e38 kliima ventilaator
Postitatud: 17.02.2014 11:23 59
Tere.
Tekkis jama kliima ventilaatoriga. Huvipärast proovisin asja tööle panna INPA diagnostika programmiga, toimis ilusti. Siis hiljem kliima nupu sisse lülitades, mootori töötamise ajal hakkas eest jubedalt kärssama. Jätsin auto kohe seisma, kapott üles ja ennäe, kliima ventilaatori vahelt jubedalt kärssab. Rebisin kiiruga ventika pistiku lahti, et vältida päris põlema minekut.
Ei tea mis seal juhtus aga el. ventilaatori mootor kärssama igatahes läks.
Mõõtsin testriga ära, kahel suurel juhtmel on vool pidevalt peal, kolmandal väiksel aga süüte sisse keeramisel pidevalt 3,4 volti peal.
Niipalju uurisin välja, et kahel jämedal peabki pidevalt vool peal olema. Kolmandat väikest aga juhib mootori juhtaju, vastavalt siis sellele, kui kiirelt on vaja tiivikut ringi ajada.
Nüüd siis küsimus et mis võis juhtuda? Ei ole veel julgenud pistikut tagasi kokku ühendada.
Autoks 2001a 730d
Tekkis jama kliima ventilaatoriga. Huvipärast proovisin asja tööle panna INPA diagnostika programmiga, toimis ilusti. Siis hiljem kliima nupu sisse lülitades, mootori töötamise ajal hakkas eest jubedalt kärssama. Jätsin auto kohe seisma, kapott üles ja ennäe, kliima ventilaatori vahelt jubedalt kärssab. Rebisin kiiruga ventika pistiku lahti, et vältida päris põlema minekut.
Ei tea mis seal juhtus aga el. ventilaatori mootor kärssama igatahes läks.
Mõõtsin testriga ära, kahel suurel juhtmel on vool pidevalt peal, kolmandal väiksel aga süüte sisse keeramisel pidevalt 3,4 volti peal.
Niipalju uurisin välja, et kahel jämedal peabki pidevalt vool peal olema. Kolmandat väikest aga juhib mootori juhtaju, vastavalt siis sellele, kui kiirelt on vaja tiivikut ringi ajada.
Nüüd siis küsimus et mis võis juhtuda? Ei ole veel julgenud pistikut tagasi kokku ühendada.
Autoks 2001a 730d