F01 —> mis tüüpvead neil on?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Rahu. Saate muidu südari veel. See ei ole sama ega ka samaväärne asi, mida 200€ eest sinna tõsta.
Jah saab panna, saab regada ning auto sõidab, aga ei ole sama;
https://aeromotors.ee/kataloog/search/61217604808" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah saab panna, saab regada ning auto sõidab, aga ei ole sama;
https://aeromotors.ee/kataloog/search/61217604808" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
EI kesta see esindusest ostetud aku kauem kui suvaline bosch agm aku.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Kestvus on oluliselt laiem mõiste. Jah, orig aku eluiga ei erine väga oluliselt premium vufflist. Nii ongi. Samal ajal on aga see kestvus, mis on energiasalvestuse- ja juhtimise materjalide erinevuses kuni 30% kaalukam. See ei olegi Honda-Toyota-Dacia... sektile ehk ei olegi sinna mõeldud, kust saab kokku hoida.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ikka on jah. Isegi elektronid mis mööda juhtmeid ringi vuravad on siis BMW logoga varustatud ja hoopis tõhusamad. Seda muidugi ainult juhul kui generaator ikka ka originaal on, mitte pole asendatud mõne Boschi vuffliga.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Bosch ei osale BMW jaoks aku tootmises. Sellel on strateegiline põhjus. See, et Varta, E., või Banner osaleb ei tähenda, et kasutatud on järelturu jaoks sama materjal.
Huumor on alati hea, aga kui see tuleb teadmatuse ja naiivsuse pealt siis peegeldab järjekordset tühikargamist. Moll, keda kasutas pikalt Audi on selles "premium elektronide" pakendamise valdkonnas kõige tuntum ja Audi omanikele tehti see juba 20 aastat tagasi selgeks kuidas ja mille poolest Audi Moll aku erineb Moll järelturu akudest.
Tühikargamise ja plõksimisega naeruvääristate eelkõige iseennast.
Huumor on alati hea, aga kui see tuleb teadmatuse ja naiivsuse pealt siis peegeldab järjekordset tühikargamist. Moll, keda kasutas pikalt Audi on selles "premium elektronide" pakendamise valdkonnas kõige tuntum ja Audi omanikele tehti see juba 20 aastat tagasi selgeks kuidas ja mille poolest Audi Moll aku erineb Moll järelturu akudest.
Tühikargamise ja plõksimisega naeruvääristate eelkõige iseennast.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Seda, et Audi on luksusautole omaselt oma raskerelvastusele omase lisavarustusega nõudlik energiatarbimise ning selle energia salvestamise ning akude sisetakistuse alla surumise jaoks kasutatavate materjalide poolest, mis ei ole tavalisele VW kliendile taskukohane.
Edasi uurib PeeterA Google abil; märksõnad materjal ja (eri)kaal.
Edasi uurib PeeterA Google abil; märksõnad materjal ja (eri)kaal.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
See lause kõlas intrigeerivalt, mistõttu ootasin mõnda tsiteeringut foorumvälisele artiklile vms.Audi omanikele tehti see juba 20 aastat tagasi selgeks kuidas ja mille poolest Audi Moll aku erineb Moll järelturu akudest.
Materjali ja erikaalu märksõnu googeldades vaevalt midagi antud üritusega seostuvat viskab.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Vaat, kui asi huvitab siis ei ole kohane nii mugav või händikäp olla - vaata ja otsi Audi foorumitest - see on täiega läbi nämmutatud teema "Moll" võtmes.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Sellist vastust oligi härra Tõnult oodata. Oma provotseerivatele väidetele ta allikaid lisada ei viitsi/taha.
tel. 51 949 859
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Seega sama adekvaatne vastus nagu minu oma.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Jah peetrikesed. Kui tahate mütsikest silmadele siis vaba turu turundus ongi teile ilusti valmis kõik kätte tooma, sh seda "muusikat" laskma, mida kuulata tahate.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Motonetis maksavad sama tootja samad kojamehed kui esinduses enam kui poole vähem. Sinu loogika järgi peaksid need poole vähem kestma
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Vaata. Ma tean kuidas on võimalik välimuselt samasugune asi toota ja viimistleda erineva omahinnaga. Muide ka kojameestest rääkides on kokkuhoiu võimalusi rohkem kui 1.
California kliimas näiteks kestavadki need motonet järelturu luuad kordades vähem vastu - lihtsalt UV on erinev.
Aku osas on faktor jällegi temperatuur ja me ei asu just leebes kliimas võrreldes näiteks Kreekaga.
