E32 735ia jahutussüsteem
Postitatud: 03.11.2005 20:53 41
Ostsin endale hiljuti auto. Alguses töötas kõik normaalselt, probleeme polnud. Läks paar päeva mööda kui peale pikemat sõitu tõusis temp.näidik järsku punase peale. Mingi osa tosooli jooksis selle peale ülejooksust välja. Ootasin mingi aeg ja valasin tosooli juurde. Proovisin siis sõita ja temp tõusis jälle punase peale, aga mingi mõne sekundi pärast oli seier jälle normis.
Järgmine päev siis õhutasin termostaadi peal olevast niplist - tuli päris palju õhku. Õhtul töölt tulles jälle sama jama. Temp hakkas tõusma (salongi puhus külma õhku) ja jooksin kapoti alla õhutama. Läks kõik jälle normi ja sõitsin koju(u 30km). Hommikul jälle sama jama, aga peale õhutamist kõik enamvähem toimib - tuleb sooja ainult juhi poolt, kõrvale puhub leiget õhku - vist mingid klapid kinni.
Veel seda, et kui temp hakkab tõusma siis on lõdvik selline kivikõva. Peale õhutamist kõik normis ja lõdvik pehme. Proovisin veel mootori töö ajal jahutusvedeliku anuma korki maha võtta, aga sealt hakkas mulinaga välja ajama. Kas peabki nii olema??? Sõbra 525 mitte midagi sellist ei teinud(ei mullitanud).
Kui enne sai peale õhutamist päris pikalt sõita, siis nüüd olen iga 5km tagant kapoti all õhutamas.
Auto käis UM-is 24p. kontrollis - seal öeldi, et jahutussüsteem korras. Autol on uus radiaator.
Kas võib viga olla termostaadis, et vahepeal avaneb ja siis jääb jälle kinni või on mingid muud probleemid.
Äkki on kellelgi aimu - võtab pea halliks !!!
Järgmine päev siis õhutasin termostaadi peal olevast niplist - tuli päris palju õhku. Õhtul töölt tulles jälle sama jama. Temp hakkas tõusma (salongi puhus külma õhku) ja jooksin kapoti alla õhutama. Läks kõik jälle normi ja sõitsin koju(u 30km). Hommikul jälle sama jama, aga peale õhutamist kõik enamvähem toimib - tuleb sooja ainult juhi poolt, kõrvale puhub leiget õhku - vist mingid klapid kinni.
Veel seda, et kui temp hakkab tõusma siis on lõdvik selline kivikõva. Peale õhutamist kõik normis ja lõdvik pehme. Proovisin veel mootori töö ajal jahutusvedeliku anuma korki maha võtta, aga sealt hakkas mulinaga välja ajama. Kas peabki nii olema??? Sõbra 525 mitte midagi sellist ei teinud(ei mullitanud).
Kui enne sai peale õhutamist päris pikalt sõita, siis nüüd olen iga 5km tagant kapoti all õhutamas.
Auto käis UM-is 24p. kontrollis - seal öeldi, et jahutussüsteem korras. Autol on uus radiaator.
Kas võib viga olla termostaadis, et vahepeal avaneb ja siis jääb jälle kinni või on mingid muud probleemid.
Äkki on kellelgi aimu - võtab pea halliks !!!