Vii oma kompusse parandustegur sisse, siis hakkab ka õigeid numbreid näitama. Peidetud funktsioon nr. 20 on selleks.Ergo730 kirjutas:...kompuuter näitab keskmiseks 17,9 L/100 km.
Kompuutri järgi laseb sõita veel 60 km....tegelikuks keskmiseks 19 + mida arvad ?
Auto vahetus 730 vastu.Kas nii ongi?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Äkki sa Priit viitsid räägida sellest lähemaltpriitv8 kirjutas:Vii oma kompusse parandustegur sisse, siis hakkab ka õigeid numbreid näitama. Peidetud funktsioon nr. 20 on selleks.Ergo730 kirjutas:...kompuuter näitab keskmiseks 17,9 L/100 km.
Kompuutri järgi laseb sõita veel 60 km....tegelikuks keskmiseks 19 + mida arvad ?

V8
See oleneb sellest, mis seisukorras auto sa ostad, kus sa remondid ja mis kvaliteediga varuosasid kasutad.Elmut kirjutas:Hmm.kuni 5000 hooldusele? Naljamees oled? Kui korralikult sõita siis mis seal ikka nii hullult kulub?
Näiteks ainuüksi tavalised amordid kõige odavamas kohas maksavad 5000.- 4 tükki.
Olenevalt auto seisukorrast võiks remondi peale minna pärast auto ostu 0 kuni miks ka mitte 20000 ja seejärel aastas vähemalt 5000 krooni.
Mina pole odavamalt nii vana autoga veel hakkama saanud.
NB! Suurte mootorite juures on üks huvitav nüanss.
Nimelt ei olene kütusekulu enam nii oluliselt käigukastist.
Iseasi, kas 3,0 R6 on juba piisavalt suur mootor selle väite kinnituseks.
Ei saa mina ka nendest koodide sisestamistele pihta....hea meelega paluks targematelt abi.parbmw- kirjutas:Äkki sa Priit viitsid räägida sellest lähemaltpriitv8 kirjutas:Vii oma kompusse parandustegur sisse, siis hakkab ka õigeid numbreid näitama. Peidetud funktsioon nr. 20 on selleks.Ergo730 kirjutas:...kompuuter näitab keskmiseks 17,9 L/100 km.
Kompuutri järgi laseb sõita veel 60 km....tegelikuks keskmiseks 19 + mida arvad ?
Sa vist eriline optimistElmut kirjutas:Hmm.kuni 5000 hooldusele? Naljamees oled? Kui korralikult sõita siis mis seal ikka nii hullult kulub?

Kõik oleneb ju sellistest asjadest nagu: igapäevane kilometraaz, eesti teed, jalanumber+selle raskus kofitsient

Kui sa hoiad autot garaazis ja teed ainult pühapäiviti paar tiiru siis jah 5000 per kuu on liiast aga kui sa ikka kasutad seda igapäeva liikluses siis see summa ei olegi nii suur.
Autoomanikul on rohkem kulusi kui ainult bensiinitsekid.
E32 750i 220kW 

