
e30
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Käisin seda autot vaatamas ja mulle tundus enamvähem OK. Üks tagauks ei tulnud väljast lahti ja seest oli nats hooldamata, aga roostet ei paistnud ja mootor töötas ilusti. Aga ees on laiad neerud. Avariitunnuseid esiosast ei tuvastanud. Samas ka kellade osutid olid punaseks värvitud - vast mõni saksa noormees tegi ise autole väikest tuuningut ja facelift'i.
Päris hea tundub, kuigi hind on vast veidi kõrgevõitu. Rooste esinemist tasub otsida uste alt servadest (seal need plastik liistud, mis koguvad niiskust enda vahele) Tagumised tiivakaared, numbritulede ümbrus kipub ka rooste minema. Lisavarustus on ka päris hea, eriti meeldivad el. nahk-sportistmed
. Mis värk selle tuhatoosiga on, tundub et tükk on välja saetud 


e30
- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Endal olund E32 89a 730 automaat viimased poolteist aastat ja ei saa küll väga kurta , arvestades sellega et ma ostsin auto samuti saksast tulnuna ,kuid väikse rahaga (sina ära niimoodi tee),sest siis tõsi ta on tahab ta ikka pidevat hoolt (loe: uusi varuosi) kuid need ei maksa väga üle mõistuse . Soovitan osta kui oled valmis kütte peale üle keskmise raha panema ja autot regulaarselt kontrollima /hooldama ,siis kestab ta kaua
Mis nupud need seal raadio kõrval, vasakul pool on?HannesT kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Käisin seda autot vaatamas ja mulle tundus enamvähem OK. Üks tagauks ei tulnud väljast lahti ja seest oli nats hooldamata, aga roostet ei paistnud ja mootor töötas ilusti. Aga ees on laiad neerud. Avariitunnuseid esiosast ei tuvastanud. Samas ka kellade osutid olid punaseks värvitud - vast mõni saksa noormees tegi ise autole väikest tuuningut ja facelift'i.