Teiste sõnadega loogikat on vaja rakendada molekuli tasandil.
Kui akus on kasutatud materjaliühendid, mille omahind on kõrgem kui alternatiivil siis näeme seda erinevust ka lõpptootes. See, et kuni 30% eelise saamiseks on vaja 200% rohkem maksta ei ole BMW Premium võtmes faktor.
Jah see on faktor juba neile, kes 120 000€ asja 20 000€ eest ostab.
California kliimas näiteks kestavadki need motonet järelturu luuad kordades vähem vastu - lihtsalt UV on erinev.
Aku osas on faktor jällegi temperatuur ja me ei asu just leebes kliimas võrreldes näiteks Kreekaga.
Teiste sõnadega loogikat on vaja rakendada molekuli tasandil.
Kui akus on kasutatud materjaliühendid, mille omahind on kõrgem kui alternatiivil siis näeme seda erinevust ka lõpptootes. See, et kuni 30% eelise saamiseks on vaja 200% rohkem maksta ei ole BMW Premium võtmes faktor.
Jah see on faktor juba neile, kes 120 000€ asja 20 000€ eest ostab.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Nüüd tuleb jälgede segamiseks mingit soga. Võtab see suure tüki küljest, kui lisad mõne lingi selle 20a tagasi Audimeestele selgeks tehtu kohta Moll akude osas? Mina igatahes ei leidnud.
tel. 51 949 859
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Motonetist saad täpselt sama valeo mis esindusest..isegi karp on sama. Esndusest ostes saad ka valeo karbis.. Või sa polegi esindusest kojamehi enda autole ostnudki?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
6" ekraani kasutan täna, PeeterA. Sul endal mingi jonni tuju.
Valeo karbis BMW luuda ei ole tõesti ostnud.
Valeo karbis BMW luuda ei ole tõesti ostnud.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mina olen peetri um ist saanud valeo karbis kojamehed.. peale seda ostangi kohe valeo omad . Valeo hinnaga mitte valeo omad um hinnaga
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mina kasutan selliseid. Hallis karbis nagu ikka.
https://www.ebay.com/itm/ORIGINAL-BMW-W ... SwJr1ahrdO" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.ebay.com/itm/ORIGINAL-BMW-W ... SwJr1ahrdO" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Seal sees on raudselt valeo.. sama luud sobib ka audidele ja citroenidele jne...
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
See ei ole fakt ja OE numbriga varuosi Valeo, Bosch jpt tavalises järelmüügikanalis ei turusta. Valeo ja Bosch ei kinnita kuskil, et nende OE toodetud tooted on läbivalt samad. Piisab, et raami mingi komponent on teisest materjalist, mida palja silmaga võimatu eristada.
Pealegi saab need orig luuad ka väga erineva hinnaga.
https://h2.ee/et/Search?code=61612458015" onclick="window.open(this.href);return false;
Pealegi saab need orig luuad ka väga erineva hinnaga.
https://h2.ee/et/Search?code=61612458015" onclick="window.open(this.href);return false;
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
müstiline,et sa endiselt seda usudttsys kirjutas:See ei ole fakt ja OE numbriga varuosi Valeo, Bosch jpt tavalises järelmüügikanalis ei turusta. Valeo ja Bosch ei kinnita kuskil, et nende OE toodetud tooted on läbivalt samad. Piisab, et raami mingi komponent on teisest materjalist, mida palja silmaga võimatu eristada.
Pealegi saab need orig luuad ka väga erineva hinnaga.
https://h2.ee/et/Search?code=61612458015" onclick="window.open(this.href);return false;

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Usub nagu paavst pühakirja. Tegelikult lootusetu juhtum. Teda on korduvalt ninapidi pasahunnikuse siin topitud, karjub ikka edasi, et tegelikult on see taevamanna ja kõik kes seda ei usu on pimedad. Äärmisel juhul hakkab poliitkorrektselt keerutama nagu täna järjekordselt näha oli.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Müstika. Usk. Huumor. Naiivsus. Harimatus. Roppused.
Sõnu on veel. Valige ise omale sobiv, millega esile ronida. See foorum siin on tugevas defitsiidis ja ongi jäänud mingid hunnikusse toppijad. Toppige edasi.