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kusjuures mul ei kulu küll 5000 kuus, pigem kuskil 5-7 tuhat iga 3-4 kuu tagant kus vahetan mingi pisityki ja ometigi sõidan oma autoga igajummalapäev.arnie kirjutas:Sa vist eriline optimistElmut kirjutas:Hmm.kuni 5000 hooldusele? Naljamees oled? Kui korralikult sõita siis mis seal ikka nii hullult kulub?.
Kõik oleneb ju sellistest asjadest nagu: igapäevane kilometraaz, eesti teed, jalanumber+selle raskus kofitsient, kui korras on sinu jaoks korras (kas oled pedant või mitte).
Kui sa hoiad autot garaazis ja teed ainult pühapäiviti paar tiiru siis jah 5000 per kuu on liiast aga kui sa ikka kasutad seda igapäeva liikluses siis see summa ei olegi nii suur.
Autoomanikul on rohkem kulusi kui ainult bensiinitsekid.
Selle pärast märkisingi 1000-5000 sõltuvalt individuaalsest pedantsuse tasemest. Minulgi ei kulu 5000 aga iga üleliignegi "rubla" läheb loosi. See auto on nagu Tallinna linn mis kunagi valmis ei saatoivoku kirjutas:kusjuures mul ei kulu küll 5000 kuus, pigem kuskil 5-7 tuhat iga 3-4 kuu tagant kus vahetan mingi pisityki ja ometigi sõidan oma autoga igajummalapäev.arnie kirjutas:Sa vist eriline optimistElmut kirjutas:Hmm.kuni 5000 hooldusele? Naljamees oled? Kui korralikult sõita siis mis seal ikka nii hullult kulub?.
Kõik oleneb ju sellistest asjadest nagu: igapäevane kilometraaz, eesti teed, jalanumber+selle raskus kofitsient, kui korras on sinu jaoks korras (kas oled pedant või mitte).
Kui sa hoiad autot garaazis ja teed ainult pühapäiviti paar tiiru siis jah 5000 per kuu on liiast aga kui sa ikka kasutad seda igapäeva liikluses siis see summa ei olegi nii suur.
Autoomanikul on rohkem kulusi kui ainult bensiinitsekid.

E32 750i 220kW 

kunagi (ca pool aastat tagasi) liikusin õhtuti 730i ga ja ühel päeval kui sain korda 525tds (e39) - sellest saadik olen käivitanud seda saatanat aint et kolvid poleks kinni kiilund... ühesõnaga minuarust mõttetu auto. e39 võtab ca 8-9 l sajale kui kohalt minna ratas suitsedes ja maanteel vabalt 6 sajale.... ei pea isegi end vaevama et võtaks vähem.. lihtsalt rohkem ei võta....
Muidu ikka 730i ON ÜLEKÕIGE DRIFTIMISE ALAL kuskil vaikses linnas
, ükski tds ei saa nii teha kui vana pommikindel e32 730i ---
tahtsin öelda seda et ära osta endale igapäevaliikuriks seda hirmsat looma... ei ole mõtet pidada autot kus tööle minnes võtab vihmase ilmaga näiteks 17sajale... Aga driftimiseks ja öösiti kruiisimiseks on ta parim. Hea kombinatsioon on kui aias seisab 524/525tds ja e32. ma ei käsi kuid lihtsalt see on minu arvamus sellest asjas... JA SELLEGA ma arvan ON NÕUS KA PALJUD FOORUMLASED
Muidu ikka 730i ON ÜLEKÕIGE DRIFTIMISE ALAL kuskil vaikses linnas

