1. leht 1-st

Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 09.06.2013 13:49 07
Postitas Tauri32
Tere kallid foorumlased!
Plaanis osta 725 bmw. Kuna pole kunagi bmw'd omanud ja eriti pole kokku puutunud siis mida peaksin kindlasti vaatama kui ostmiseks läheb ja kas 725 on üldse mõtet osta? Mis on nende mootorite nõrk külg?

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 09.06.2013 14:12 21
Postitas PeeterA
Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 09.06.2013 14:57 41
Postitas Tauri32
PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Kus asub juhtpihusti?
Palju maksab mootoripadjad?

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 09.06.2013 16:11 37
Postitas PeeterA
Juhtpihusti on 4. silindri oma. See on anduriga pihusti.

Mootoripadi maksab 72-92eur olenevalt müügikohast. Esinduses on kõige kallim.

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 10.06.2013 13:32 18
Postitas martin471
PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Mis nende mootoripatjadega tavaliselt siis juhtub? Kas vaakumi osa lihtsalt enam ei pea või lähevad päris puruks?

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 11.06.2013 01:01 33
Postitas Tauri32
Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitatud: 11.06.2013 15:29 16
Postitas martin471
Tauri32 kirjutas:Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.
Mootor on vastupidav kui ostad selle väga heas korras. Minul on sama mootoriga isend ja leidsin ostes korraliku, siiani olen sõitnud veidi üle aasta ja praeguse seisuga on mootori koha pealt veel kütet ja võtit masin! Täna lasin ajusse chipi paigaldada ja pumba kaanest on samuti kütuse etteandekogus maksimaalse peale timmitud, seega jalgu kellelegi kindlasti ei jää. 730d oleks kindlasti parema sõidudünaamikaga, aga korraliku isendi puhul ei maksa "kahepoolest" samuti karta - räägin ju omast kogemusest, mitte sellest, mida naised saunas rääkisid.

Meeles pea siiski kõige tähtsamat põhitõde - seitsmest pole mõtet "laipa" osta! Käestlastud autole sinu rahakott peale ei hakka - nii kui ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad!