730 E32 oeldruck motor
730 E32 oeldruck motor
Tervus!
Auto on seisnud paar kuud väljas ja nüüd eile käivitades õlituli jääb põlema ja kompuuter annab veateate oeldruck motor. Kui auto seisma jäi, sellist viga ei olnud. Kas külm tegi liiga? Kui jah, siis millele ta mõjuda võis? Õli on ilusti sees, kuigi törts must on teine. Õlipump andis otsad? Ausalt öeldes on kopp nii ees sellest autost juba.
Auto on seisnud paar kuud väljas ja nüüd eile käivitades õlituli jääb põlema ja kompuuter annab veateate oeldruck motor. Kui auto seisma jäi, sellist viga ei olnud. Kas külm tegi liiga? Kui jah, siis millele ta mõjuda võis? Õli on ilusti sees, kuigi törts must on teine. Õlipump andis otsad? Ausalt öeldes on kopp nii ees sellest autost juba.
Jajah, leidsin nipli üles, kuid sellel olid kandid maha keeratud. Proovisin torutangidega, kuid keerasin kogemata pooleks nipli. See selleks. Proovisin ilma õhutamata. Panin mootori käima, valasin tosooli peale seni kuni tase püsima jäi. Läks keema. Siis võtsin termostaadi vahelt ära. Ning õhutasin veepumba peal oleva poldi kaudu. Keerasin mutri lahti. Panin mootori käima. Ootasin kuni avast hakkas tosooli tulema, valasin paisupaaki tosooli juurde. Sulgesin poldi. Ikka läheb keema raibe.allan23 kirjutas:tremostaadi küljes oli vist üks nippel(kruvi) keerad lahti paned auto käima ja gaasitad niikaua kuni sealt aint tosooli ühtlaselt pritsima hakkab ja siis keerad kinni tagasi
Siit küsimus, kas see mõjutab midagi, et soojendusradika ringi pole taga? Soojendusradikas on katki ning ühendasin otse. Kust viga otsida? Ärge palun öelge, et plokk kuuma saanud. Radika ülemine lõdvik on kõva ja alumine ei lähe soojakski. Radikas samas ei tohiks umbes olla, sest kui panna ülemisse otsa veevoolik sisse, siis alumisest vuliseb vesi välja. Oskab keegi midagi soovitada?
Ahjaa, autoks siis 730, 87 aasta, E32 kere ja mootor M30 R6.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kuidas vea avastasid ja likvideerisid?Tarmo kirjutas:Minu 3.0 r6 oli kunagi selline probleem et plokikaanes need veesärgi avad olid mingit jama täis ja sellepärast ka nöökis.
Samamoodi läks keema koguaeg.
Eile sai siis põhjalikult üritatud õhutatada süsteemi ja ikka läks sunnik keema. Kusjuures koha peal käies oli seier ilusti keskel, kuid sõites läks keema. Ma ei tea küll, kas mul on salongi soojendusradikast süsteemist õieti välja jäetud. Soojendusradikas muidu katki ja ühendasin omast arust otse, aga on kahtlus, et sai valesti ühendatud. Teine asi, et kas ta üldse toimib, kui soojendusradikas on lahti ühendatud? Mingi ring jääb ju ära...
Igaks juhuks küsin, et palju teine plokikaan maksab?
Niisiis, üks tähtis küsimus veel!
Kas 7-mesel saab või ei saa soojendusradikat kätte ilma armatuuri maha kiskumata?
Ma olin eluõnnelik, kui sain armatuuri alt radika kätte, kuid tegu on hoopis kliima radikaga.
Kas soojendusmootorit saab ilma armatuuri eest ära võtmata lahti või ei saa? Endal momendil pole aega enam edasi vaadata. Homme jebin edasi ja oluliselt lihtsustaks mu tööd, kui teaks, kuidas asjad käivad. Armatuuri maha saamine on ka paras keberniit. Kruvid on esiklaasi all, ruumi pole üldse.
Kas 7-mesel saab või ei saa soojendusradikat kätte ilma armatuuri maha kiskumata?
Ma olin eluõnnelik, kui sain armatuuri alt radika kätte, kuid tegu on hoopis kliima radikaga.
Kas soojendusmootorit saab ilma armatuuri eest ära võtmata lahti või ei saa? Endal momendil pole aega enam edasi vaadata. Homme jebin edasi ja oluliselt lihtsustaks mu tööd, kui teaks, kuidas asjad käivad. Armatuuri maha saamine on ka paras keberniit. Kruvid on esiklaasi all, ruumi pole üldse.