1. leht 1-st

E32 läks keema.. R6 mootor

Postitatud: 11.03.2005 12:19 45
Postitas E32
Mure selline, et täna hommikul hakkasin sauelt tallinna poole sõitma ja kuulsin kahtlast häält, et nagu ventika rihm libiseks :? kord tegi häät kord mitte jõudes Pärnu mnt -le hääl kadus ja kõik oli normaalne.... kuid Laagris äkki kompuuter ütles et jahutusvedeliku temp kõrge ! Oli tõepoolest sinna pea punaseni osuti liikunud... jätsin auto seisma ja sealt paagi ülejooksu torust jooksis tosooli vähe välja ! mootor oli jahtunud proovisin edasi sõita kuid mingi kilometir pärast jälle hakkas keema :evil:

Ah jah auto ei läinud soojaks kah üldse kuigi, tavaliselt selle aja peale saab juba mütsi ja kindad pest/käest ära võtta :D

oskab keegi nõu anda ? milels võib asi olla ? veepump ? :|

Postitatud: 11.03.2005 12:36 28
Postitas AARE540
Põhimõtteliselt vähemalt osad märgid näitavad, et termostaat on kinni...

Postitatud: 11.03.2005 12:51 37
Postitas Mati_H
Kui salong ka soojaks ei läinud, siis ei saa termostaadi viga arvatavasti olla? Veepump loogilisem.

Postitatud: 11.03.2005 12:57 49
Postitas E32
hmm oletasin kah seda, sest rihm nagu lambist libises varem pole seda kunagi olnud... äkki veepumbal labad maas :roll: !? külmus ära :?

Postitatud: 11.03.2005 15:08 49
Postitas Aare
veepump

Postitatud: 11.03.2005 15:20 50
Postitas Margus_L
jajah.. ikka soovitatakse enne suuremaid külmasid vahel saada sooja garaazi et ära kuivaksid strateegilised kohad vältimaks selliseid õnnetusi..(endal kah paraku isiklik automaja puudub kuid tööjuures korra nädalas ikka saab masina üles sulatada) üks sõber mul käib näituseks vanematel korra nädalas külas just sel põhjusel et neil seal soe garaazh

Postitatud: 11.03.2005 16:10 42
Postitas Jarlo
minu hinnangul viitab jahutusvedeliku külmumisele (süldistumisele)radiaatorites. Mul oli sama juhtum: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Küsiks huvi pärast, kas tegu on hiljuti eestisse saabunud masinaga ja ühtegi tõsist talve pole üle elanud?

Postitatud: 11.03.2005 17:19 46
Postitas E32
ei auto on eestis 2003 märtsist 3 aasta läheb :) huvitav on ka see, et eelmiste külmade ajal ei ole autoga midagi juhtunud (seisis 2 nädalat väljas kordagi sõitmata ) ja hiljuti sai ka -40 jahutusvedeliku peale valatud kuna ütles et tase liiga madal :roll:

Postitatud: 11.03.2005 17:50 57
Postitas Aare
Veepump on pees.

Jälgi pumpa töötava mootoriga (natuke gaasi anda). Arvatavasti hakkab tilkuma. Tal on all kontrollauk, et kui tihend läbi laseb, siis hakkab välja tilkuma. Sellest ka tosoolikadu.

Rihm libises seepärast, et laagrid hakkavad kinni jääma. Mul oli ka kunagi sedasi, et hommikul vilistas natuke rihmaga. Ükskord jääb kinni suure pauguga (kui tiivik plokki või pumbakorpust ükskord katsub) ja siis on valma.

Hea uudis on see, et arvatavasti on uus Kolbenschmidti pump Aaves kohe riiulis ja maksab see 535 krooni ainult :cool:

Tiivikujutte ärge rääkige, see pole mingi tatine M50, mis sedasi laguneb...

Postitatud: 11.03.2005 18:21 40
Postitas E32
tundub jah et laagrid hakkavad kinni jääma, nüüd auto seisis päevotsa panin just käima külma mootoriga ja jälle vilistab ! käega tõmbad ringi veepumpa liigub väga väga raskelt ja kui käima paned mootori tõmbab ringi küll, kuid rihm vilistab jälle.... kui mootor soojaks läks ei siis seda probleemi ei olnud :!:


http://www.autoosad.ee -s veepump 440 krooni :) või on Aare pakutud Kolbenschmidti pump parem :?:

vallasin jahutusvedleiku juurde ja käiva mootriga vaatasin, kui vähe gaasi anda, kas ei peaks vesi liikuma või vett ringi tõmbama kui pump terve ? minul igaljuhul ei teinud midagi :?

Postitatud: 11.03.2005 19:25 04
Postitas meph
Aare pole see M50 midagi nii hull... See, et sakslased M50 algusaegadel veepumba tiiviku materjaliga mööda panid, võib kõigiga juhtuda. Praegu tehakse korralikult metallist ju antud isendile tiivikuid ;)

Postitatud: 11.03.2005 20:14 11
Postitas Aare
Läinud ostnud päeval siis pump ära, mis ma ütlesin....