e32 730 rool raske.
e32 730 rool raske.
Käisin proovimas ühte e32 ja kuidagi tundus et rool raske;millest võib see tulla või kujutan seda ette.Ei saa öelda ,et väänasin nüüd kõigest väest kuid võrreldes 2002 a Toyotaga millega sõidan oli tunduvalt raskem.
Mis võib olla probleemiks või siis kus viga otsida.Olen omanud e34 kuid ei meenu ,et see nii raske oleks olnud.
Mis võib olla probleemiks või siis kus viga otsida.Olen omanud e34 kuid ei meenu ,et see nii raske oleks olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Variant, et roolikarbis on kõva lõtk sees olnud ja on nii palju peale keeratud, et keskosa on raskeks läinud. Variant 2, roolivõimu pump läbi ja ei anna piisavalt rõhku. See peaks ka korralikult undama. Muidugi on ka võimalus, et on tehtud mingisuguseid "ratse".
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
M4rt kirjutas:Esiteks e34 ei ole latti, teiseks härra Provokaator, kui tüüpvigadest midagi ei tea ei maksa kohe suud lahti teha
Olen ka juba pikemat aega e32 omanik ja ei tule küll midagi erilist ette mis just e32 rohkem laguneks kui teistel propelleritega mudelitel. Äkki M4rt oskad midagi konkreetsmat ära mainida, tean siis enda autol ka üle vaadata!Provokaator kirjutas:ohohma nagu toetusin kogemustale. Kui kellelgi on enam kogemusi, siis see koht ongi selleks, et teadmisi jagada. Kohe tuututama.
E32 750i 220kW 

- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Minul samuti E32 ja roolis loks sees st. rooli karbis, lõtk ei ole küll midagi hullu kuid suvel pisut laiema rehviga kulgedes hakkab rööpaid korjama ja see häirib ja sellest ka küsimus ( kui ei lähe korralikult teemase siis vabandan ) Et kas keegi on kursis kas ja kui üldse siis kus müüakse rooli karbile rem. komplekti ?
Sest uut ei kiirustaks kohe ostma ja ma arvan et kasutatud korralikku on keeruline kui mitte võimatu leida.
Sest uut ei kiirustaks kohe ostma ja ma arvan et kasutatud korralikku on keeruline kui mitte võimatu leida.
Lisan, et roolikarbil lõtku vähemaks keerates hakkab just vasakule-paremale lõppasendite poole raskemaks pooma.
Kui rooli keerates on ainult vahepeal raske, siis üks võimalusest on esimesed amordi laagrid (tavaliselt kaasneb sellele omane heli).
Aga muidu tavaline E32 roolivõim loodud suht raske (omalajal arvatavasti parim
).
Kui rooli keerates on ainult vahepeal raske, siis üks võimalusest on esimesed amordi laagrid (tavaliselt kaasneb sellele omane heli).
Aga muidu tavaline E32 roolivõim loodud suht raske (omalajal arvatavasti parim

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Sellisest vastusest on ju palju abi.M4rt kirjutas:Tean küll jah.
Milleks salatseda?
Kui tead midagi mida teised ei tea , siis võiks ju teisetga ka seda jagada

Aru ma ei saa sellistest vastustest.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Küljepinna/massi suhe on ju päris hea. Maanteel on suure sõiduautoga igal juhul parem sõita kui väiksega. Ja tagaveolisega parem kui esiveolisega.Tarvo kirjutas:Selles mõttes, et auto küljepind on ju suurem, kuhu tugeval küljetuulel mõjuda ja mis omakorda siis sõidumõnu maha võtab. Sellele aitab lõtkuga roolikarp kenasti kaasa.AARE530 kirjutas:Pikk kere/ teljevahe on maanteesõidul just eeliseks ju.
Küljepinna mõju tuleb tõsiselt esile kaubikute jms juures.
730iA e32 138kW 12/1992