tahtsin öelda seda et ära osta endale igapäevaliikuriks seda hirmsat looma... ei ole mõtet pidada autot kus tööle minnes võtab vihmase ilmaga näiteks 17sajale... Aga driftimiseks ja öösiti kruiisimiseks on ta parim. Hea kombinatsioon on kui aias seisab 524/525tds ja e32. ma ei käsi kuid lihtsalt see on minu arvamus sellest asjas... JA SELLEGA ma arvan ON NÕUS KA PALJUD FOORUMLASED
Mina küll soovitan e32-te kui siis juba 735, kuna kere on ikka raske ja kütuse kulu on sama!!
Olen omanud kahte e34-ja ja ühte e36, e32 neidega ikka võrrelda ei sa-mugavus ja ruumikus!!
Pole see ramont midagi nii kallis, kui just mingit ronti ei sa- nagu mina sain.
Veemiku ja alusvankri varuosad sama kallid kui e34-jal, kuna ise just tegin silla remondi ja muu sinna kuuluva.
Osta e32 ära ja sõida veits siis näed, kui ei meeldi saad alati ju maha müüa ja e34 aseme osta!!
Olen omanud kahte e34-ja ja ühte e36, e32 neidega ikka võrrelda ei sa-mugavus ja ruumikus!!
Pole see ramont midagi nii kallis, kui just mingit ronti ei sa- nagu mina sain.
Veemiku ja alusvankri varuosad sama kallid kui e34-jal, kuna ise just tegin silla remondi ja muu sinna kuuluva.
Osta e32 ära ja sõida veits siis näed, kui ei meeldi saad alati ju maha müüa ja e34 aseme osta!!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=obcErgo730 kirjutas:Ei saa mina ka nendest koodide sisestamistele pihta....hea meelega paluks targematelt abi.parbmw- kirjutas:Äkki sa Priit viitsid räägida sellest lähemaltpriitv8 kirjutas:Vii oma kompusse parandustegur sisse, siis hakkab ka õigeid numbreid näitama. Peidetud funktsioon nr. 20 on selleks.
Ka UM peaks sind selle küsimusega aitama.
Nõus nende seisukohtadega! Olen omanud 6 a tagasi E23 (3,2 mootoriga), praegu sõidan E38 730i-ga. Mõlemal on küttekulu olnud laias laastus 16-18/100 km linnasõidul. Maanteel võttis E23 rohkem tänu kolmekäiguliselearnie kirjutas: Kui tahad seitsmest siis automaat on elementaarne.
Kui tahad seitsmest siis ära arvuta mitu liitrit sajale.
Kui tahad seitsmest siis arvesta igakuiste 1000-5000.- hooldustega
(autot vaja korras hoida)
Kui sa tahad vahetada viiest seitsmele kuna kütuse kulu on peaaegu sama (ära usu seda keskmist juttu 10l/100km), siis jää ikka viiese juurde.
Viies ja seitsmes on kaks täiesti erinevat autot ja nendel on kaks täiesti erinevat sihtgruppi, kui tahad vahetust siis pead arvestama kindlasti suuremate kuludega.
Kaalutle tõsiselt ennem kui kaubaks läheb.

Korrashoidmise pealt ei soovita eriti kokku hoida, sest muidu võid samahästi volga osta - saad ka suure auto, mis laguneb ja näeb sama pann välja. Minu põhieesmärgiks on ikka see, et kõik varustus mis peal on peab ka töötama. See 1000-5000 kuus on reaalne summa. Oleneb kuidas auto ostul joppab seisukorraga ja eelmise omanikuga. Mul oli korralik omanik, hoidis garaažis, remontis jne.
Sellegipoolest näit. parkimisandurid ei töötanud - remont 700 ja midagi peale koos sinnaläinud relee hinnaga. Karterituulutuse klapp koos vahetusega - 3000 ja midagi. Õli vahetasin - 8 liitrit (V8). Kütuseluugi kesklukk vahetasin - 665 kr jne. Kampaania korras sai mõned sillajupid vaetatud jne.
Ühesõnaga, nipet-näpet jooksvalt teed ära, mis vead tekkivad, saad mõistlikult hakkama. Aga p****kukkunud 7-sajast hakata elule putitama - siis saad selle rahaga osta juba kaks samasugust korralikku mis sinna läheb.
kas see oli se membraan ve?hotwing kirjutas: Karterituulutuse klapp koos vahetusega - 3000
735i andmed kompu järgi ja ma kergejalaga
linn tuleb igatahes mul 14,5 - 15,9
maantee 8,2 - 9,2
keskime siis kompu järgi 60% linna 40% maantee 12,5l/100
kas sa tahad V8 või R6 te?
mugavusest ei hakka rääkima seda pole mõtet siin välja tuua, lipulaev ikkagist

lmselt siis. See, mis on sisselaskekollektori tagaotsas, vastu salongi seina. Jupp ise maksab mingi 500.- vist, aga nad tegid diagnosti kõigepealt (pidi öösel väljas olema ja siis lükati külmalt sisse aparaadi külge), ja seejärel jamasid vahetamisega tükk aega.Martin_S kirjutas:
kas see oli se membraan ve?
Olen tähele pannud, et see linnakulu sõltub suures osas sellest, et kui palju külmakäivitusi teed. Kui sõidad lühikesi otsi ainult siis tuleb kulu tunduvalt suurem. Liiklusolud ka mõjutavad muidugi.[/quote]735i andmed kompu järgi ja ma kergejalaga
linn tuleb igatahes mul 14,5 - 15,9
maantee 8,2 - 9,2
keskime siis kompu järgi 60% linna 40% maantee 12,5l/100
3000.- on ikka veits ülehinnatud töö kuidagihotwing kirjutas:lmselt siis. See, mis on sisselaskekollektori tagaotsas, vastu salongi seina. Jupp ise maksab mingi 500.- vist, aga nad tegid diagnosti kõigepealt (pidi öösel väljas olema ja siis lükati külmalt sisse aparaadi külge), ja seejärel jamasid vahetamisega tükk aega.Martin_S kirjutas:
kas see oli se membraan ve?