Sõnu on veel. Valige ise omale sobiv, millega esile ronida. See foorum siin on tugevas defitsiidis ja ongi jäänud mingid hunnikusse toppijad. Toppige edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Lõpetad kooli ära ja siis äppiga tõmbad alla.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
20 aastat tagasi tegi Moll koolis käinud inimesele arusaadavas keeles teatavaks, mis määrab ära käivitusakuna kasutava plii-kaltsiumaku kvaliteedi. Suures osas määrab aku kestvuse ja muud näitajad ära plii sisaldus. Plii sisaldus on aga lihtsalt mõõdetav kaalumise teel. Mida suurem on plii sisaldus seda raskem on aku.
Sveitslase füüsika on kättesaadav https://www.cadex.com/en" onclick="window.open(this.href);return false; eestvedamisel.
https://batteryuniversity.com/learn/arc ... dern_times" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänasel päeval näiteks autol Audi originaal (tootja Varta): 000915105DL AUTOAKU 110AH/520A : 29,1 kg
Vastavalt samas mõõdus ja andmetes järelturu asendus: https://aeromotors.ee/kataloog/search/000915105DL" onclick="window.open(this.href);return false;
Varta 610402092 SILVER I1 110AH 920A 393x175x190mm : 24,48 kg
https://tooted.aeromotors.ee/assets/000 ... 334258.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei saa võtta automaatselt, et järelturu toode ja originaal on samaväärsed - rääkimata veel, et sama.
Teiseks, kui juba jutt Audi peale läks, on kaasaegse Audi jaoks veel oluline BEM koodi olemasolu, sest kasutab nn kinnist süsteemi ja seda järelturu akule ei väljastata. Jah jällegi saab ka ilma - saab, aga auto on rumalam ning aku eluiga korduvalt ja korduvalt tõestatud, et lühem. Lühem jaguneb veel omakorda kaheks: a) lühem seetõttu, et järelturu aku; b) BEM koodita regamata aku.
VCDS üks levinum VAG töövahend. https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW on selles mõttes liberaalse nn lahtise süsteemi rakendanud, mis on vaesamapoolset järelturgu arvestades vahem halvem valik, aga sellegi poolest on OEM aku alati erinev rida-müügis olevate kõrval ja see ilmselt ei muutu kunagi, sest juba pikemat aega ei ole asi pelgalt ainult mingis akukärjes vaid akusüsteemis;
https://batteryuniversity.com/learn/art ... _a_battery" onclick="window.open(this.href);return false;
Sveitslase füüsika on kättesaadav https://www.cadex.com/en" onclick="window.open(this.href);return false; eestvedamisel.
https://batteryuniversity.com/learn/arc ... dern_times" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänasel päeval näiteks autol Audi originaal (tootja Varta): 000915105DL AUTOAKU 110AH/520A : 29,1 kg
Vastavalt samas mõõdus ja andmetes järelturu asendus: https://aeromotors.ee/kataloog/search/000915105DL" onclick="window.open(this.href);return false;
Varta 610402092 SILVER I1 110AH 920A 393x175x190mm : 24,48 kg
https://tooted.aeromotors.ee/assets/000 ... 334258.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei saa võtta automaatselt, et järelturu toode ja originaal on samaväärsed - rääkimata veel, et sama.
Teiseks, kui juba jutt Audi peale läks, on kaasaegse Audi jaoks veel oluline BEM koodi olemasolu, sest kasutab nn kinnist süsteemi ja seda järelturu akule ei väljastata. Jah jällegi saab ka ilma - saab, aga auto on rumalam ning aku eluiga korduvalt ja korduvalt tõestatud, et lühem. Lühem jaguneb veel omakorda kaheks: a) lühem seetõttu, et järelturu aku; b) BEM koodita regamata aku.
VCDS üks levinum VAG töövahend. https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW on selles mõttes liberaalse nn lahtise süsteemi rakendanud, mis on vaesamapoolset järelturgu arvestades vahem halvem valik, aga sellegi poolest on OEM aku alati erinev rida-müügis olevate kõrval ja see ilmselt ei muutu kunagi, sest juba pikemat aega ei ole asi pelgalt ainult mingis akukärjes vaid akusüsteemis;
https://batteryuniversity.com/learn/art ... _a_battery" onclick="window.open(this.href);return false;
PeeterA kirjutas:Nüüd tuleb jälgede segamiseks mingit soga. Võtab see suure tüki küljest, kui lisad mõne lingi selle 20a tagasi Audimeestele selgeks tehtu kohta Moll akude osas? Mina igatahes ei leidnud.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 334
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Nalja nabani 
Mul on tunne(tunne võib olla petlik muidugi), et kodanik keerab ise enda sees ise enda vastu ja lõpetab vaikselt oma eluküünla veel nõndamoodi.
