1. leht 1-st

E38 abs

Postitatud: 28.02.2013 20:15 25
Postitas Trax69
Hakkasin abs ja asc tuled pōlema,diagnostis selgus vasak tagumine abs andur,mida ka ise kahtlustasin,kuna spido ja asjad lakkasid töötamast.sai andur vahetatud,mida ei muutunud,sai siis tagumised andurid omavahel vahetatud,et näha kas spido tuleb tagasi,ei tulnud,pistiku juurest juhe oli visuaalselt korras,kuidas kindlaks teha,mis häda teda vaevab?absi pistikud sinised..

Re: E38 abs

Postitatud: 28.02.2013 21:34 35
Postitas PeeterA
Korraliku multimeetriga saaks kindlaks teha, kas viga jääb ABS ajust väljapoole(andurid, pistikud, juhtmed) või on vigane hoopis aju ise.

Siit saab natuke vihjeid mõõtmismetoodika kohta:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... inals.html

Re: E38 abs

Postitatud: 28.02.2013 21:36 15
Postitas tarmo23
viewtopic.php?f=39&t=55418&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun, ehk leiad siit vastuse. 98-edasi tasub selliste anomaaliate puhul lasta aju üle vaadata.

Re: E38 abs

Postitatud: 01.03.2013 19:07 11
Postitas Trax69
Kivimugiga saime niipalju teada,et andur ja aju ok,juhe kuskilt katki,homme akkan ehk läbi helistama juhet.

Re: E38 abs

Postitatud: 02.03.2013 15:36 37
Postitas PeeterA
Võimalik juhtmete purunemise koht on esimeses paremas rattakoopas, kus jookseb läbi suur punt juhtmeid ABS ajuni.
BMW enda üllitis selle kohta:
http://www.upload.ee/files/3114645/kabelfejl.pdf.html

Ma usun, et juhtmete värvid on sul teada, milliseid lähemalt kontrollida.

Re: E38 abs

Postitatud: 16.03.2013 18:51 22
Postitas RagnarO
Mul endal analoogne mure (99a e38 dsc).

Vahepeal kohe käivitades tuled põlevad (DSC, ABS ning piduri süsteem - kollased). Vahepeal ei põle.

Kui ei põle siis võivad põlema hakata suht kohe, 10-15km pärast, paremal päeval ei põle üldse.
Viimati alguses ei põlenud 15km, siis jäin seisma, käivitasin minuti pärast ja rohkem põlema ei hakanudki (25km).
Päev hiljem, 15km ei põle, siis põles ja ei kustunud kuidagi seisma jäädes ja oodates. 70km hiljem seisma jäädes kustus ning enam põlema tol päeval ei läinud (200km veel nii linna kui maanteed).

INPA näitab vasak tagumine "Open circut". Üldjuhul spidokas ei tööta (kruiis jms töötab?!). Ühel päeval tegi ka sellist nalja, et tulukesed põlema, spidokas nulli, aga natukese aja pärast hakkas sõidupealt spidokas tööle (tuled jätkuvalt põlesid).

Millele see käitumine viitab? Raske mõõta ja kontrollida, kuna iial ei tea, kas just "sel hetkel" süsteem töötab või mitte. Kuidas usaldusväärsemalt mõõta? Kui DSC vea tuvastab, siis ta automaatselt lükkab antud ahelalt toite välja (proovisin järgi ja hiljem avastasin, et ka BMW enda kirjandus väidab seda).
Laenata kelleltki paariks päevaks DSC juhtaju? Osta kohe ei tahaks, liiga palju olen selliseid "arvatavasti" asju kasutult vahetanud (mitte selle probleemiga).

edit: proovisin nüüd kohapeal, tulukesed ei põlenud, liigutasin seda esikoopasse minevat juhtmepuud, tulukesed läksid põlema. Kordasin 3 korda seda, täpselt sama. Mootor soojaks ei jõudnud minna, kapotialune temperatuur ei jõudnud kindlasti muutuda. Kuigi alati jääb väike võimalus, et siiski see juhtmepuu liigutamine liigutas õrnalt ka pistikut ja DSC plokki.

Re: E38 abs

Postitatud: 17.03.2013 13:33 50
Postitas PeeterA
Selle teema teises postituses juba viitasin lingile, kuidas vigast aju, andurit-pistikut-juhet diagnoosida.

Re: E38 abs

Postitatud: 19.03.2013 21:10 28
Postitas marek043
Tere seltsimehed, oskab keegi sellist asja kommenteerida et abs tuli õrnalt hõõgub, pimedas on näha. Aga abs toimib!