Nii et sellisel juhul kui tegelikult ise teha juppide vahetus siis saab selle 7meka ülevalpidamise suht odavaks
muidugi reedel kui paak kuival siis panen paagi täis ja vaatan palju vurada saab.
eks mul tegelt suht lühikesed otsad on tööle 7km ja sealt tagasi sama palju. aga seda olen märganud et töö temp jõuab kätte suht kiiresti...hotwing kirjutas: Olen tähele pannud, et see linnakulu sõltub suures osas sellest, et kui palju külmakäivitusi teed. Kui sõidad lühikesi otsi ainult siis tuleb kulu tunduvalt suurem. Liiklusolud ka mõjutavad muidugi.
eile vaatasin komput see näitas keskmist 11l/100 nii et igatahes pole üldse hullu midgai
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
enda auto näite varal võin öelda, et bensukulu on täiesti poh***. rohkem tuleb vaadata auto seisukorda ja eeldatavaid hoolduskulusid. minu jaoks hakkaks küttekulu määrama võibolla siis, kui sõita tuleb tõesti palju, a la 40000 aastas ja rohkem (siis tuleks kõne alla traktorimootor või väiksem auto - kolmekas vms).
mina ostsin heas korras hooldatud auto üsna kallilt ('95 530iA) ja ikkagi kui tahta auto ideaalsesse korda saada, pole mingit probleemi kulutada poole aasta jooksul 20k+ (korralised õlivahetused, veermikuremont jms nipet-näpet) + veel välise tilu-lilu ja mugavuse peale teist sama palju (veljed, muusika, tuled jne).. seitsmes seeria on veel kulukam..
loo moraal on see, et:
* kütet läheb suurel ja raskel bensukal PALJU (linn 15+, maantee 10+)
* remondiks on vaja varuda kas PALJU raha (kui ise ei tee) või PALJU aega ja natuke vähem raha (kui teed ise), muidu pead sõitma panniga millel üks häda ajab teist taga.
* mugavus maksab!
mina ostsin heas korras hooldatud auto üsna kallilt ('95 530iA) ja ikkagi kui tahta auto ideaalsesse korda saada, pole mingit probleemi kulutada poole aasta jooksul 20k+ (korralised õlivahetused, veermikuremont jms nipet-näpet) + veel välise tilu-lilu ja mugavuse peale teist sama palju (veljed, muusika, tuled jne).. seitsmes seeria on veel kulukam..
loo moraal on see, et:
* kütet läheb suurel ja raskel bensukal PALJU (linn 15+, maantee 10+)
* remondiks on vaja varuda kas PALJU raha (kui ise ei tee) või PALJU aega ja natuke vähem raha (kui teed ise), muidu pead sõitma panniga millel üks häda ajab teist taga.
* mugavus maksab!
Kas kisub jälle kütusekuluteemakskätteära...
Lihtne:
tuleb osta teine auto kõrvale. pole üldse poosetamise asi, vaid pigem emotsiooniliselt tasakaalustav. paned auto käima ja tead, et tartust tallinna maksab 160.- eeki.
samas kui tahad, veered oma 32-a välja....
ja sama sõit maksab 285.- eeki, saad aru. millega sõidad.
osta omale E-32
ei kahetse.
Lihtne:
tuleb osta teine auto kõrvale. pole üldse poosetamise asi, vaid pigem emotsiooniliselt tasakaalustav. paned auto käima ja tead, et tartust tallinna maksab 160.- eeki.
samas kui tahad, veered oma 32-a välja....

