kui mälu ei peta, siis käib asi vähemalt tavakerega 91 aasta variandil nii:
1. sõidad istmega ette
2. keerad mõlema relsi tagaotsas poldid välja - siin ole ettevaatlik - nende poltide pead ei suhtu eriti vastupidavalt kasvõi pisutki suuremaks veninud võtmetesse - leia parem kohe täpselt sobiv võti - hiljem on pisut mahakeeratud kantide kallal üsna tülikas sebida.
3. kallutad istet ette ja võtad istme küljest lahti turvavöö kõrgust vastavalt istme asukohale reguleeriva trossi. trossi hoiab istme küljes selline lukustiga teljeke - kruvikeeraja saab sellest kenasti jagu. OLE ETTEVAATLIK!!! tross keritakse vedruga põranda küljes olevasse mustast plastist kesta ja see kest on üsna muredast ollusest. ise murdsin ühe ära, aga olgu ette öeldud, et superliim aitab ja hoiab siinkohal hästi...
4. kallutad istme ette ja pisut tõstes ja loksutades lükkad relsside eesotsas olevad aasad konksude tagant maha. see liigutus on lihtne, aga üsna täpne - vaata enne neid konkse - siis saad kenasti aru, mida ja kuhu lükata tuleb - on endal lihtsam.
5. iste on nüüd põrandast lahti ja eemaldamist segab vaid turvavöö. mina turvavööd istme küljest lahti kruvima ei hakanud - tõstsin istme lihtsalt uksest välja ja jätsin turvavöö külge.
tagasipanek vastupidises järjekorras. kõige õrnemaks ja ettevaatust nõudvamaks ongi see trossikarp põrandas - ta paindub pisut, jättes mulje, et nii võibki, aga siiski ei või...

teine tähelepanu vääriv punkt on tagasipanekul nende konksude pessa tagasi saamine - nad kipuvad kergesti jätma muljet, et läksid kenasti pessa, aga ei läinud - kontrolli enne poltide tagasikeeramist üle - muidu saad veel kord keerata.
edu kangutamisel
olger@E32 730i '91