Jagan oma pildimaterjali teistega, mismoodi ma parandasin sisselaske kollektorite tihendeid. truumu juures käies selgus ,et sealt saab päris palju lisaõhku ja saigi võtta see suur töö ette.
ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
ega ma ei ole suurem asi remondimees.
Download
seal lingipeal oodake natuke (Loading file info. Please wait...) selle kirja asemele tuleb download.
inz.
e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)
Viimati muutis inzzz, 03.05.2008 15:09 35, muudetud 1 kord kokku.
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Sisselaskekollektori tihendid pole sellised tavalised tihendid vaid ca 1cm pakused kummist moodustised.kapa kirjutas:sinna seda silikoni nüüd küll vaja pole kui uued tihendid ju paned![]()
Maksavad nad 1850 eeku tükk ja kulub neid 4 tükki. Sealt ka põhjus, miks asja silikooniga paradada.
Kuidas muidu mootori töö muutus? Läks oluliselt paremaks?
Aga pildimaterjal on hea, tubli!

- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
alguses käis ta nagu kokku jooksnud zili mootor.
pöörded kõikusid kohapeal 500 ja 1500 vahel, valget tossu ja bensuhaisu olid kõik kohad täis. pärast käis ideaalselt 700 pöörde juures ja ei tossu ega bensuhaisu.
inz.
pöörded kõikusid kohapeal 500 ja 1500 vahel, valget tossu ja bensuhaisu olid kõik kohad täis. pärast käis ideaalselt 700 pöörde juures ja ei tossu ega bensuhaisu.
inz.
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)
Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.maasu2 kirjutas:ja kui keegi arvab, et tegin midagi valesti siis andge sellest julgelt teada.
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
Re: e32 750 sisselaske kollektorite remont. (teistele abiks)
nuga kirjutas:Tagantjärele targutades oleks vast võinud klapikambrikaaned kah maha võtta ja nukkvõlli kohal asuva õlitustoru poldid üle kontrollida. Nende lahtipõrumine on üks m70 mootori tüüpvigadest.


oleks vist pidanud varem selle teema tegema.

inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.