1. leht 1-st

Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 17.03.2012 20:53 38
Postitas nokkel
Patsient: 740i, 2005, mootor N62B40
Sümptomid: suitseb ja võtab õli 1l/700km.
Diagnoos: õlirõngad kinni/katki, klapisääretihendid surnud.
Ravi: klapisääretihendite ja juhtpukside vahetus, õlirõngaste vahetus.
Otsin pädevat mootoriremontijat Tartus, kes hiljem ka vastutab tehtud töö eest.
Siiani on kõik "tegijad" saba jalgevahele tõmmanud kui jutuks tuleb et auto on E66. Olen tüdinud soovitustest, et müü maha või keera kortsu :evil:
Ootan konkreetset hinnapakkumist teostatavale tööle.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 31.03.2012 15:53 54
Postitas nokkel
Remont ikka päevakorras.
:arrow:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 01.05.2012 21:10 07
Postitas RaulTR
Carmasters tegi E65 minu meelest ja Baier Motors oskab ka... Probleemiks jääb ilmselt silindrite hoonimine. Umbes 4000 on asjade vahetus

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 05.05.2012 09:36 32
Postitas nokkel
Tänud vastuse eest, leidsin remontija. Hetkel remont käib ja kui kõik hästi läheb saan teema lukku panna.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 06.05.2012 19:39 55
Postitas zaruljom
ära pane lukku. jaga teistele ka muljeid parem.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 27.05.2012 10:10 25
Postitas nokkel
Kuna aega piisavalt möödas veendumaks, et töö on korralikult tehtud siis saan soovitada nö. ainukest inimest kes viitsis ja suutis eelnimetatud mootori klapisääretihendite vahetuse ette võtta ilma plokikaasi maha võtmata. Mootor korras ja ei suitse, ning õli ei võta. Mehe nimi on Leho Suhov ja tema OÜ Taho.
Tänud!

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 27.05.2012 10:19 43
Postitas Rain.
Kas ainult klapisääretihendite vahetusega asi piirduski või läks midagi veel vahetusse?

Tartust siis kedagi pädevat ei leidnud? Leho ju ikka Tallinnas.
Aga hea kuulda, et keegi viitsis selle töö ära teha.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 29.05.2012 21:31 19
Postitas redline
Selle auto ja mootori puhul isegi klapikambrikaast kehv kätte saada ja klapisääretihendeid seal vahel vahetada ilmselt veel kehvem.
Hea et sääretihenditega piirdus ja täitsa paneb imestama see, et uuematel bmw mootoril suhteliselt nõrgad sääretihendid. Olen ka ise vahetanud juba n52 ja n46 mootoritel suitsemise pärast juba neid, kuigi läbisõidud polegi väga suured olnud.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 30.05.2012 10:49 35
Postitas Svenp
Klapisääretihendid degradeeruvad suuresti temperatuuri tõttu. Kõrgem temperatuur annab mootoris kõrgema kasuteguri ja puhtamad heitgaasid. Küllap on peeneks aetud tingimuste tõttu tihendite varutegur väga väike. Madalviskoosne õli, pikad vahetusvälbad, must šlamm, kõrge temperatuur - mitme halva teguri koosmõjul võib tihendi tööiga lüheneda oluliselt.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 02.06.2012 13:45 58
Postitas Leho
Antud mootorile on ka fix olemas. Mis küll tõstab tiba kütusekulu kuid pikendab rohkem kui 2x klapisääre tihendite eluilga. Nimelt ratsitakse spetsiaalsete flantsidega M60 mootori termostaat külge mis avaneb madalama temperatuuriga kui antud mootori originaal termostaat.

Siis on tore kui tõõga rahule jäid :cool:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 03.06.2012 09:17 07
Postitas nokkel
Õlivahetused tehtud kuni 2009 aastani hooldusraamatu järgi...aga mootoriõliks märgitud lihtsalt prantskeelselt "huile de motore", kes teab mis "huilet" konnasööjad kasutavad, tuntud gurmaanidena äkki "extra virgin olive oil"-i :lol: ...kuigi vähetõenäoline, et margiesindused miskit valet õli kasutaksid.
Peale 2009a ei ole logiraamatusse sissekandeid tehtud, ehk siis puudu on vahemik u45Tkm. Ilmselt ongi siin see kurja juur, kes teab kas sel ajal on üldse õli vahetatud...praegu pakutakse ju ekstra lollidele nö "longlife" õlisid ja välbaks kuni 100Tkm :lol:
Tartu kohta niipalju, et kõik kellega räägitud soovitasid auto maha müüa või hunnikusse sõita :evil: Mingil hetkel tundus, et siin ongi autoremontijad sellised nö "rooliotsavahetajad".
Tegelikult asukoht ei ole ju Eesti siseselt eriti määrav, mõni näiteks sõkub iga päev Trt-Tln-Trt.
Loodan, et teemast on kasu abivajajatel, tundub, et neid suitsevaid seitsmeseid, on siin veel.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 03.06.2012 10:08 36
Postitas redline
Õlivälbast rääkides, siis isegi see 35tkm on liiga palju. Õli tuleks vahetada ikka vähemalt 15tkm peal, olenemata sellest kas ta on mingi longlife või säästu täissünt.
Miks meil sõidavad vanad raiped siiamaani ilma remontimata, sest neil vahetati algusest peale õli 10-15tkm tagant :)

Olen näinud renaulte ja audisid mitmeid millel kolmandat õlivahetust ei saa teha, sest mootor lihtsalt kokku jooksnud ehk siis 100tkm :lol:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 03.06.2012 23:01 39
Postitas Leho
audidel on õlidega ikka eriti nutune teema. eriti v6 diislitel. Kuna õlivahetus välp on nii pikk siis saab rõõmsalt iga 250 000 tagant nukkvõlle vahetada. B osad kuluvad nagu soojad saiad ja A osad maksavad auto hinna.
oleks neil õlivahetuse välp 15 000km siis nad ei peaks nukkvõlle vahetama. Renaultidega pole õnneks ise siiani kokku puutunud :D

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 04.06.2012 13:00 21
Postitas redline
See nukkvõllide teema on vanade probleem, uuematel rullnookurid ja seal ei kulu midagi ära, aga selle eest lähevad need nukkvõllid pooleks (toruvõll ehk seest tühi) :lol:

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 06.06.2012 12:21 39
Postitas Leho
uued bemmid samamoodi ju.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 06.06.2012 13:31 09
Postitas redline
Uutel bemmidel ka toruvõllid jah, aga pole veel oma silmaga ühtegi katkist näinud, audi 3.0d puhul olen näinud mitut juba :)

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 16.06.2012 23:09 39
Postitas Hiis
Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.

Re: Vajan 740i mootori (4,0 225 KW) remontijat.

Postitatud: 20.06.2012 00:34 11
Postitas BMW POWER
Hiis kirjutas:Lugedes neid uute autode teemasi kaob igasugune isu neid soetada.
Kõik on suhteline.