
k :mootori sisepesu
k :mootori sisepesu
tere kas 4,0 mootorile võib teha seda sisepesu või ei ja kui võib äkki oskate soovitada millist vahendit kasutada . 

323i e21
Ega seda, et kolbidelt kattekiht maha läheb, kohe aru saagi. Aga käib see jutt nikasil ploki kohta. Alusili korral on ka kolvid teised.Henrik88 kirjutas:Enda autol sai ostes tehtud(4,0) ja pole midagi juhtunud.
Mina igal juhul ei peseks. Korralik õli peseb ka hästi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu PriitV8 juba eespool mõista andis,siis uuemadel mootoritel on mõningatel detailidel kulumise vähendamise eesmärgil mingid teflonitaolised kaitsekihid. Pesuained aga kipuvad neid lahustama. Lisaks on oht,et pesuaine tõesti mingi sodi sealt mootorist lahti lahustab,siis kipub see ummistama peenemad avad,kust õli(seega see pesuaine) läbi käib.Ning sageli on need saastakorjajad hüdrotõukurite õliavad.Nende taastöökorda seadmiseks(sageli see enam ei õnnestugi,ning tuleb asendada) tuleb aga juba suurem töö ette võtta.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
No kui öeldakse et ei soovita , siis miks ikka vaja ajada jonni , et ma ikka tahaks. Pane õli sisse ja tee paari kolme tuhande pärast lihtsalt uus õlivahetus kui kardad et nii rokane seest on.
See on ikka turvalisem kui mingi keemiaga jamada ja võibolla ka odavam lõppkokkuvõttes.
See on ikka turvalisem kui mingi keemiaga jamada ja võibolla ka odavam lõppkokkuvõttes.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Minuarust on suur vahe nendel 100ml pudelitel ja sellel 5l kankul, väike pudel on mingi ilgelt kange kontsentraat ja see suur kanku on peaaegu et tavaline õli. Ise olen mootoreid pesnud pea alati läbi ja neid 100ml-seid enam kasutanud ei ole kuna üks kord tegin nii, et panin selle 100ml aine mootorisse ja lasin 10 minutit töötada ja lasin õli välja, seejärel lisasin 5l läbipesuõli ja kui ma selle 15 minutipärast välja lasin oli see süsimust nagu vana õligi. Seega ma järeldasin, et 100ml-ne pesuaine võib mustust küll lahti võtta, aga ei too seda mootorist välja, 5l õli aga toob enamuse mustast õlist mootorist välja. Kui ei riski pesuvahendit kasutada, osta kõige odavamat poolsünt õli kui plaanid täis või poolsündipeale jääda, lase see mootorist läbi ja tead vähemalt et suurem osa hallist massist tuleb välja.
Võibolla Priit annab mulle peksa selle jutueest aga ma ei hakka vastu ka
Võibolla Priit annab mulle peksa selle jutueest aga ma ei hakka vastu ka

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Käib tuline tagajärgedega võitlemine
Miks keegi põhjusega ei tegele? Mootor läheb musta lammi täis kui on õlivahetusvälp liiga pikk, kehv õli, ebasobiv õli, rike või kulunud.
Kasutage sobivat kvaliteetõli ja tehke lühemad välbad. Mootor kestab ja on puhas ning jääb ära leiutamine olla või mitte olla. Pole suurt vahet kas kasutate mineraal- või sünteesõli. Kvaliteetne mineraal ei ole kaugeltki odav õli.

Kasutage sobivat kvaliteetõli ja tehke lühemad välbad. Mootor kestab ja on puhas ning jääb ära leiutamine olla või mitte olla. Pole suurt vahet kas kasutate mineraal- või sünteesõli. Kvaliteetne mineraal ei ole kaugeltki odav õli.
Sõidurõõm
Kui mootoril kap. remonti ees ootamas pole siis pole mõtet pesta. Kui aga ikkagi tahad niisama meelerahuks loputada siis tee mitu õlivahetust järjest näitaks nii, et vahetad õli ära sõidad 200-300km siis jälle vahetus. muidu mitte mingil juhul ei ole mõtet seda pesu teha mootori töö ei parane pigem võib hullemaks minna ja kw kohe kindlasti mitte juurde ei tule.