5. leht 5-st
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 23.11.2019 13:57 34
Postitas sigaelmar
Äkki sa ostsid omale vähe sõitnud ja hästi hoitud auto? Suurem osa kes neid vaatavad, vaatavad ju ikka odavama otsa diisleid ja need reaalselt 300-500 tuhat sõitnud ja selge ju see, et ükski asi ei kesta igavesti. Kuigi need uuemad bemmid ei kesta võibolla sedagi.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 25.11.2019 18:54 11
Postitas Ma®tin
Eelmise aasta aprilli alguses Eestis arvele võetud auto, kuidas sul kolmas aasta läheb?
Palju sellele 170k-le juurde sõitnud oled selle ajaga?
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 10:32 04
Postitas fedja
Eelnevalt siin läbi käinud ka lexus ls võrdluseks,mul nüüd mõned tuhanded sellega ka sõidetud.
Võiks õelda,et väga hea auto,salong natuke vaiksem kui s-il ja 7.salongis olevad materjalid jäävad ehk gramm sakslastele alla,aga mitte midagi häirivat ka pole.
M&l helisüsteem sama hea ruumilise kõlaga kui bemmi logic,madalaid mängib ehk veidi pareminigi.
Sõiduomadustelt midagi vahepealset,mersu ehk oli natuke pehmem.
Üldiselt vägagi arvestatav konkurent saksa lipulaevadele.
Imelikul kombel pole ls-il näiteks pimenurga andureid,automaatseid kaugtulesid ja mis kõige häirivam,comfort suunatule funktsiooni:D
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 12:29 10
Postitas karl1
Lexuse see "puit" ja üldse salong on ikka võrreldes sakslastega küll piinlik ju.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 15:54 24
Postitas Reimers
-
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 15:57 27
Postitas sigaelmar
Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 16:02 19
Postitas Reimers
-
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 16:10 57
Postitas sigaelmar
Bemmi hiigelneerud on ka jubedad. Aga ma vaatasin praegu 2018 aasta LS i pilte ja tegelt see on jah väljast isegi jubedam kui seest.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 16:19 31
Postitas Reimers
-
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 30.11.2019 22:44 32
Postitas ooDDoo
Lexus on jaapani auto.. Kuidas üldse muidu nii autoteadjad seda üldse sakslastega ühes lauses võrdlevad. Lexus lihtsalt natuke parema varustusega toyota. Sama aastaarvuga bemm on sõiduomaduselt ikka kordades üle
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 00:37 08
Postitas Reimers
-
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 00:53 24
Postitas ooDDoo
Kui raha selle jaoks pole tulebki toyotaga sõita.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 01:23 28
Postitas Oliver.L
Mis te tegite Reimersile, et postitusi muutma hakkas?
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 09:04 00
Postitas ooDDoo
Ärme nüüd saagima hakka sellel teemal.. Eks igaüks sõidab tegelt sellise autoga milleks hetkel tahtmist ja võimalusi on. Kõige parem auto on ikkagi tööauto mida ei pea ise remontima ja kütet ostma. Olgu siis mis marki tahes.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 09:45 06
Postitas sigaelmar
Oliver.L kirjutas: ↑01.12.2019 01:23 28
Mis te tegite Reimersile, et postitusi muutma hakkas?
Ma arvan, et ta ei taha lihtsalt vaielda siin foorumis
Ta andis seda enne juba mitmes postituses mõista.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 01.12.2019 23:16 56
Postitas fedja
sigaelmar kirjutas: ↑30.11.2019 15:57 27
Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
Eks ta lõppkokkuvõttes maitse asi ole,mul oli samuti algul eelaimdus,et ega sealt jaapanist miskit head tule.
Väita,et see auto oli omal ajal kiviaeg pole küll kuidagi põhjendatav,peaks olema esimene auto millel näiteks 8 käiguline kast,otsepritsega mootor,oskab ennast iseseisvalt parkida jne asjad mis 2007a just tavapärased polnud.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 02.12.2019 06:39 36
Postitas ooDDoo
Saksa luksusautodel olid ka need asjas olemas ja parkima ennast hakkasid esimesena focused ja sarnased junne kuna nende omanikud parkida ei oska . 8k kast oli ka sakslastel erinevatel markidel erisuguseid. Otsepritsega bensukas oli ka suht tavaline nähtus. .. Ah ex iga li** kiidab ikka oma vi***u olgu see kasvõi välja veninud.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 02.12.2019 07:00 37
Postitas sigaelmar
fedja kirjutas: ↑01.12.2019 23:16 56
sigaelmar kirjutas: ↑30.11.2019 15:57 27
Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
Eks ta lõppkokkuvõttes maitse asi ole,mul oli samuti algul eelaimdus,et ega sealt jaapanist miskit head tule.
Väita,et see auto oli omal ajal kiviaeg pole küll kuidagi põhjendatav,peaks olema esimene auto millel näiteks 8 käiguline kast,otsepritsega mootor,oskab ennast iseseisvalt parkida jne asjad mis 2007a just tavapärased polnud.
Sakslased kasutasid otsepritset esimest korda 50ndatel. Massiliselt hakkasid kasutama 2000ndate alguses, ma arvan, et ikkagi enne Lexust. Volvo leiutas iseparkiva süsteemi. Pealegi on need pisikesed asjad millele sakslane tähelepanu pöörab. Lexus võis olla ka üks esimesi kes navi kasutas aga sellegipoolest jäi see jaapani autode peal pikalt pigem haruldaseks. Ja ära unusta, et ajal kui saksa autodel sai juba ammu diagnostikaga lugematul arvul üksusi diagnoosida ja seadeid muuta, pidi veel nii mõnelgi japsil veakoode juhtmejupi ja lambiga lugema.
