1. leht 1-st
e38 läheb keema.
Postitatud: 06.05.2014 20:28 14
Postitas janno89
Mure nimelt selline, et temp seisab küll ilusti paigas ja ka varjatud menüüs püsib 105-106 c mis peaks olema normaalne selle mootori puhul. Kuid lõdvikutes on tuna mulksumist. Millega tegu võib olla?
Re: e38 läheb keema.
Postitatud: 06.05.2014 20:33 01
Postitas darkie
Õhutada oled proovinud? Sooja puhub ilusti kui panna 32 kraadi peale? Jahutusvedelikku kaob/ei kao?
Re: e38 läheb keema.
Postitatud: 06.05.2014 20:44 31
Postitas janno89
sooja puhub ilusti, jahutusvedelikku lekkis, aga see sai korda. ja nüüd peale seda uut jama ei oskagi veel öelda.
Re: e38 läheb keema.
Postitatud: 09.05.2014 03:46 45
Postitas arnis
Vedelik mis ringneb on ikka see õige?
Kui auto on ära õhutatud ja vedelik on UM-ist ja temp püsib ja
visko töötab, siis õhk võib ka silindritest tulla.
Re: e38 läheb keema.
Postitatud: 14.05.2014 01:05 49
Postitas lexuc
Kui keema läheb ja mulksub siis 2 varianti kas plokikaane tihend,mingi mikropragu sees ,tekitab surveid ja vesi kuumeneb üle. Või teine variant aja auto niimoodi järsu kallaku peale ,selle poolega ülespoole kus sul paisupaak on või kui radika peal kork siis ninaga ülespooole, keera kork maha või õhutusnippel veepumba peal kusagil ja muudkui sorista oma õhk väljasealt seni kuni jookseb ainult vedelik,ise samal ajal peale valades,kuni ringlus on täis ja jäta ka piisavalt ruumi radikasse või paisupaaki,et vedelik saaks paisuda kui kuuma annad ,muidu lööb mõne lõdviku minema lõpuks.õhumullid tõusevad kõige kõrgemale ehk kohta kus nad välja pääsevad. Bemm tahab korralikku õhutust,seega nina püsti või auto küljepeale

ise pooled pillid sedasi keemisest päästnud

vahest läheb päris pikalt ennem kui asi ok saab. Kui peale korralikku õhutust ,nii vee kui tosooliga ära proovitud ja keema läheb siis võib veel termostaat kutu olla või veepump,seega alusta lihtsamast, õhutus- termostaat ,veepump ,plokikaane remont ja viimasena müük vigasena