"Rõhutud geenius", "Tänapäeva Da Vinci", "Selle sajandi Tesla" Oleks vaid mõned tiitlid mida võiks TTsysile jagada.
Miks sa ometi kuskil salajases punkris ei tööta ning eliidile ei allu? Miks sa ise osa eliidist ei ole? Miks sa ise eliit ei ole? Miks sa töötad kuskil sopases Eestis ja vaidled kõige mõttetumate ahvidega kuskil foorumis?
Sinu jutt on ju puhas kuld. Alati on keegi teine valedel jälgedel. Alati on kellelgi teisel vale informatsioon.
Milleks üldse vaevata enda närve ja aega kellegi meiesugustega vaidlemiseks, kui sellest niikuinii mitte mingit kasu pole? Ahvid lasevad ikka järelturu kõntsaga ringi ja olenemata, et minu 40€sed luuad(komplekti hind) pühivad juba kolmandat aastat minu daily autol esiklaasi, siis on ilmselgelt kuskil minus eksitus ja ilmselt on minu silmanägemine niivõrd kehva, et ma lihtsalt ei näe, kui kehvasti need luuad tegelikult pühivad.
Ei, ausalt siin pole ju midagi naljakat. Inimene üritab järjest meid, harimatuid, harida viidetega, mis tegelikult on sisutühjad. Ma võin ka siia suvalise lingi panna ja öelda, et see ütleb antud teema kohta kõik ära https://iviniinep.weebly.com/bipolaarne-haumlire.html
Aga ilmselt on kodanikul jälle sada häda, küll on info kallutatud, küll on info välja mõeldud.
Teate, mis on esimene tähelepanek hulluks mitte minemise kohta?
Siis kui inimene ise ütleb, et ta läheb hulluks.
Paldiski mnt. ääres olevas asutuses ei tunnista ükski paranematu oma seisundit.
Siin ei olegi midagi teha, kui palju edu soovida ja küsida, kas TTSYS ka "cicada 3301" omal ajal lahendatud sai?
Sai siis üks sisukas vastus tüüphädade valdkonnast.

Mul on tunne(tunne võib olla petlik muidugi), et kodanik keerab ise enda sees ise enda vastu ja lõpetab vaikselt oma eluküünla veel nõndamoodi.
"Rõhutud geenius", "Tänapäeva Da Vinci", "Selle sajandi Tesla" Oleks vaid mõned tiitlid mida võiks TTsysile jagada.
Miks sa ometi kuskil salajases punkris ei tööta ning eliidile ei allu? Miks sa ise osa eliidist ei ole? Miks sa ise eliit ei ole? Miks sa töötad kuskil sopases Eestis ja vaidled kõige mõttetumate ahvidega kuskil foorumis?
Sinu jutt on ju puhas kuld. Alati on keegi teine valedel jälgedel. Alati on kellelgi teisel vale informatsioon.
Milleks üldse vaevata enda närve ja aega kellegi meiesugustega vaidlemiseks, kui sellest niikuinii mitte mingit kasu pole? Ahvid lasevad ikka järelturu kõntsaga ringi ja olenemata, et minu 40€sed luuad(komplekti hind) pühivad juba kolmandat aastat minu daily autol esiklaasi, siis on ilmselgelt kuskil minus eksitus ja ilmselt on minu silmanägemine niivõrd kehva, et ma lihtsalt ei näe, kui kehvasti need luuad tegelikult pühivad.
Ei, ausalt siin pole ju midagi naljakat. Inimene üritab järjest meid, harimatuid, harida viidetega, mis tegelikult on sisutühjad. Ma võin ka siia suvalise lingi panna ja öelda, et see ütleb antud teema kohta kõik ära https://iviniinep.weebly.com/bipolaarne-haumlire.html
Aga ilmselt on kodanikul jälle sada häda, küll on info kallutatud, küll on info välja mõeldud.
Teate, mis on esimene tähelepanek hulluks mitte minemise kohta?
Siis kui inimene ise ütleb, et ta läheb hulluks.
Paldiski mnt. ääres olevas asutuses ei tunnista ükski paranematu oma seisundit.
Siin ei olegi midagi teha, kui palju edu soovida ja küsida, kas TTSYS ka "cicada 3301" omal ajal lahendatud sai?
Sai siis üks sisukas vastus tüüphädade valdkonnast.