Antud juhul peame võrdlema Lexust seitsmenda Bemmiga ja ma olen kindel, et olenemata põlvkonnast on seitsmendal Bemmil rohkem tehnoloogiat ja kaasaegsem tehnoloogia kui LS Lexusel.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 02.12.2019 11:41 01
Postitas Jaakk
Ma ei hakka Hillar Palametsa kombel ajalukku minema kuna teema pealkiri on siiskis F01 ja nende tüüpvead ja kui te tahate tuua siia teemasse high-end Toyota, siis ka see on OK. Mis sellest tipptehnoloogias laias laastus kasu on, kui auto põhikomponendid antud autodel lihtsalt katki lähevad- ma pole küll Lexuse omanikke kuulnud kurtmas, et mootor läheb lihtsalt katki (750i) või comfort ukselinke peab olema varutud kuskile lattu. Hea, et MB ka siia teemasse tõite- ma ei oska öelda kui pikalt kasutamiseks BMW või Lexus oma autosid disainib aga kevadel 2019 teatas MB, et nende 2000 alguses kasutatud pidurisüsteemi võimendid vahetatakse tehase aktsiooniga ära, sest autot pole võimalik kasutada 25 aastat ja pidurid on põhikomponent. Kahju, et 750i puhul samasugust aktsiooni ei tehta, kuigi tehas teab väga hästi, et veidi peale 100K Km on see mootor küpse. Ma olen BMW materjalide ja disainiga väga rahul ja ilmselgelt ostan järgmiseks autoks ka BMW hoolimata kõigest aga tahaks, et "seda õiget" kooslust ei peaks nii tikutulega otsima, et auto ei põhjustaks ebamaiseid väljaminekuid.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 02.12.2019 19:42 08
Postitas sigaelmar
Lihtsuses peitubki jaapani autode töökindluse võti. 30 aastat tagasi kestsid bemmi mootorid ka kui nendes veel midagi keerulist ei olnud.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 02.12.2019 20:07 05
Postitas silverMR
sigaelmar kirjutas: ↑02.12.2019 19:42 08
Lihtsuses peitubki jaapani autode töökindluse võti. 30 aastat tagasi kestsid bemmi mootorid ka kui nendes veel midagi keerulist ei olnud.
Vahemärkusena, et Lexus loodigi alles 30 aastat tagasi.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 13.12.2019 19:55 30
Postitas RazzKalbass
Lexus on hea aga kohutavalt häirib et lipulaevas on nt samad peegli lülitid mis mingid Länkaris või Corollas
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 14.12.2019 10:21 00
Postitas sigaelmar
Japsidel ja ameeriklastel on teistsugune arusaam luksusest kui Eurooplastel. Nad ei pööra pisiasjadele nii palju tähelepanu kui sakslased.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 14.12.2019 17:51 05
Postitas kaspar
RazzKalbass kirjutas: ↑13.12.2019 19:55 30
Lexus on hea aga kohutavalt häirib et lipulaevas on nt samad peegli lülitid mis mingid Länkaris või Corollas
Kle jah, hiljuti sõidetud 2018a Lexus GS püsikiiruse kang on siiani 1:1'le 2002a Corolla omaga - see annab terminile "mastaabisääst" uue tähenduse.
Eks sama perioodi bemmil, nt. F-Seeria 3 vs 7, on ka mitmeid samu nuppe, kuid Lexuse puhul on teatud kasutusel olevad asjad ikka ürgajast.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 15.12.2019 19:59 41
Postitas sigaelmar
Aga nendel uutel see elektronkell, mida Toyota oma autodele 30 aastat pannud on, on vist lõpuks mingi normaalsema vastu vahetatud?
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 16.12.2019 15:53 35
Postitas kaspar
sigaelmar kirjutas: ↑15.12.2019 19:59 41
Aga nendel uutel see elektronkell, mida Toyota oma autodele 30 aastat pannud on, on vist lõpuks mingi normaalsema vastu vahetatud?
Yep! See on kusjuures ainuke asi, millest on kahju. See kell oli nagu Legendaarne Casio käekell, mis on juba aastakümneid pea muutumatuna müügis.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 17.12.2019 18:34 05
Postitas sigaelmar
Kas S63B44 mootor on sama õnnetu kui N63B44? See mootor mis X6M peal on.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Postitatud: 17.12.2019 22:41 52
Postitas RazzKalbass
sigaelmar kirjutas: ↑17.12.2019 18:34 05
Kas S63B44 mootor on sama õnnetu kui N63B44? See mootor mis X6M peal on.
Ei ütleks et nii õnnetu, valu kannatab aga kap.remonti tahab ikka millalgi. Nagu ikka perfo mootoritega on (ka M5 V10 jne)
Enda X6Miga sai paugatud korralikult, sees käis aint Motul 10w-60 ja pidas hästi. Aga järgmiselt omanikult kuulsin, et silindriseinad olid kulunud, ls oli 120k tuuri ja pidi uue bloki tellima UM´ist. Nii et kui osta ja ilma kapremondita isend siis võiks ls olla tugevalt alla 100k