E32 750il komposteerib ajusid
E32 750il komposteerib ajusid
Probleem siis selline et autoga tehti ainult väga lühikesi sõite ja enamus ajast auto seisis, autopõrand ja pagass ujus niiskuse tekitatud veest.
Sai siis krokodillidega särtsu antud ja kui käima läks siis proovisin gaasipedaali, läks pöördesse kenasti aga ainult ühe korra, peale seda võtab tuure kuni 2000rpm'inni ning sõidab max. 30kmh. Auto jäi uuesti seisma lühikeseks ajaks kuivas ruumis, suurema osa vee ja niiskuse sain välja. Panin käima ning toimis ideaalselt paar päeva ning nüüd jälle pöördesse ei lähe.
Kapoti all kõrvalistuja pool olevast relee karbist valgeid releesi käppides läheb ainult ühe korra pöördesse, siis jälle releed välja ja kui sisse tagasi panna siis ikka ühe korra ainult pöördesse. Tühikäigul tiksub nagu kell aga pöördesse ei lähe.
Kui nendes valgetes releedes lülitus toimub siis midagi lülitub õhulugejates ka. Mingit errorit ei loobi spidole ega midagi.
Hea nõu saab väärikalt tasutud.
Sai siis krokodillidega särtsu antud ja kui käima läks siis proovisin gaasipedaali, läks pöördesse kenasti aga ainult ühe korra, peale seda võtab tuure kuni 2000rpm'inni ning sõidab max. 30kmh. Auto jäi uuesti seisma lühikeseks ajaks kuivas ruumis, suurema osa vee ja niiskuse sain välja. Panin käima ning toimis ideaalselt paar päeva ning nüüd jälle pöördesse ei lähe.
Kapoti all kõrvalistuja pool olevast relee karbist valgeid releesi käppides läheb ainult ühe korra pöördesse, siis jälle releed välja ja kui sisse tagasi panna siis ikka ühe korra ainult pöördesse. Tühikäigul tiksub nagu kell aga pöördesse ei lähe.
Kui nendes valgetes releedes lülitus toimub siis midagi lülitub õhulugejates ka. Mingit errorit ei loobi spidole ega midagi.
Hea nõu saab väärikalt tasutud.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E32 750il komposteerib ajusid
Tundub nagu miski teema oleks EMLiga. armatuuris EML tuli ei põle?
EML tuli põleb kui süüde sees, käima panna kustub ära. Vilkus ka siis kui jõhkralt pedaali anda või kui külg ette kippus. Kui ASC maha võtta siis põles ka.
Viimati muutis matinuude, 17.04.2008 15:07 09, muudetud 1 kord kokku.
Kaitsmete poolt toide tuleb peale? Kaitse nr. 20 oli seal vahel vist?
Igal juhul peaks Sul elektriskeem praegu käepärast olema.
Kui pluss pirnideni jõuab ja sealt edasi EML plokini kaabel korras on (siis massi poole!), siis peab viga EML plokis endas olema.
Miks see pirn nii tähtis on? Sest kui süüde on väljas, saab EML sealt püsivat akuplussi oma mälu sisu alleshoidmiseks!
http://www.e38.org/e32/e32_87_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_88_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_89_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_90_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_91_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_92_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_93_etm.pdf
Igal juhul peaks Sul elektriskeem praegu käepärast olema.
Kui pluss pirnideni jõuab ja sealt edasi EML plokini kaabel korras on (siis massi poole!), siis peab viga EML plokis endas olema.
Miks see pirn nii tähtis on? Sest kui süüde on väljas, saab EML sealt püsivat akuplussi oma mälu sisu alleshoidmiseks!
http://www.e38.org/e32/e32_87_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_88_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_89_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_90_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_91_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_92_etm.pdf
http://www.e38.org/e32/e32_93_etm.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
eml pirnil on pidev vool olemas kui süüde sees, kõik kaitsmed on korras, nii palju kui neid leidsin, kapoti all kahes karbis ja taga istme all
kui spido külge ühendasin läks pöördesse küll aga väga uimaselt ja tühikäigul puterdas, teistkordsel käivitamisel oli tühikäigul normaalne aga enam pöördesse ei läinud
aga ikkagi miks eml pirnid ei põle armatuuris kuigi vool peale tuleb, mingi mass ei tule peale eml blokist vms
kui spido külge ühendasin läks pöördesse küll aga väga uimaselt ja tühikäigul puterdas, teistkordsel käivitamisel oli tühikäigul normaalne aga enam pöördesse ei läinud
aga ikkagi miks eml pirnid ei põle armatuuris kuigi vool peale tuleb, mingi mass ei tule peale eml blokist vms
Nime järgi otsustades on sul ju 730, mitte 750! Vabandust, kui jutt ei käi kasutajanimes mainitud autost.bemm730 kirjutas:Tere mulle see asi jäi veits segaseks,kas EML-i tuli peab põlema siis kui süüte sisse keerad ja pärast käivitumist kustub ära? Minu arust mu masinal pole ma seda kordagi põlemas näind
Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.
Ise küsin, ise vastan: Puhastasin tühikäigu mootorid ära ja vahetasin kõik vaakumvoolikud välja ja paistab, et anomaalia on kadunud, lisaks langes ka kütusekulu PÄRIS kõvastiAndres kirjutas:Autoks E32 V12 ja probleem järgmine, et vahest kaob jõud ära peale tühikäigul tiksumist ja korra ka hommikul külmalt käima pannes (sõites ei ole kordagi jamanud), kohapeal gaasitades läheb uimaselt pöördesse ja sõites on samamoodi jõuetu. Seda on ka varem esineneud aga nüüd viimasel ajal eriti tihti. Välja lülitada ja uuesti käima panek aitab vahest aga enamuskordi aitab kui sõitma hakata pöördeid kõrgemal hoides, et jõud tagasi tuleks. EML tuli armatuuris hakkab peale süüte sisse keeramist põlema ja kustub paari sekundiga, tühikäigu pöörded on normis ja mõlemad mootori pooled töötavad. Küttefiltrid, õhufiltrid ja küünlad on vahetatud. Jamada võivad ka tühikäigu mootorid aga kas siis ei peaks EML tuld vilgutama või põlema jätma? Kas jama võib ka põhjustada kuskilt sisse saav lisaõhk? Sest nüüd läks eriti hulluks peale karterituulutus klappide vahetust, mille käigus tuli tühikäigu mootorid ära võtta aga kõik voolikud ja lõdvikud on tihedad ja terved. Äkki keegi oskab soovitada mida veel vaadata ja proovida, enne kui järgmine nädal diagnostikasse lähen.

Sõnastasin valest vist jahpriitv8 kirjutas:Naljakas on ainult see, et sel autol ei ole tühikäigu mootoreid.