ja sama sõit maksab 285.- eeki, saad aru. millega sõidad.
osta omale E-32

ei kahetse.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Kütuse kulutamine on alati olnud teema omaette. Kui kurdetakse 7-mese janususe üle, siis vahest vaataks linnas ringi. Üsna palju on masinaid mis kulutavad julgelt 15 L/100km. Kui nimetame 7-mest ebapraktiliseks autoks, siis kõrvutaks seda näiteks meeste mänguasja Subaru-ga. Subaru-t on palju, samas samamoodi mõttetu auto. Raputab kui ****, kütust neelab kui 1,5 7-est, ülalpidamine (lagunemisel) kuldkirves, ostuhinnast rääkimata jne.
Pakuks siiski E32 oma olemusele vastavalt väga odav lõbu olema. Alates varuosast kuni tema suhteliselt lihtsalt teostava hoolduse ja remondini.
E32 ostetakse siiski väikse rahaga vanainimese sõidurõmu saamiseks ja selle soetaja teab tavaliselt, et ta ostab just seda autot ja ta ei kõigu muude markide või mudelite vahel.
Jagan täiesti siin teiste väljaöeldut-kui sa ei tea, et sa tahad E32-te, siis ära seda autot soeta. 7-sega ei käi kokku jutt praktilisusest ja nn normaalsusest. Kui sul raha jagub ja tahad olla ilus poiss, siis võta ikka juba E38
Pakuks siiski E32 oma olemusele vastavalt väga odav lõbu olema. Alates varuosast kuni tema suhteliselt lihtsalt teostava hoolduse ja remondini.
E32 ostetakse siiski väikse rahaga vanainimese sõidurõmu saamiseks ja selle soetaja teab tavaliselt, et ta ostab just seda autot ja ta ei kõigu muude markide või mudelite vahel.
Jagan täiesti siin teiste väljaöeldut-kui sa ei tea, et sa tahad E32-te, siis ära seda autot soeta. 7-sega ei käi kokku jutt praktilisusest ja nn normaalsusest. Kui sul raha jagub ja tahad olla ilus poiss, siis võta ikka juba E38

Mis ta "kisub"? Teema algataja juba algatas selle küttekulu teemana.Genne kirjutas:Kas kisub jälle kütusekuluteemakskätteära...
Lihtne:
tuleb osta teine auto kõrvale. pole üldse poosetamise asi, vaid pigem emotsiooniliselt tasakaalustav. paned auto käima ja tead, et tartust tallinna maksab 160.- eeki.
samas kui tahad, veered oma 32-a välja....
ja sama sõit maksab 285.- eeki, saad aru. millega sõidad.
osta omale E-32![]()
ei kahetse.

Selles mõttes küll, et kui sa oled ka üks neist inimestest kes tuttavat seitsmesega näevad, ja esimene küsimus on: "palju kütet võtab" vms. siis ei soovita tõesti osta seda autot. Parem otsi hea varustusega ja sobiva mootoriga viiene ja ei ole seegi si** auto!
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
suurema mootoriga viiesed võtavad laias laastus samamoodi kütet..Mis ta "kisub"? Teema algataja juba algatas selle küttekulu teemana.![]()
Selles mõttes küll, et kui sa oled ka üks neist inimestest kes tuttavat seitsmesega näevad, ja esimene küsimus on: "palju kütet võtab" vms. siis ei soovita tõesti osta seda autot. Parem otsi hea varustusega ja sobiva mootoriga viiene ja ei ole seegi si** auto!
kui sõidetakse palju ja küttekulu on probleem, siis pigem kolmene või diisel.
oli minulgi kunagi selline vana 7mene. 735, manuaal kastiga veel kusjuures ja kuidagi ei saanud seda kulu alla 15-16ne. eriti veel kui piitsa andsid siis oli koguaeg ees 35.5 vist või mis see maksimum kulu sai olla enam ei mäletagi. aga arvesta viiesega võrreldes on remont ikka tunduvalt kallim... edu igatahes 