Süda on BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ma vastan. Aga vastan 1 tingimusel. See tingimus on, et lased mõõta oma IQ+SQ ja avalikustad kui antud teksti allkirja, et ei ole ise täis enesevihkamist ja lootusetust, kuna pitsatiga töötu ning võlgades.
See oli hea: "Maania episoodi ajal võib inimene impulsiivselt oma tööst loobuda, võtta laene, teha osteldes tühjaks oma pangakaardid ning tunda end puhanuna juba paaritunnise une järel. Depressiooni episoodi ajal võib sama inimene olla liialt väsinud, et voodist tõusta, olla täis enesevihkamist ja lootusetust, kuna on töötu ning võlgades."
Mulle meeldib huumor - tootke juurde.
Tsiteeritud seetõttu, et kodaniku "elu ameerika mägedel" võib hommikuks või kui rohud toimima hakkavad sinna maania episoodi tagasi pöörduda ja oma postituse kustutada ning siis ei saada jälle pikalt aru, millest jutt käis.



See oli hea: "Maania episoodi ajal võib inimene impulsiivselt oma tööst loobuda, võtta laene, teha osteldes tühjaks oma pangakaardid ning tunda end puhanuna juba paaritunnise une järel. Depressiooni episoodi ajal võib sama inimene olla liialt väsinud, et voodist tõusta, olla täis enesevihkamist ja lootusetust, kuna on töötu ning võlgades."
Mulle meeldib huumor - tootke juurde.

Tsiteeritud seetõttu, et kodaniku "elu ameerika mägedel" võib hommikuks või kui rohud toimima hakkavad sinna maania episoodi tagasi pöörduda ja oma postituse kustutada ning siis ei saada jälle pikalt aru, millest jutt käis.
WhoIsTheMaster kirjutas:Nalja nabani
Mul on tunne(tunne võib olla petlik muidugi), et kodanik keerab ise enda sees ise enda vastu ja lõpetab vaikselt oma eluküünla veel nõndamoodi.
"Rõhutud geenius", "Tänapäeva Da Vinci", "Selle sajandi Tesla" Oleks vaid mõned tiitlid mida võiks TTsysile jagada.
Miks sa ometi kuskil salajases punkris ei tööta ning eliidile ei allu? Miks sa ise osa eliidist ei ole? Miks sa ise eliit ei ole? Miks sa töötad kuskil sopases Eestis ja vaidled kõige mõttetumate ahvidega kuskil foorumis?
Sinu jutt on ju puhas kuld. Alati on keegi teine valedel jälgedel. Alati on kellelgi teisel vale informatsioon.
Milleks üldse vaevata enda närve ja aega kellegi meiesugustega vaidlemiseks, kui sellest niikuinii mitte mingit kasu pole? Ahvid lasevad ikka järelturu kõntsaga ringi ja olenemata, et minu 40€sed luuad(komplekti hind) pühivad juba kolmandat aastat minu daily autol esiklaasi, siis on ilmselgelt kuskil minus eksitus ja ilmselt on minu silmanägemine niivõrd kehva, et ma lihtsalt ei näe, kui kehvasti need luuad tegelikult pühivad.
Ei, ausalt siin pole ju midagi naljakat. Inimene üritab järjest meid, harimatuid, harida viidetega, mis tegelikult on sisutühjad. Ma võin ka siia suvalise lingi panna ja öelda, et see ütleb antud teema kohta kõik ära https://iviniinep.weebly.com/bipolaarne-haumlire.html
Aga ilmselt on kodanikul jälle sada häda, küll on info kallutatud, küll on info välja mõeldud.
Teate, mis on esimene tähelepanek hulluks mitte minemise kohta?
Siis kui inimene ise ütleb, et ta läheb hulluks.
Paldiski mnt. ääres olevas asutuses ei tunnista ükski paranematu oma seisundit.
Siin ei olegi midagi teha, kui palju edu soovida ja küsida, kas TTSYS ka "cicada 3301" omal ajal lahendatud sai?
Sai siis üks sisukas vastus tüüphädade valdkonnast.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Audile annab väga edukalt aftermarket akut kodeerida.. Kodeerisin edukalt enda q7 mele aftermarket aku.
Kui sa ise midagi ei oska, siis kohe kindlasti ei pea olema ilmvõimatu.. Lepi sellega, et ka sina ei tea ka kõigest kõike. Nagu meie kõik.
Kui sa ise midagi ei oska, siis kohe kindlasti ei pea olema ilmvõimatu.. Lepi sellega, et ka sina ei tea ka kõigest kõike. Nagu meie kõik.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega