Mured e32,730i,138kw-ga
Mured e32,730i,138kw-ga
Mootor siis puperdab ja puperdab. Auto sai alles muretsetud ning istun ja otsin mis võiks viga olla ning enne uute asjade vahetamist ja ostmist mõtlesin,et kontrolliks juhtmete järjekorda. Otsisin ja otsisin foorumist nende järjekorda aga ei leidnud.Kas keegi oskab aidata siis mis järjekord on juhtmetel autol 730 138kw 1988a. mootoriks siis loomulikult R6
Viimati muutis cheater, 04.02.2011 19:32 53, muudetud 2 korda kokku.
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
Ja kui kohepeal lasen pöörded lakke ning vabastan pedaali sis käib pabahh kuskil .... nii,et arvatavasti on küünlajuhtmed ikkagi valesti!cheater kirjutas:Mootor siis puperdab ja puperdab. Auto sai alles muretsetud ning istun ja otsin mis võiks viga olla ning enne uute asjade vahetamist ja ostmist mõtlesin,et kontrolliks juhtmete järjekorda. Otsisin ja otsisin foorumist nende järjekorda aga ei leidnud.Kas keegi oskab aidata siis mis järjekord on juhtmetel autol 730 138kw 1988a. mootoriks siis loomulikult R6
e32,1988a. r6 138kw
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e32,730i,138kw
Pakuks näiteks jagajakaant ja rootorit.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e32,730i,138kw
Kui nendes probleem siis kindlasti aga hetkel kahtlen juhtmete järjekorda. Kui need ilusti järjekorras siis on mõtet midagi vahetama hakata. aga tänud sellegipoolest!eero kirjutas:Pakuks näiteks jagajakaant ja rootorit.
e32,1988a. r6 138kw
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e32,730i,138kw
Ära kahtle. Vaata kaane alla, mis toimub. Kui kontaktid põlend pole, siis kahtle edasi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e32,730i,138kw
eks ma homme vaatan kui valge on. Aga panin tähele,et see küünlajuhe millel on andur küljes on mul siis 5-s silindris aga kas ta ei peaks olema 6-s?eero kirjutas:Ära kahtle. Vaata kaane alla, mis toimub. Kui kontaktid põlend pole, siis kahtle edasi.
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: e32,730i,138kw
Noor e32 omanik. Ma pole kritiseeriv, ega halba tahtev.
Sina küsid järjekorda.
Kõigepealt, silindrite järjekorda hakatakse lugema rihma/keti poolsest otsast.
Nagu eelkõneleja mainis, siis jahh, andur käib 1 silindri juhtme külge.
Numbrid on jagajakaanel ilusti olemas. Vaata number, ja kontrolli, kas läheb õige küünla otsa.
Sina küsid järjekorda.
Kõigepealt, silindrite järjekorda hakatakse lugema rihma/keti poolsest otsast.
Nagu eelkõneleja mainis, siis jahh, andur käib 1 silindri juhtme külge.
Numbrid on jagajakaanel ilusti olemas. Vaata number, ja kontrolli, kas läheb õige küünla otsa.
Re: e32,730i,138kw
Ootan juba päikese tõusuMartin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea

e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
enda omal oli täpselt sama jama sama mootoriga,arvasin et vbl keerulisem elektrikamm,aga nagu vana sigullimees ise siis võtsin jagajakaane maha,ja opppaa kõik kontaktid rohelised ja niiskus sees.tagus ka eest ja tagant ja plöttas nagu pütid tagant ära,kuigi külmast peast käis täitsa enam vähem.puhastamine aitas mul,aga ajutiselt,peab ikka uue ostma(1000 eek) ehk on abi,kui ei siis sain oma mure ka südamelt räägitud 

Re: e32,730i,138kw
Tõõ järjekord peaks olema nii.153624.Parandage,kui metsa panin oma jutuga.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: e32,730i,138kw
Ma leidsin hoopis sellise tööjärjekorra http://www.meeknet.co.uk/E32/M30_Distributor_Leads.htm kumb siis õige,kumb valejõmmu4 kirjutas:Tõõ järjekord peaks olema nii.153624.Parandage,kui metsa panin oma jutuga.

e32,1988a. r6 138kw
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e32,730i,138kw
Seal on ju sama järjekord kirjas, mis eelmises postis öeldi. Vaata numbreid jagaja kaanel.
Aga ära sa jumala eest jagaja sisse vaata, sest viga ei pruugi seal olla
Aga ära sa jumala eest jagaja sisse vaata, sest viga ei pruugi seal olla

Päike hakkab varsti looja minema, mis on edusammud?cheater kirjutas:Ootan juba päikese tõusuMartin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e32,730i,138kw
Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: e32,730i,138kw
Edusammud sellised ,et just keerasin maha ja mõtlen,et kuidas aru saada mis on põlenud... mõtlesin,et teen pildid ja panen üles siis parem hinnata!eero kirjutas:Seal on ju sama järjekord kirjas, mis eelmises postis öeldi. Vaata numbreid jagaja kaanel.
Aga ära sa jumala eest jagaja sisse vaata, sest viga ei pruugi seal olla
Päike hakkab varsti looja minema, mis on edusammud?cheater kirjutas:Ootan juba päikese tõusuMartin740 kirjutas:nr 1 jah vaata jagaja kaane alla ja siis hakka alles juhtmeid vaatama, võid küünlad üle vaadata näiteks.
Kui alles hiljuti auto ostsid siis vaevalt eelmine omanikul need juhtmed vales järjekorras olid aga mine tea
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
Kahjuks pildid ei tule hästi välja aga jagaja sees on 6 klemmikest millel on hall jooneke ning rootori otsas on 3mm umbes hall/must laik ning sutsu pruunikest musta plastiku peal... ST.et on vist põlenud jah?
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
On jah sama järjekord ...jõmmu4 kirjutas:Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugemacheater kirjutas:On jah sama järjekord ...jõmmu4 kirjutas:Ja vene ajal,kui arvuteid ei olnud sai need asjad nii meelde jäetud!!! Väike näide.
Viisteist viina, kolm kuutekümmend kahte, nelja peale.
1 5 3 6 2 4
1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?
e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
Jah,oled õigesti aru saanudcheater kirjutas:ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugema
1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?

Ära pane tähele keskmist pilti sellel lingil, ilma asjata tekitab segadust. Viimane pilt näitab, millisest august millisele silindrile juhe jookseb ja ongi kõik.
Re: e32,730i,138kw
Tänud.. just see keskmine pilt tekitaski segadusi ning see tööjärjekord jne.teet82 kirjutas:Jah,oled õigesti aru saanudcheater kirjutas:ja kas ma saan õigesti aru,et jagajast ülevalt poolt siis hakkan lugema
1-2.2-4.3-6.4-süütepool.5-3.6-1.7-5. peaks siis nii juhtmed olema?![]()
Ära pane tähele keskmist pilti sellel lingil, ilma asjata tekitab segadust. Viimane pilt näitab, millisest august millisele silindrile juhe jookseb ja ongi kõik.

e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
mul sama jama vist ma kipun arvama... päris rohelised nad ei olnud aga mingid kahtlased triibud olid küll peal hallikad/rohekad mida maha kraapides tekkisid vaod kontaktidele.. ju siis ikkagi sama jama... ja ka siin põdramaal käisin vaatamas lähevad mõlemad asjad e. rootor ja kaas kokku 67 eurot! tuleb siis sama välja ...vahet pole kas osta eestist või mujaltGuntsik87 kirjutas:enda omal oli täpselt sama jama sama mootoriga,arvasin et vbl keerulisem elektrikamm,aga nagu vana sigullimees ise siis võtsin jagajakaane maha,ja opppaa kõik kontaktid rohelised ja niiskus sees.tagus ka eest ja tagant ja plöttas nagu pütid tagant ära,kuigi külmast peast käis täitsa enam vähem.puhastamine aitas mul,aga ajutiselt,peab ikka uue ostma(1000 eek) ehk on abi,kui ei siis sain oma mure ka südamelt räägitud

e32,1988a. r6 138kw
Re: e32,730i,138kw
Ja nüüd siis sai jälle üle tüki aja sõidetud ning vesi läks järsku keema... sai loomulikult ka sutsu "peenestatud" ja avastasin,et radika ees hunnik papitükke topitud ja kuna õues soe siis loodetavasti võis ka see teda keema ajada.. temperatuur langes ka siis kui keerasin soojustuse ja puhuri põhja.. Kui keegi oskab aidata ,et milles asi olla võib siis igasugune abi on teretulnud. Järgmiseks asjaks on ka see puterdamine. Külmalt töötab auto enam-vähem normaalselt (pole jõudnud veel jagajakaant ja rootorit vahetada,homme ostan ära ja vahetan) aga nii kui mootor soojaks läheb hakkab puterdama.. ei tea kas asi võib üldse jagajakaanes ja rootoris olla või oleks mõttekam mingi vajalikum asi ennem ära osta. Ei taha veel nagu diagnostikasse ka minna,kuna ei tea palju see siin Soomes maksta ka võib. Kui probleemid on kellelgi tuttavad või on need üle elanud siis andke teada mida vahetasite mida parandasite.
e32,1988a. r6 138kw
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
Jagajakaan ja rootor,oli täpselt sama mure ja peale vahetust ideaalne.
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
Tänud. eks ma alustan siis ikkagi sellestlaurie32 kirjutas:Jagajakaan ja rootor,oli täpselt sama mure ja peale vahetust ideaalne.

e32,1988a. r6 138kw
- Digimok
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 02.10.2009 20:07 30
- Peamine sõiduk: MB S500 W221
- Telefon: 56791348
- Asukoht: Elva
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
vaata ka klapivahed üle enda oma sama motoga küll aga e34, aga see vahet ei oma, mootor sama ja jagu ma sellest puterdamisest nii sain. Külmalt peab vahe olema 0.3 mm. Selle tegemiseks vajad kruvikeerajat, lehtkaliibrit ja 10mm võtit ning paar tundi aega. Mootorit saad ringi ajada väntvõllist 36 padruniga kõik.
BMW History:
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
Üritan kindlasti millalgi need üle vaadata ja kas keegi oskab aidata mind sellega,et mille jaoks see pistik seal kindalaekas on? on isased otsad üpriski prisked ning on + ja - isegi märgitud.. keegi teab?Digimok kirjutas:vaata ka klapivahed üle enda oma sama motoga küll aga e34, aga see vahet ei oma, mootor sama ja jagu ma sellest puterdamisest nii sain. Külmalt peab vahe olema 0.3 mm. Selle tegemiseks vajad kruvikeerajat, lehtkaliibrit ja 10mm võtit ning paar tundi aega. Mootorit saad ringi ajada väntvõllist 36 padruniga kõik.
e32,1988a. r6 138kw
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
Taskulamp käib sinna.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
hommik...Lugesin kuskilt lambda anduri kohta ja mõtlesin,et kuidas ta töötab.... kas ta saab siis nö. signaali välja minevast õhust jne mis summuti kaudu läheb ja sellejärgi reguleerib kõike? Panin tähele,et eelmine omanik oli vb mootorit vahetanud või mina ei tea mis asju seal aretanud aga igatahes kollektoril on 3 polti puruks keeratud ning vahe on sees plokil ja kollektoril selline,et väikse sõrme ots mahub vahele... Nüüd kui mootori tööle panen siis enamus "õhku" läheb sealt kaudu välja ja see mis nüüd andurini jõuab on anduri arvates liiga vähe vms. ja annab kütust juurde ja juurde ja juurde ning seega ka minu mootori puterdamine ning suur kütusekulu?!?!
Vabandust kui sai imelik tekstike aga kirjutasin mida mõtlesin!
Kui keegi tark oskab aidata jne siis andke aga teada
Vabandust kui sai imelik tekstike aga kirjutasin mida mõtlesin!
Kui keegi tark oskab aidata jne siis andke aga teada
e32,1988a. r6 138kw
Re: Mured e32,730i,138kw-ga
Keegi ei oska midagi öelda selle kohta?cheater kirjutas:hommik...Lugesin kuskilt lambda anduri kohta ja mõtlesin,et kuidas ta töötab.... kas ta saab siis nö. signaali välja minevast õhust jne mis summuti kaudu läheb ja sellejärgi reguleerib kõike? Panin tähele,et eelmine omanik oli vb mootorit vahetanud või mina ei tea mis asju seal aretanud aga igatahes kollektoril on 3 polti puruks keeratud ning vahe on sees plokil ja kollektoril selline,et väikse sõrme ots mahub vahele... Nüüd kui mootori tööle panen siis enamus "õhku" läheb sealt kaudu välja ja see mis nüüd andurini jõuab on anduri arvates liiga vähe vms. ja annab kütust juurde ja juurde ja juurde ning seega ka minu mootori puterdamine ning suur kütusekulu?!?!
Vabandust kui sai imelik tekstike aga kirjutasin mida mõtlesin!
Kui keegi tark oskab aidata jne siis andke aga teada
e32,1988a. r6 138kw